Моя тръстер /който разработвам отдавна и подобрявам постоянно като схема/ трябва да е с номинална тяга 50 кг за да може да се ползва при мотопарапланери и вентилаторни джет пакове /нереактивни/. Задвижва се с ел. мотор, захранван от бенз.генератор + алтернатор с мощност 1-1,5 квт. Достатъчно е като се има предвид над десетократното увеличено КПД на движителя

Ето някои интересни неща по темата - макар и доста по-различни:
https://www.youtube.com/watch?v=zFHzWofHrwo
https://www.youtube.com/watch?v=SHPedpE70Es
В сравнение с последния линк, масата на джетпака ми /наименованието не е точно но се е наложило и при вентилаторните модели/ би трябвала да е не повече от 30-35 кг. /на Мартин е сто и шейсет

и вижте какви сериозни размери има - трудно може да мине за раница/. Роторът на тръстера е затворен в корпуса, с изключение на подемната повърхност, която е в решетка за безопасност.
Нещата се движат засега в размер на модел, но ще се прави на лято и прототип с нормални размери 40/30 см. Джетпака ще ползва 4 бр такива тръстери и общата тяга трябва да е 190-200 кг и при тегло с пилота 120-130 кг. ще има доста маневреност
Времето ще покаже дали ще стане или не. Засега всичко е ОК
Поздрави!
ПП
Раничния вариант с 4 тръстера ще се захранва от 1 мотор-генератор с мощност 4 квт /мотор от мощна резачка Щил/ + резерва от литиево-полимерни батерии за 5 мин полет, ако стане нещо с генератора в полет. Само уточнявам за яснота.
Няколко души ме питаха досега защо се занимавам с този проект, като е доста далече от оргонната техника... Ами защото ми омръзна ефектът от моите неща да се подлага на съмнение от идиотите. Това вече няма да подлежи на обсъждане и ще се вижда с просто око - и ще е доста впечатляващо!
