Текущо състояние на технологията и прототипи

Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Текущо състояние на технологията и прототипи

Мнение от caduceus »

Здравейте,
тук ще дам малко подробности за автотермичната технология на проф. Е.И.Андреев и колегите му, както и едно мое различно тълкуване на дадените в литературата данни. Както вероятно се сещате, няма логика да се дават публично достатъчно данни за свободно повторение на такова уникално устройство като въздушния оптимизатор на Андреев /занапред ще го наричам ВОА за по-лесно/. Купищата теория в книгите на професора не водят пряко до успешни репликации - затова не е известно нито руснаците, нито някой друг досега да е постигнал успех и да кара с 1-1,5 л/100 км бензин колата си, както е направил екипът на професор Андреев през 2001-2002 г на Лада 2105 и 2106 :)
Има някои частично успешни реплики, като тази на колегата Gogo55, админ на форума http://www.gogobg.net /вижте темата "Автотермия" във форума ми, която е прехвърлена от форума на Гого за информация/, но тя не може да се смята според мен за директно повторение на оптимизатора на Андреев по следните причини:
1. Колегата е направил модел на ВОА, като е ползвал магнити от стари харддискове и оловни съчми. Никъде в книгите на проф. Андреев не е дадена такава конструкция, а само се споменава че има магнити в определена подредба /но самарий-кобалтови/, както и катализатор във вид на порьозна маса - направен от метализирани топчета, които по някои допълнителни данни са стъклени/.
2. Колегата е ползвал и пара от самоделна парооразуваща инсталация, направена от медна тръба от климатик, усукана на генерацията и шише вода. Парата е влизала във въздушния колектор след като се нагреят изпускателните тръби. Резултатът при карбураторната му Лада Ока е бил разход на около 40% вода и 60% бензин /спрямо същото количество от само бензин преди модването/, при намаляване на мощността на ДВГ. Обръщам внимание, че при оригиналния ВОА никъде не се ползва пара и това е съвсем излишно. Вкарването на пара в двигателя отплесва конструкцията към съвсем друг ефект, познат от много реплики при карбураторни автомобили както по света, така и в България. Известно е, че при вкарване на пара в карбураторен бензинов ДВГ /двигател с вътрешно горене/ се получава икономия до 40% без всякакви ВОА, усилване на искрата на свещите и прочие подобрения. В собствения форум на колегата има такъв пример с Фолксваген Бийтъл от стария, оригинален модел - но той може би не иска да си отвори очите и да види истината, че ефектът който е постигнал няма нищо общо с автотермията, а е повторение на вече известни неща. На второ място, при автотермичен режим би трябвало да има не намаление на мощността, а увеличението и до два пъти спрямо номиналната. Това е изрично посочено от проф. Андреев в книгите му и още един път доказва, че ефектът при Ладата на колегата Гого55 е друг и няма нищо общо с автотермията.
3. Да, писано е в книгите на професора, че температурата и повишената влажност на въздуха допринасят за започването на автотермичния режим. Но говорим само за минимално ниво на влажност, а не пара. Това са различни неща.
4. Аз минах по същия път и попаднах на същата заблуда като колегата - но осъзнах след преки тестове, че олово не трябва да се ползва - то е разрушително за работата на двигателя и води до проблеми от най-различен характер. Конкретно при мен, се наложи смяната на почти половината части на ДВГ на колата ми, след използването на вариант на ВОА с олово. Така ясно и на практика видях, че посоката за постигане на работеща реплика на ВОА е съвсем друга.
5. От друга страна, магнитите в репликата не трябва да са от харддискове. Те са с променливи полюси на една пластина и не отговарят на изискванията, видни от двете патентовани и работещи схеми на ВОА на проф. Андреев, произведени в ограничени количества през 2001-2002 г. Калпавото и бюджетно изпълнение винаги е водело до лоши резултати - както е казал народът, евтиното си е евтино :)
6. Какво е положението в момента с тази технология при мене? В момента имам направени две реплики на оригиналния ВОА, които естествено търпят допълнително подобряване. Не броя още две изхвърлени на боклука. Бюджетът на проекта вероятно ще надхвърли 5000 лв, включително и тестов автомобил, но какво да се прави - от пръдня боя не става, както е казал народът. Трябва да се работи и да се влагат средства, ако искаме да имаме успех. Така е във всичко в тоя живот, за съжаление не става с приказки и стара слава.
7. Целта на цялото занятие е да се направи ВОА за нормален съвременен автомобил - инжекторен, с газова уредба или дизелов. Това не е постигнато нито от проф. Андреев с неговите излезли вече практически от употреба карбураторни Лади, нито от някой друг. Колегата Гого55 също се е опитвал да го стори по неговия си начин с модерни коли, но не е успял. Аз възнамерявам да го направя - на база на моето разбиране. Все пак технологията е доста подобна на тази при оптимизаторите ми и е в основата си оргонна, т.е. ползваща концентрация на жизнена енергия. ВОА всъщност е концентраторно-разпределителен филтър за зареждане на въздуха с оргон и отслабване на междумолекулните му връзки, което позволява да се работи с хомогенна и преобеднена горивна смес. Не случайно проф. Андреев казва, че процесът е електринна алхимия и въздухът придобива качествата на гориво при минимално участие на горивото като един вид "закваска", а не основен компонент. А оргон и електринен газ /по терминологията на професора/ всъщност е едно и също - и който разбере това, му става много ясно за какво иде реч ;)

Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Текущо състояние на технологията и прототипи

Мнение от caduceus »

Колеги,
тази сутрин си играх да измервам нивото на оргонния заряд от действащи клетки на Джо /по снимки и клипове/. Като се почне от сравнително слаби, където беше около 9, (60) до по-мощни, стигащи до 9, (320). Устройствата, които създадохме в работата си дотук /особено моите и на Айкроу/ имат далеч по-високи нива във фокалните точки, излъченото поле или скин зоната. Остава ни да усъвършенстваме малко технологията за постигане на максимален добив на оргонна пара /одичен дим/, за да захраним двигателя само с нея. Естествено, със контрол върху подаването на стандартното гориво и градусите на аванса.
Ето една от слабите клетки - всъщност генератор на оргонна пара /ОП/:
http://www.youtube.com/v/iUryaUOFtCU
Оптимизаторът /катализаторът/ на проф. Андреев е вид сух генератор на ОП. Мисля, че нашите също трябва да са подобни, за да избегнем трудоемката технология на работа със заредена вода както при клетката на Джо. Естествено, ще гледаме да са и по-малки, по-мощни, както и да работят не само на карбураторни Лади :)
Поздрави

ПП
Оргонната пара няма нищо общо с водната! Също и с ННО газа от оксиводородните клетки, където е страничен продукт от електролизата, но е смесена с оксиводорода и не се забелязва. Идентична е с Браун газа, което е другото и наименование и наистина е подобна на газ или ектоплазма. Това е светещ невидим при нормални условия дим или пушек, получаващ се при взаимодействие на + и - излъчващи оргонни полюси. Независимо дали тези полюси са генерирани с помощта на електростатика, пулсиращо електричество с ВН, магнити, кристали, механично движение на мембрани и т.н. Справка - Василатос, главата за барон Райхенбах.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Текущо състояние на технологията и прототипи

Мнение от caduceus »

Здравейте колеги,
пиша по темата за запалване на вода в искров разряд в мазето.нет защото там излезе тая технология от един варненец. Днес направих някои тестове и пускам тук линка за да видите и вие, а занапред може да преместя инфото тук пък те да си гледат ако искат. Запалване на морска вода с въртяща плазмена дъга, 12 вата на входа на системата. Предстои да се мери какво прави пламъкът и колко е горещ
http://mazeto.net/index.php?topic=9189. ... n#msg63841
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Текущо състояние на технологията и прототипи

Мнение от caduceus »

Колегата Владимир Димитров е напреднал много и е пуснал нов клип. Може да погледнете в темата в мазето как със 100 вата на входа вади от солена вода устойчив, сериозен пламък, топящ метал.
http://mazeto.net/index.php?topic=9189. ... n#msg63939
Там един човек да се намери дето работи, веднага около него десетина почват да го одумват :) Все пак вижте
Поздрави!

ПП
Айкроу, я виж ти колко ще го изкараш заряда на пламъка след иглата - аз го измерих +9, /3/ но има доста силен оргонен ток. Подобно е при самоорганизиращ се пламък при Браун газ горелките
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Текущо състояние на технологията и прототипи

Мнение от smsi-h »

С последния клип Владимир изби рибата! :worship: Дано скоро публикува и схемата на устройството.
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Текущо състояние на технологията и прототипи

Мнение от Philip »

Той е дал схемата. В самия клип е.
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Текущо състояние на технологията и прототипи

Мнение от Philip »

Извинявай. Първоначалната схема е от клипа на първа страница на темата им.
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Текущо състояние на технологията и прототипи

Мнение от caduceus »

Със сода бикарбонат във водата за съжаление нещата не се получават така добре, както със солена /морска/ вода. Има някакъв ефект, но доста слаб. Явно ще караме по стария начин, но може пък моята система да не е добра. По-нататъшните опити ще покажат
Поздрави!
stefan4o
МненияCOLON 91
Регистриран наCOLON Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: Текущо състояние на технологията и прототипи

Мнение от stefan4o »

Моите поздравления на Владимир. Надявам се чете тук, понеже нямам регистрация в мазето и там не мога да му драсна, че е пич затова, че споделя схемата :worship: Само поклон за такива хора, но дори и той не е достатъчен.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Текущо състояние на технологията и прототипи

Мнение от caduceus »

Следете развитието на темата там - показателно е : ) Изкараха човека плагиат и невежа. Освен това му засипаха темата с глупости и празни приказки - типично за мазето... Айде върви им показвай на тия букови глави разни нови неща - дори се яви веднага и нова тема за измамните клипове в интернет :lol: Сещайте се накъде отиват работите
BUTTON_POST_REPLY