Особености на процеса автотермия

kokivd
МненияCOLON 20
Регистриран наCOLON Нед Май 26, 2013 10:54 am

Re: Особености на процеса автотермия

Мнение от kokivd »

caduceus написаCOLONАбсолютно вярно, на входа е минус, за да може на изхода и филтъра с катализатора да е плюс ;) Има и елемент на плътност на потока - която е един вид силата на тока в електричеството - ние с тоя заряд мерим количеството оргон /ток/, а има и параметър оргонно напрежение. Тук се смацват работите, щото за автотермията конкретно трябва и силен оргонен ток, а не само напрежение и май ще мислим допълване на системата за измерване подобно на електрическата. На снимката с черните гранули - това е тестов оптимизатор с шунгит на входа, който е отпаднал. Валидни са другите два - единият за карбуратори, а другият за инжекторни ДВГ - там както виждате нещата са вързани директно до дебитомера и въздушният филтър е изхвърлен, а на системата отвън има намотано едно парче филтърен плат за целта :) Явно се е разсейвал зарядът по пътя и са минали напряко за по-лесно
Поздрави

Този шунгит, намира ли се някъде в продажба - или от къде може да се купи ? Децата живеят в тавански мезонет и там е монтирана клетка на мобилен оператор. Дали с шунгита ще се "предпазят" в някаква степен от излъчванията. ?

Относно автотермията:
Споменаваше някъде, че си имал проблеми с двигателя при използване на олово като катализатор. Какво по точно се е повредило ? Аз карах около 2000 км с оловни съчми 1 мм. и 8 магнита - 1,8 кг - 1 лв/бр - така мисля че бяха. Ефекта по мой усещания е, че колата беше малко по-пъргава м/у 1800 до 2100 об/мин. Разхода като, че ли не се промени. Мисля, че стана следното - намалил съм прихода на въздух - кислород и като количество и като скорост/времето през което е отворен всмукателния клапан е фиксирано от ГРМ/. И така инстинктивно съм подавал повече гориво, та от тук си мисля че се е подобрила динамиката. Явно трябва да се правят малко сметки за да се получи ефекта. За сега нямам признаци за проблеми по двигателя но махнах съчмите за всеки случай. Четох някъде, че подгревателните свещи били покрити с платина и сега събирам такива свещи - ще трябват някъде към 100 бр.за да ги напъхам в тръба поне Ф 130 мм за да запазя проходното сечение към въздушния филтър.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Особености на процеса автотермия

Мнение от caduceus »

Ей, ти си голям алхимик :) За това с платината от подгряващи свещи не съм чувал, но при тези с иридиево покритие на електродите има подобрено изгаряне точно поради катализното действие на иридия. Няколко метала са от тази група, които споменава и Андреев - иридий, паладий, платина + неодим, самарий, кобалт и т.н. Всички имат силно вътрешно оргонно /неговия термин е електринно/ поле и излъчват дори в пограничния слой с достатъчна мощност за получаване на осезаеми физически ефекти. Най-силно според мен е при платината - за съжаление е скъпичка, но това е относително все пак. Рецептата е платинирана развита повърхност + мощно оргонно поле от позитивния полюс /не магнитния - може и с него, но е три пъти по-слабо и трябват съответните сила и обем/ на постоянен неодимов или самарий-кобалтов магнит с 15-20 хил гауса при не повече от 4 мм разстояние на полюсите. Има сметки и за необходимата активна повърхност и т.н., но няма да навлизам в подробности засега защото това не е доказано изцяло на практика /т.е. не карам на въздух още :) /
Относно оловото - Гого казваше /и в личен разговор мисля спомена като говорихме/ че Лада Ока-та със сачмения "катализатор" се повреждала много често, сменял гуми по два пъти на година и т.н., та икономията на гориво отишла за ремонти. Това го забелязах и на моята Ксантия - като правих тестовете с такива автотермични клетки със сачми, нормалната догава кола взе да получава странни проблеми. Замина горивна помпа, но не напълно а само частично и чак на четвъртия сервиз откриха проблема и защо не пали и прекъсва. Смених и ламбда сонда, термодатчик, не помня още какво за около 5-600 лв и като направих диагностика на колата по моята методика проблемът неизменно беше в измишльотините с оловото. Нарочно го махнах и насипах вместо сачми стъклени гранули в клетките - имаше някакъв слаб ефект при икономията, но най-важното беше, че проблемите с колата приключиха. Оловото по принцип има унищожителна енергия, в астрологията също се отчита и т.н. - Андреев в "Естествена енергетика" го споменава единствено във връзка с взрива на ракетата със сменен припой и никъде не препоръчва да се ползва. Позоваването на професора и книгите му, че видите ли той препоръчва оловото като катализатор е четене от дявола на евангелието - т.е. като нямаме пари за платина дайте да ползваме каквото е налично, а именно оловни съчми че има такива в ловно-рибарските магазини. И вместо скъпи самарий-кобалтови магнити със сила 20 хил. гауса да вземем от счупени хард-дискове - нищо че са пластини с променливи полюси и доста по-слабички, ама нали са без пари :) А и като не видим никакъв резултат, да вземем да навием една тръба с вода на генерацията и да пускаме пара във мотора - нищо че Андреев никъде не казва, че е правил такива упражнения на автотермичните си Лади /само споменава че е полезно/. Това е то дивотията на българина - преписва, ама с граматични грешки и после не само се изкарва велик, а и послъгва, пък и акъл дава как се правят нещата и че е постигнал макар и частична автотермия. Като преписваш, поне гледай да го правиш грамотно - но наш Гого не е такъв и предпочита да удря в бордюра "катализатора" за да му опада варовика от водата :lol:
Относно шунгита - за съжаление го има чак в Карелия, но не е нещо незаменимо. Просто един от материалите с естествено силно позитивно излъчване. За мобилната клетка не вярвам да помогне, по-скоро вземи направи един хармонизатор от тия новите дето ги правя напоследък /мога да обясня как/, а има и вариант да се сложи на тавана един неутрализатор за да направи преградно + поле /там вече няма как да обясня щото е по-различно/. Това ще оправи негативния фон от антената, но няма да намали електромагнитното излъчване все пак.
Поздрави
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Особености на процеса автотермия

Мнение от Philip »

Продават го и у нас това животно - шунгита :lol:
https://www.google.bg/search?client=ope ... el=suggest
Или напишете просто - шунгит цена - горното е търсене по тези думи, но гледам, че е определен и браузера, та може нещо да не ви излезе като хората. :D
Остава само да си изберете откъде да си го купите.
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Особености на процеса автотермия

Мнение от caduceus »

Може би грешно се изразих - имах предвид че по-голямо количество шунгит за ползване като автотермичен катализатор няма достъпно в Б-я, тука са само накити и бучки 100 грама за 15 лв /и то стара цена/. Руснаците пишат още, че зеолитът е белия брат на шунгита и са с много подобни свойства, така че при нас е по-логично да се пробва със зеолит. В този ред на мисли, като ходих на Бели Пласт тази есен лично се убедих на живо кой минерал какво излъчва и си набавих две торби розов зеолит със естествен заряд 9,/50-60/, така че ако някой закъса със здравето и иска да пробва с него, мога да му пратя 300-400 грама за да си го стрие на прах и да пие или да си прави вода. Доста по-мощен от зелено-сивия, той е реалния вид скала през който тече подпочвената вода в с. Бели Пласт за да става лечебна. Раздадох доста на приятели, но имам още няколко кила за тестове по автотермията и спешни случаи. За автотермични цели трябва да се счука на дребни камъчета, но понеже е сравнително мек пуска прахоляк и може би не е подходящ за целта.
Поздрави
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Особености на процеса автотермия

Мнение от icrow »

Въпрос към хората, които са чели задълбочено оригиналите за автотермия. Тези 50 градуса плюс, са отгоре на градусите, които ползва двигателя или са заедно с тях? :)
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Особености на процеса автотермия

Мнение от smsi-h »

icrow написаCOLON Тези 50 градуса плюс, са отгоре на градусите, които ползва двигателя или са заедно с тях? :)
Нещо ти е неясно понятието "отгоре" във въпроса. Коригирай го! ;)

А иначе Андреев го е казал достатъчно ясно. При автотермията имаме постепенно, с течението на времето и изминатите километри, вдигане на аванса на двигателя ПРЕДИ ГОРНА МЪРТВА ТОЧКА до достигането на 70 градуса ПРЕДИ горна мъртва точка.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Особености на процеса автотермия

Мнение от icrow »

Не виждам да съм допуснал грешка? Като ползваш аванс процесор добаваяш аванс отгоре на този, който ползва двг. И това не ми беше ясно, дали става въпрос, за аванса, които е примерно 50 градуса преди ГМТ или тези са добавени и стават примерно 60гр. Просто заради руския несъм си и правил труда да чета оригиналите. :oops:
Иначе мерси за отговора
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Особености на процеса автотермия

Мнение от caduceus »

Всичко е въпрос на тестове. По принцип при мощна обработка се вдига много предварението, но колко ще е реално ще си проличи от практиката. Спора май е леко безсмислен :)
sheki
МненияCOLON 301
Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
МестоположениеCOLON Златоград
CONTACTCOLON

Re: Особености на процеса автотермия

Мнение от sheki »

Икроу не знам дали аванс процесора може да си променя изпреварването динамично по време на работа , ако е с джъмпери има едни галетни превключватели да си щракаш по лесно комбинациите, трябва нещо по универсално за тестване, както каза Асен в процеса на работа само може да се изясни :) частен случай.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Особености на процеса автотермия

Мнение от icrow »

Ето това представлява софта.
dek.JPG
dek.JPG (75.1 KiB) Прегледано 9434 пъти
Кривата я разцъках произволно за да се вижда.
Има възможност за автореглаж по МАП сензор. Макар че за сега мисля да не я ползвам тази опция.
Надявам се утре да съм по добре и да не духа толкова, за да го монтирам най накрая.
BUTTON_POST_REPLY