Абсолютно вярно, на входа е минус, за да може на изхода и филтъра с катализатора да е плюс

Има и елемент на плътност на потока - която е един вид силата на тока в електричеството - ние с тоя заряд мерим количеството оргон /ток/, а има и параметър оргонно напрежение. Тук се смацват работите, щото за автотермията конкретно трябва и силен оргонен ток, а не само напрежение и май ще мислим допълване на системата за измерване подобно на електрическата. На снимката с черните гранули - това е тестов оптимизатор с шунгит на входа, който е отпаднал. Валидни са другите два - единият за карбуратори, а другият за инжекторни ДВГ - там както виждате нещата са вързани директно до дебитомера и въздушният филтър е изхвърлен, а на системата отвън има намотано едно парче филтърен плат за целта

Явно се е разсейвал зарядът по пътя и са минали напряко за по-лесно
Поздрави