преди няколко дни се зачетох /правя го по веднъж в месеца щото по-често май няма смисъл

Тъй като въпросът ме занимава отдавна, имам слабост към механика на флуидите и знам какви са основите на вихрообразуването във флуидни среди /накратко - удебеляване и откъсване на пограничен слой, точкова и линейна турбулизация поради вискозитет на средата/, реших да проверя тези твърдения с доста по-мощни изделия, направени по моята технология. Предстоят тестове на пътя и ще ви информирам своевременно за резултатите

Ето две снимки на опитни устройства за създаване на повърхностно оргонно поле /тип "ципа"/ върху корпуса на автомобила, които ще монтирам след малко на моята кола. Полетата от всяко са с мощност около +9,/3200/, леко са различни защото искам да тествам две технически решения и да избера накрая едното. Полето на всеки от излъчвателите е с радиус от 2,5 м при поставяне на устройството на плоска повърхност без големи ръбове. Размери 4 см диаметър, 2-2,5 см височина, тегло 26-27 грама. Залепват се отвътре в долната част на предното и задното стъкло, в средата им. И сега почти не се виждат като се монтират, а ще стават и по-малки с другия предвиждан основен корпус - така че няма да се забелязват на практика от външни лица /не бият изобщо на очи/.
Както виждате, постарал съм се и да изглеждат добре - това ми е принцип. Ще стават и по-хубави


Очаквам оргонното енергийно поле да намали ентропията в пограничния въздушен слой и турбулентността при висока скорост там да намалее. Така точката на откъсване на слоя трябва да се измести назад като намали обема на въздушния джоб зад колата и в резултат падне челното съпротивление - формирано както от разликата в налягането, така и от триене.
Погледнато в перспектива, технологията е много обещаваща и приложима при всякакви транспортни средства /особено кораби и самолети/, както и в строителни конструкции от типа на кули и небостъргачи, подложени на вятърно натоварване. Ако пътните тестове са позитивни, ще се направят изследвания и в лабораторни условия.
Поздрави!
ПП
Колегите оттатък нека работят и да видим кой докъде ще стигне - информацията е общодостъпна, но само единици могат да се възползват и да направят нещо на практика. Просто развивам идеите им относно месторазполагането на оргонизаторите по колата, но не знам какви устройства ползват - аз естествено си работя с моите. Желая им успех!