Създаване и развитие на технологията ми
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Моля! Аз понеже не съм по алкохола "данска" някаква специална бутилка ли има?
Re: Създаване и развитие на технологията ми
С двойни стени е. Става и с термо чаша. Може вътре да се сложат и кухненски телчета за търкане на съдове. Една тръбичка - вход от горе до долу и една ттръбичка - изход отгоре. И двете отстрани противоположно на съда. На изходната тръбичка, едно малко филтърче да не мирише. От време на време се откача съда, отвива се капачката и се излива маслото. Общо взето това е.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Не е лошо, като идея! Чакаме осъществяването и. 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Здравей anpopov
И аз съм с Рено 2000 RX4.Като карам към Варна колата с34л газ минава 200км а като се връщам
с 34л минава 360км при еднаква скорост на движение.Поддържам между 120--140км.
Сигурно морския въздух и действа добре.
Зависи какво са сложили в газта тъй ,че никога не се знае.На късмет е работата.
За да си сигурен,че има ефект трябва да си сигурен и за състава на горивото.
Същия ефект се получава и когато съм на бензин.Към морето 10л на 100км,
а от морето 6,5л на 100км пробег.
А веднъж успяха на една бензиностанция да сипят 85л бензин в 60литров
резервоар и за да избегнат неизбежния скандал ми подариха горивото,което
са ми сипали с хиляди извинения за неудобството.
Тези,които не пълнят резевроарите до горе сигурно се чудят какво да
центроват за да си намалят разхода.
И аз съм с Рено 2000 RX4.Като карам към Варна колата с34л газ минава 200км а като се връщам
с 34л минава 360км при еднаква скорост на движение.Поддържам между 120--140км.
Сигурно морския въздух и действа добре.

Зависи какво са сложили в газта тъй ,че никога не се знае.На късмет е работата.
За да си сигурен,че има ефект трябва да си сигурен и за състава на горивото.
Същия ефект се получава и когато съм на бензин.Към морето 10л на 100км,
а от морето 6,5л на 100км пробег.
А веднъж успяха на една бензиностанция да сипят 85л бензин в 60литров
резервоар и за да избегнат неизбежния скандал ми подариха горивото,което
са ми сипали с хиляди извинения за неудобството.
Тези,които не пълнят резевроарите до горе сигурно се чудят какво да
центроват за да си намалят разхода.

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Не искам да оставате с погрешна представа за мнението ми за Оптимизаторите на Кадуцеус.
Обеден съм,че те си вършат работата,но трябва да помислим какво да се направи за да се
контролира качеството на горивото и да не ни наливат нещо......
Обеден съм,че те си вършат работата,но трябва да помислим какво да се направи за да се
контролира качеството на горивото и да не ни наливат нещо......

Re: Създаване и развитие на технологията ми
А защо в Германия колата ми гори винаги едно и също и то с 2 литра по-малко отколкото в България 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Гого, тази бензиностанция да не е Еко? 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Лошото е,че са много такива бензиностанции.
На злополучната сигурно се е повредило дистанционното
за превключване за пълен резервоар.
За мой късмет.
На злополучната сигурно се е повредило дистанционното
за превключване за пълен резервоар.

За мой късмет.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Имам малко опит с горивата по бензиностанциите. Най се манипулира дизела. Смесват го с отработени масла, остатъчно олио, минерален терпентин, керосин и какво ли още не. При бензина, същата работа, в по малки размери. При газта е малко по трудно. Там зави си коя фракция, ще хванат от колоната. Не може да смесва със странични боклуци. Бутана дава калоричността, пропана спомага за изпаряването. По принцип хубавата газ е с по вече от 50 % бутан за сметка на пропана /това са наситени въглеводороди/. Свидетел съм на внос LPG - пропилен/бутален – ненаситени въглеводороди. По ниско качество на изпарение и калоричност. Без имена на вносители и бензиностанции. Всеки да си преценява по колата. Теста е при обеднена смес - мижав вървеж. Та мисълта ми е оптимизатора К + другите джаджи действат най добре при качествена газ. Това определено съм го установил.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Щото там пътищата са по нанадолнища, а при нас за всичко е виновно географското положение - повечето ни пътища са по нанагорнища.bob написаCOLONА защо в Германия колата ми гори винаги едно и също и то с 2 литра по-малко отколкото в България

Освен това са и много прости немците, една бензоколонка не могат да калибрират като хората и затова ти сипват повече отколкото показва брояча, докато при нас е съвсем точно.

anpopov,
Идеята да си направиш oil catcher-a сам е похвална. Погледнах цените в нета и като гледам какво искат за излъскана, запушена в двата края тръба с 2-3 щуцера и кофти замисъл, май и аз сам ще си правя.
Само не ми е ясно защо трябва да е с двойна стена. Не е ли по-добре стената да е студена, за да кондензират маслените пари по нея? Ако е двойна, много бързо ще се загрее от картерните газове.
Аз си го представям принципно някакси така, като може и без дренаж, а само с капак отгоре. С дренаж ще се изпразва по-лесно и ще се разглобява по-нарядко - само за почистване на стоманения филтър.
"Ако животът я беше научил на нещо, то бе, че има случаи, когато не трябва да се връщаш за чантата си, и други, когато трябва. Сега оставаше да я научи как да различава едните от другите." Почти безобидна, Дъглас Адамс