Създаване и развитие на технологията ми
-
- МненияCOLON 301
- Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
- МестоположениеCOLON Златоград
- CONTACTCOLON
Re: Създаване и развитие на технологията ми
То целта не е само да работи на газ, а и на бензин, тоест не ни трябва пълно емулиране на сигнала , това сме го писали по темитте тук някъде, трябва ни модифициране на сигнала на ламбдата , защото все пак трябва да отчита кога е богата и бедна. Преди доста време бях срещал материали из форумите имаше един механичен начин като се изтегли сондата да не е директно в центъра на тръбата а с подложка но не мисля че това ще свърши работа, за да се реализира таква точност и икономия трябва прецизна схема тоест , най- добре микропроцесорно управление с подходящ алгоритъм, просто самия сигнал е или логическа 0 или 1.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Един Мегаскуирт също ще свърши работа
Ти нали стигна доста напред с него, какво стана?
Колегата Искрен ми е направил една кутийка която променя сигнала от ламбдата /по руска схема/ но на мен не ми върши много работа защото моята ламбда си обеднява нормално, по-скоро трябва да я сложим на някоя от нереагиращите коли. Все пак мисля че компа ще я усети и изолира, като си кара по горивна карта без да се интересува от сигнала на ламбдата - така прави обикновено. Така че с 99% сигурност проблемът не е в ламбдата, а в софтуера който не дава да се обеднява сместа над някакви минимални граници.
Не ми стигат знанията за такива неща, готов съм да подаря един комплект К3 на някой с такъв контрол или Мегаскуирт - да пробва на едно WV от моделите след Голф 4 и да каже дали работи
Поздрави!

Колегата Искрен ми е направил една кутийка която променя сигнала от ламбдата /по руска схема/ но на мен не ми върши много работа защото моята ламбда си обеднява нормално, по-скоро трябва да я сложим на някоя от нереагиращите коли. Все пак мисля че компа ще я усети и изолира, като си кара по горивна карта без да се интересува от сигнала на ламбдата - така прави обикновено. Така че с 99% сигурност проблемът не е в ламбдата, а в софтуера който не дава да се обеднява сместа над някакви минимални граници.
Не ми стигат знанията за такива неща, готов съм да подаря един комплект К3 на някой с такъв контрол или Мегаскуирт - да пробва на едно WV от моделите след Голф 4 и да каже дали работи

Поздрави!
-
- МненияCOLON 301
- Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
- МестоположениеCOLON Златоград
- CONTACTCOLON
Re: Създаване и развитие на технологията ми
ами не съм напред
просто нямам време затова и бях предложил на икроу да му го пратя да експериментира, все пак иска сериозна занимавка, и подготовка преди да почнат каквито и да е експерименти.
Относно ламбдата мисля че трябва да се започне от газ анализатор на кола със оптимизатори и без оптимизатори за да се знае някаква изходна позиция.

Относно ламбдата мисля че трябва да се започне от газ анализатор на кола със оптимизатори и без оптимизатори за да се знае някаква изходна позиция.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Колеги,
От няколко месеца има нов начин на монтаж на кутиите от оптимизатора К3 при газови бутилки с тороидална форма, но не съм го споделял май тук. Кутията К3 се подготвя с малко по-друго залепване на лентата, за да може плътно да се допира до средата от външната част на бутилката, където е заварката. Ще пусна снимки когато имам такъв случай, за да се види директно кое и как става. Онзи ден имах в Плевен такава кола но беше късно и нямаше време за снимане, че се стъмняваше.
Затова ще помоля който си поръчва комплект К3 /пиша и за тези които не са потребители, а само четат форума/ нека ако аз се заплесна и забравя да питам, да ми казва каква му е бутилката
Поздрави!
От няколко месеца има нов начин на монтаж на кутиите от оптимизатора К3 при газови бутилки с тороидална форма, но не съм го споделял май тук. Кутията К3 се подготвя с малко по-друго залепване на лентата, за да може плътно да се допира до средата от външната част на бутилката, където е заварката. Ще пусна снимки когато имам такъв случай, за да се види директно кое и как става. Онзи ден имах в Плевен такава кола но беше късно и нямаше време за снимане, че се стъмняваше.
Затова ще помоля който си поръчва комплект К3 /пиша и за тези които не са потребители, а само четат форума/ нека ако аз се заплесна и забравя да питам, да ми казва каква му е бутилката

Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
След днешната ни среща си мисля, че има още една особеност, която е добре да се спомене и да се знае!
Явно има газаджии, които избират странни (непрактични) методи за ограничаване на притока на газ. В конкретния случай на АГУ-то НЯМА кранче за регулиране, а вместо него преди самата плочка (смесителя) има дифузор, който може да се сменя съответно с по-голям или по-малък диаметър отвор.
За мен това е примитивно и неудобно. Съветвам колегите, които са с такава система да си монтират кранче на пътя на маркуча преди плочката, а на самата плочка да сложат максимално голям диаметър дифузор. Регулирането ще става само от кранчето (препоръчително месингово, а не пластмасово, защото месинговото е с по-ситна резба и има възможност за много финна настройка) и всеки може да си го прави сам по всяко време. Просто навиваш по малко (примерно половин оборот) докато колата се "спъне". Добре е след това да се върне четвърт оборот, за да има мощност все пак.
Имайте предвид, че всяка кола си е индивидуална, изпарителите са различни, мембраните са различни, кранчетата са различни, смесителите...много са нещата. Просто настройката трябва да се прави на усет. Всеки, който има достатъчно опит с автомобила си и не е вързан в ръцете и главата може да си направи настройката сам и смея да твърдя, че тази настройка ще е много по-добра от всяка друга направена от специалист!
П.П. От вчера следобяд така ми се навръзват нещата и случките в ежедневието, че категорично се убедих, че няма случайни неща. Всичко е свързано


Явно има газаджии, които избират странни (непрактични) методи за ограничаване на притока на газ. В конкретния случай на АГУ-то НЯМА кранче за регулиране, а вместо него преди самата плочка (смесителя) има дифузор, който може да се сменя съответно с по-голям или по-малък диаметър отвор.

За мен това е примитивно и неудобно. Съветвам колегите, които са с такава система да си монтират кранче на пътя на маркуча преди плочката, а на самата плочка да сложат максимално голям диаметър дифузор. Регулирането ще става само от кранчето (препоръчително месингово, а не пластмасово, защото месинговото е с по-ситна резба и има възможност за много финна настройка) и всеки може да си го прави сам по всяко време. Просто навиваш по малко (примерно половин оборот) докато колата се "спъне". Добре е след това да се върне четвърт оборот, за да има мощност все пак.
Имайте предвид, че всяка кола си е индивидуална, изпарителите са различни, мембраните са различни, кранчетата са различни, смесителите...много са нещата. Просто настройката трябва да се прави на усет. Всеки, който има достатъчно опит с автомобила си и не е вързан в ръцете и главата може да си направи настройката сам и смея да твърдя, че тази настройка ще е много по-добра от всяка друга направена от специалист!

П.П. От вчера следобяд така ми се навръзват нещата и случките в ежедневието, че категорично се убедих, че няма случайни неща. Всичко е свързано


Re: Създаване и развитие на технологията ми
За първи път чувам инсталация без кранче преди дифузора?! 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Колеги,
само за информация - може да погледнете една тема във форума на Мерцедес, в която пиша от около месец, защото един колега с Мерцедес 124 - 230 и обикновена газова уредба си купи преди време К3 и писа там, че е доволен - и както следва да се очаква, взеха да го мйтапят
Та реших да опитам да обясня на хората как са нещата и затова сега вървят малко тестове на няколко коли на тамошни потребители.
http://mercedes-bulgaria.com/forum/gazo ... or-k3/120/
Поздрави
само за информация - може да погледнете една тема във форума на Мерцедес, в която пиша от около месец, защото един колега с Мерцедес 124 - 230 и обикновена газова уредба си купи преди време К3 и писа там, че е доволен - и както следва да се очаква, взеха да го мйтапят

http://mercedes-bulgaria.com/forum/gazo ... or-k3/120/
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Ти му говориш, оно рупа ли рупа.
Няма оправия с закърнялия мозък на българина. "Уверението на фирмата е ,че максимума се достига след 1500-1600 км" Това съм го изпуснал.
Впрочем отдавна не ми е ставало толкова гнусно и неприятно, като чета форум. Явно са доста интересни притежателите на Мерцедес. Одеве си говорих с Боб, как като се ровя в нета за някакво общо инфо за коли, как до сега не ми е попадало от форума на мерцедес нищо. Ама то явно тези коли не се чупят нямат проблеми и разхода е прекрасен.
)
Като си тръгнал да подаряваш К3 метни едно насам.

Впрочем отдавна не ми е ставало толкова гнусно и неприятно, като чета форум. Явно са доста интересни притежателите на Мерцедес. Одеве си говорих с Боб, как като се ровя в нета за някакво общо инфо за коли, как до сега не ми е попадало от форума на мерцедес нищо. Ама то явно тези коли не се чупят нямат проблеми и разхода е прекрасен.

Като си тръгнал да подаряваш К3 метни едно насам.

Re: Създаване и развитие на технологията ми
То за пробата и аз мога да го тествам и ако съм доволен да ти го платя. 
И без това другата седмица ще ходя извън българско и ще имам около 1000 км за два дена.

И без това другата седмица ще ходя извън българско и ще имам около 1000 км за два дена.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Ти нали си имаш някакви неща по колата които казваш че са по-силни от моите - действай си с тях. Иван в някои аспекти е по-напред от мен, аз се занимавам с изделия предназначени за масова употреба със по-ограничен ефект поради спазването на технология, която позволява да се изработват стандартно, пък вие имате единични или няколко бр. силни изделия. Различно е.
Във форума на Мерцедес това го правя като изключение, защото админите излязоха хора и не са като другите форуми /примерно в Ситроенския преди време ми казаха, че просто се събрали админите на седянка и решили без да са ме виждали на живо че съм измамник
И ми изтриха темата - това при положение, че техен колега /от основателите на форума/ имаше вече добър резултат с К1 и газов инжекцион на Ксантия, пътуваше по 120 км дневно човекът и видя с очите си. Изолираха го и го набедиха че сме комбина - абе тъпанари хора. Не искам да коментирам повече
Поздрави
Във форума на Мерцедес това го правя като изключение, защото админите излязоха хора и не са като другите форуми /примерно в Ситроенския преди време ми казаха, че просто се събрали админите на седянка и решили без да са ме виждали на живо че съм измамник

Поздрави