stefan4o
Няма проблем, предлагам ти обаче първо да видиш как ще е като преместиш двете кутии К3 от филтъра на акумулатора. Т.е. три на акумулатора и една на бутилката - май така се оказва засега че е най-добре. Само една на акумулатора при газ и метан /вече на няколко коли тествахме/ не е достатъчна, трябват поне две, най-добре три. Едната за газта на бутилката отдолу за да насища горивото, защото то е много лакомо за енергия от типа на оргона и ако е без нищо, ще отнема от отделената при искренето в цилиндъра. С тай схема би трябвало да вдигне още малко мощността и да може да се намали от тройника.
icrow
Коректорчето лъже ламбдата че сместа е богата и тя си я обеднява сама, което се вижда на графиката като краен резултат - аз поне така разбрах от газаджията. Сигналът се накъсваше забележимо в по-трионообразен вид и дълги парчета в долната част на графиката.
Практиката ще покаже дали ще се качи или падне разхода, аз си карам еднакво. Всичко под 0,5 л/100 разлика ще го смятам за статистическа грешка и няма да се зачита.
Поздрави
АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатления
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Преместих одеве оптимизаторите трите на акумулатора. Последният засега го оставих на тръбата на газта близо до задната гума на колата. Предният път като ги сложих на дъното на бутилката и двете К3 се получи сякаш обратен ефект - колата загуби инерцията си, което ме шашна доста - предвид наклона, по който се спусках почти нямах ускорение надолу 

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
И аз да споделя нещо, че нямам търпение да изчакам бутилката да свърши 
Отдавна искам да обърна внимание на колата, но все не намирах мотивация и сили и време, но откакто Айкроу ми каза, че не е добре разположен въздушният филтър на моя таралясник и смуче топъл въздух - това окончателно ме "побутна" да се взема в ръце. Не че и преди не го гледах все накриво и си знаех, че трябва да го махна, но все отлагах, а и е друго някой да ти каже очевидните за теб неща и да ти даде импулс (особено като си изпаднал в летаргия). В Събота смених маслото, филтрите, дисковете, накладките, маншони и др. дребни ремонти.
Та махнах "спортния" филтър, който и без това е компромис и ме дразни от ден едно и сложих оригиналната кутия с нормален филтър на Rover-a. Мисля, че Кадуцеус беше написал, че единствените производители, които взимат предвид природата на флуидите и завихрянето при смесообразуването са японците (Rover-a си е чиста Honda). Това ме амбицира допълнително да го "жертвам". Преди не го сложих, защото се опасявах, че при евентуално "гърмене" от бедна смес ще цъфне кутията на филтъра.
ИИиииии...колата ЛИТНА !!!
Навих още един оборот на тройника, но впоследствие го върнах малко. Просто зареди кефа да усещам еластичността на мотора. В момента клата върви по-добре отколкото на бензин

Извод: Разкарвайте ако имате по колите разни такива конусни филтри. Те само пречат и влошават работата на ДВГ. Сега се родих направо
Много съм се ентусиазирал и другата Събота и Неделя ще почвам хармонизатор, че и него го отлагам от половин година и ме е срам вече
П.П. След няколко зареждания ще споделя и разхода как се е променил

Отдавна искам да обърна внимание на колата, но все не намирах мотивация и сили и време, но откакто Айкроу ми каза, че не е добре разположен въздушният филтър на моя таралясник и смуче топъл въздух - това окончателно ме "побутна" да се взема в ръце. Не че и преди не го гледах все накриво и си знаех, че трябва да го махна, но все отлагах, а и е друго някой да ти каже очевидните за теб неща и да ти даде импулс (особено като си изпаднал в летаргия). В Събота смених маслото, филтрите, дисковете, накладките, маншони и др. дребни ремонти.
Та махнах "спортния" филтър, който и без това е компромис и ме дразни от ден едно и сложих оригиналната кутия с нормален филтър на Rover-a. Мисля, че Кадуцеус беше написал, че единствените производители, които взимат предвид природата на флуидите и завихрянето при смесообразуването са японците (Rover-a си е чиста Honda). Това ме амбицира допълнително да го "жертвам". Преди не го сложих, защото се опасявах, че при евентуално "гърмене" от бедна смес ще цъфне кутията на филтъра.
ИИиииии...колата ЛИТНА !!!
Навих още един оборот на тройника, но впоследствие го върнах малко. Просто зареди кефа да усещам еластичността на мотора. В момента клата върви по-добре отколкото на бензин



Извод: Разкарвайте ако имате по колите разни такива конусни филтри. Те само пречат и влошават работата на ДВГ. Сега се родих направо

Много съм се ентусиазирал и другата Събота и Неделя ще почвам хармонизатор, че и него го отлагам от половин година и ме е срам вече

П.П. След няколко зареждания ще споделя и разхода как се е променил

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Спортния филтър е добре по принцип, aко е истински. Сaмо трябвa дa се изолирa от топлия въздух. Кaто си сложих нa моятa много добре тръгнa, aмa рaзходa се дигнa, зaщото влизa повече въздух и компa пускa повече мaнджa. Aко ти е истински филтърa можеш дa се пробвaш дa го зaтвориш в кутиятa нa
оригинaлния. Aко е от евтините, по скоро нямa смисъл. Дaже може дa е вреден зa ДВГ.
ПП С много кефене нa мощносттa рaзходa нямa дa е мн добър.
оригинaлния. Aко е от евтините, по скоро нямa смисъл. Дaже може дa е вреден зa ДВГ.
ПП С много кефене нa мощносттa рaзходa нямa дa е мн добър.

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Не завивай много крана на газта. На мойта така го завил, че оставаше само още 1/4 до затворено. Колата летеше, ама и гореше. Развих го малко, около 1/2 оборот и сега разхода падна още доста 

Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Боб, искаш да кажеш, че като е била обеднена сместа е горила повечко?
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Точно така Стефчо. Не само гореше повече, но и ревеше сякаш бях сложил гърне Ремус.
Завих 1/2 оборот и тогава мотора утихна и разхода спадна. Не съм пипал врътката на изпарителя, а само развих утката.

Завих 1/2 оборот и тогава мотора утихна и разхода спадна. Не съм пипал врътката на изпарителя, а само развих утката.
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Икроу - а ти как разреши проблемът с пълненето, за който вече веднъж стана реч? Завъртя въздушния поток два пъти в различни посоки ли? Може ли подробности.
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
То и когaто имaше проблем зaвихряше в двете посоки. Просто оптимизирaх геометриятa нa лопaтките. Сегa прaвя кутия с по голям диaметър в която ще имa оргонен излъчвaтел, кaтaлизaтор и от двете стрaни зaвихрители в двете посоки. Тaкa вече не трябвa дa възниквaт проблеми.
Re: АГУ - начин на настройка, подбиране на части и впечатлен
Поляците са направили интересен филтър за изпарената газ-като тайфун, даже е спечелил награда таз година. Има ги вече и в тука .
- Прикачени файлове
-
- Ultra_360_budowa_gno1.jpg (294.98 KiB) Прегледано 11243 пъти
-
- Ultra_360_przekroj_gno22.jpg (374.13 KiB) Прегледано 11243 пъти
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»