Спирала от спирали -СОС

Теория и практика в конкретни устройства
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Спирала от спирали -СОС

Мнение от icrow »

Въздуха е много по трудно да го заредиш от колкото горивото заради голямата разлика в плътността, но според мен с обработка на въздуха може да се постигне повече.
Аватар
ivchak
МненияCOLON 371
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 8:48 pm
МестоположениеCOLON ВАРНА

Re: Спирала от спирали -СОС

Мнение от ivchak »

kokivd , направи само крайчетата на спиралата като тази от 3 стр. - няма как да сгрешиш защото както и да я сложиш от двете страни трябва да е еднаква и ще е + и по-добре ще зарежда.При дизела на дъщеря ми Пежо 206 оборотите също паднаха с около 50-60 , а двигателя стана по-тих и по-добре вървеше.При мен оборотите се вдигат заедно с мощноста :?:
kokivd
МненияCOLON 20
Регистриран наCOLON Нед Май 26, 2013 10:54 am

Re: Спирала от спирали -СОС

Мнение от kokivd »

ivchak написаCOLONkokivd , направи само крайчетата на спиралата като тази от 3 стр. - няма как да сгрешиш защото както и да я сложиш от двете страни трябва да е еднаква и ще е + и по-добре ще зарежда.При дизела на дъщеря ми Пежо 206 оборотите също паднаха с около 50-60 , а двигателя стана по-тих и по-добре вървеше.При мен оборотите се вдигат заедно с мощноста :?:

Забелязах нещо като закономерност - както писах оборотите паднаха след спирала на въздуха. На студен двигател са около 700 +. Колкото се загрява двигателя, толкова оборотите се вдигат "пропорционално". При вече нормално загрят двигател, се стабилизират на 800 - 850. При натоварване на д-ля /примерно при изпреварване/ температурата леко се покачва и след приключване на маневрата и отпускане на газта, оборотите се задържат на около 900 - 920 и постепенно спадат при спадане на температурата . Цифрите естествено са от уредите на таблото - т.е. доста субективни.

ivchak, сега ще сгъна една спирала СОС 1 - 2х7х0,25мм - 1,5 м дължина, по твоите указания и утре ще я навия преди въздушния филтър. Старата ще преправя като СОС1. Така ще станат една преди и една след филтъра. И аз считам, че трябва да се наблегне на енергизиране на въздуха- за сега в него /въздушния филтър/ съм сложил два оргонни "кондензатора" от по 40 пласта ал.фолио и вестици. Резултата е вдигане на оборотите на 1000. Свалил съм ги с 1/4 оборот намаляване цикловата порция на горивото.
Според теб, има ли значение гъстотата и големината /диаметъра/ на отделните спиралки?
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Спирала от спирали -СОС

Мнение от icrow »

Сигурен ли си, че обогатителя ти работи нормално?
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Спирала от спирали -СОС

Мнение от caduceus »

Тия спиралки са със слаба плътност на полето и едва ли могат да направят нещо кой-знае какво. Не че искам да разубеждавам Ивчак, но концентратори от този тип са по принцип такива. Аналогия с електричеството - за волтова дъга трябва силен ток, не искра от пиезозапалка ;) При оргона "волтовата дъга", т.е. силният оргонен ток се прави с многопластови или супероргонитни дребнодисперсни концентратори с активиране чрез пулсиращот ВН - като на Карл Велц, или мощни магнити + платинирана развита повърхност - като при Андреев, или динамично масирано производство на оргонна пара - дисковете на Шаубергер и т.н. Не става с навиване на тел, слабо е.
Поздрави
Аватар
ivchak
МненияCOLON 371
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 8:48 pm
МестоположениеCOLON ВАРНА

Re: Спирала от спирали -СОС

Мнение от ivchak »

kokivd, ако смяташ да слагаш спирала преди възд.филтър мисля че ще е по-добре да махнеш кондензаторите защото ще се получи така че спиралата трябва да храни и тях и филтъра.Все пак може да опиташ и с тях но се притеснявам, че ако от горната страна на филтъра има такъв кондензатор , той ще действа като отражател и ще връща енергията. Ако е от долу(откъм входящата тръба)ще забавя зареждането на филтъра защото през 40 пласта енергията се движи доста по бавно.Спиралата зарежда много по бързо и бих ти препоръчал ако искаш да ползуваш кондензаторите да ги сложиш на страничните стени(ако е възможно) :) .Големите спиралки дават по-силна енергия(полето им е по-голямо), но пък броят им е по малък и по трудно се огъват около маркуча(говоря за еднаква дължина шнур)отколкото ако са малки, така че горе долу нещата са по равно.По принцип и тук важи принципа на Мечо пух - колкото повече толкова повече. Главната разлика е в това дали ще се ползува спиралата за въздуха или за горивото -по принцип големината се съобразява с това върху което се навива спиралата.Гъстотата на спиралите трябва да се съобразява с твърдостта на шнура и дали ще може добре да се завие около съответния маркуч.Според мен има още нещо което може би оказва влияние -малките спиралки дават енергия с по висока честота, а големите по ниска.Опитай да направиш една малка спирала за горивния маркуч(2-4 намотки) и ако можеш я сложи колкото е възможно по близо до входа на горивната помпа(нали си с дизел ?). При мен дава доста добър ефект :D. Успех !
Аватар
ivchak
МненияCOLON 371
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 8:48 pm
МестоположениеCOLON ВАРНА

Re: Спирала от спирали -СОС

Мнение от ivchak »

Кадуцеус, извинявай но когато пуснах поста тогава видях , че и ти си писал :D Като опитен "измервач" дай някои примери(от твоите оптимизатори, аку-вак бобината или нещо друго) с които да сравняваме токовете, защото така -по-плътен по-рядък, повече, по-малко трудно можем да добием представа кое колко ток дава :D
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Спирала от спирали -СОС

Мнение от caduceus »

Мисля по скала на мерките, подобна на електрическите /волт за напрежение, ампер за сила на тока и т.н./. Трябва да се обвържат с измерими величини -например през магнитно поле с дадени гауси. Дайте ако искате предложения в този дух
Аватар
ivchak
МненияCOLON 371
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 8:48 pm
МестоположениеCOLON ВАРНА

Re: Спирала от спирали -СОС

Мнение от ivchak »

Мисля че най лесно(поне за сега) ще бъде токът да се обвърже с магнитното поле (респективно в гауси -или разговорно ток колкото на един 2кг. магнит) тъй като в Прамиз не видях да дават силата на полето в гауси.Въпреки че гаусметъра не се знае(поне от мен) какво точно измерва , дали не измерва тока и напрежението като едно цяло.Практично и нагледно може да е с Айкроу да измерите няколко магнита с известна сила(в килограми) по твоята скала до десет и ако може да се разбере дали тока се променя аритметически или по някаква друга крива заедно със силата на магнитите(в кг.)Ако се сетя още нещо ще пиша :)
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Спирала от спирали -СОС

Мнение от smsi-h »

caduceus написаCOLONМисля по скала на мерките, подобна на електрическите /волт за напрежение, ампер за сила на тока и т.н./. Трябва да се обвържат с измерими величини -например през магнитно поле с дадени гауси. Дайте ако искате предложения в този дух
Грхмм-м-м-м... Кадуцеусе, ако позволиш моето скромно и твърдо ненаучно мнение, ще се изкажа!

Пределно ясно е, че магнетизма и електричеството са следствие и резултат на жизнената енергия. И резонно следва въпроса; нужно ли е по аналогия да пренасяме всички техни свойства и съответните им мерни единици върху тяхната първопричина? Ако е нужно, защо е нужно?

Пред два месеца си мислех, че точно ти имаш епохалния потенциал да работиш върху свойствата на ефира-жизнената енергия-оргона и хъса да установиш универсалните му свойства и мерни единици, тъй като не ми е известно в науката да е работено по този въпрос, щото официалната наука упорито си затваря очичките за нещото наречено ефир и жизнена енергия. Не съм чел нещата на Райх, но мисля, че той е поставил началото и от неговите търсения трябва да се тръгва изначално.

И, естествено, ако знаехме добре познавахме свойствата на ефира и имахме разработените му мерни единици, тогава светът нямаше ли да е друг?
BUTTON_POST_REPLY