Страница 1 от 2

Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Публикувано наCOLON Нед Мар 18, 2018 11:30 am
от caduceus
Здравейте!
По молба на колегата DOMIC пускам малко снимки и начални обяснения на неговата тестова постановка с водна пара. Той писа някъде из форума малко за това, но не мога да го намеря - а и въпросът е интересен и заслужава отделна тема.
Автомобилът е Рено Меган Коуч, с метанов инжекцион. По него е имало какво ли не от моите неща :) , оптимизатори К1, К2, К3, а сега колегата е решил да вкара и малко студена водна пара. Особеното е, че тя минава през оргонна бобина от първите модели, направена конкретно с диаметъра на неговия въздуховод. Така след бобината /и при работа на двигателя естествено и засмукване на въздух/ по целия въздушен тракт, колекторите и двигателя се натрупва доста силно позитивно оргонно поле, подобряващо изгарянето в цилиндрите.
Поради значителното количество водна пара аз лично се притеснявам, че може да стане някаква беля с мотора - но колегата си е поел риска и решил да експериментира, за което може само да бъде поздравен!
В четвъртък направихме освен снимките и видеоклип с работещ мотор + системката, но него ще кача по-късно. Едната снимка е при работещ мотор на стоп кадър от видеоклипа, защото не снимах нормална в режим /отплеснах се :) /
Колегата ще си разкаже повече за ефектите на това нещо върху разход, мощност и т.н.
Поздрави!
ПП
Стоп кадъра излезе като първа снимка, вижда се дупката в шишето през която въздухът и студената пара минава през бобината и влиза в мотора. Който може, ще усети дистанционно на кутията на филтъра какво има като заряд ;)

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Публикувано наCOLON Нед Мар 18, 2018 11:39 pm
от sheki
Браво супер се е получило, интересна реализация с уцелване на нивото на водата, по принцип тези разпрашители на вода работят най - ефективно на определена дълбочина, бях се замислил как да поддържам нивото на водата постоянно но тук :) сте сложили разпрашителя на плаване което е много лесно и бързо решение , въпроса е дали едно устройство му е достатъчно като пара, друго което мога да предложа защото не знам как се държи на засмукване парата малко е тежичка, ако има проблем може да се направи леко завихряне на въздуха. :hola: А относно студената пара в двигателя ефекта би трябвало да е предимно положителен най - малкото заради охлаждането на въздуха и последващата по - голяма компресия при детониране на горивото.
car.jpg
car.jpg (17.47 KiB) Прегледано 14319 пъти

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Публикувано наCOLON Пон Мар 19, 2018 12:17 pm
от DOMIC
Благодаря на caduceus за снимките. Колата наистина е оргонизирана сериозно. В момента мога да пускам константно количество от парата при променящи се обороти и чакам да ми направят електроника, която ще промени това. Тогава парата ще се увеличава с вдигането на оборотите и тогава ще започна с настройките.Sheki, парата е лека и при така поставен съд с вода най-бързо и изцяло парата влиза във въздуховода.

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Публикувано наCOLON Пет Мар 23, 2018 2:32 pm
от smsi-h
DOMIC написаCOLONБлагодаря на caduceus за снимките. Колата наистина е оргонизирана сериозно. В момента мога да пускам константно количество от парата при променящи се обороти и чакам да ми направят електроника, която ще промени това. Тогава парата ще се увеличава с вдигането на оборотите и тогава ще започна с настройките.Sheki, парата е лека и при така поставен съд с вода най-бързо и изцяло парата влиза във въздуховода.
Колега, много си беден на коментари. :sobbing:

След като колата ти е сериозно оргонизирана, би следвало да посочиш, за какво точно става дума. Моята, 27 годишен таралясник Рено 19, също е оргонизирана с К3, ТАП и две устройства Р. Роев за удължаване живота на акумулатора, което пък ми докарва една повишена мошност и стабилно въртене без тресене при бавните обороти, и съответно разгод на пропан бутан от 7 на 100. Общо взето, веднъж като включа на пета скорост, рядко ми се налага да превключвам скорости, даже и километража да падне на 30, основно работя с газ и спирачка, дизелите ряпа да ядат. Аз също имам голям мерак за подобно устройство за разпрашаване на вода. Би ли споделил повече подробности за водната пара? Откъде взе разпрашителя и на каква цена? Как направи захранването на разпрашителя? Каки са наблюденията ти при оргонизиран двигател преди разпрашителя и след поставянето му?

За сведение... В момента, моята кола, при загрят двигател на пропан бутан, изхвърля СО 0,07 % при норма 3,5... ;) и налични километри 185 600. Нормата мисля, че отговаря поне на ЕВРО 10. А аз искам да я карам без гориво... :smileylol: Помагай колега! :hola:

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Публикувано наCOLON Пет Мар 23, 2018 10:22 pm
от sheki
Нещо подобно линк но се захранва от 24в ..

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Публикувано наCOLON Нед Мар 25, 2018 10:13 am
от caduceus
По принцип в това има хляб, но според мен в случая парата е много. Може би водата ще е добре да се смеси със спирт в някакво съотношение, а бобината може да се направи със оргонно захранване за да се вдигне мощността на полето. Вече има как, само малко по-топло да стане и ще проверим всички варианти :)

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Публикувано наCOLON Нед Мар 25, 2018 10:40 am
от DOMIC
Колата е 2000г. с К1 на горивото(метана), 2хК3 на бутилката и 4 на акумулатора. Там има и 2 ЕМКО + на Р. Роев, както и 2бр. ТАП-а - единия е Cobra, сложен с метановата уредба и допълнителен на Р. Роев след него. Различното от теб е голямата бобина преди въздуховода, която оргонизира и въздуха и парата. Въздушният филтър не е хартиен, за да може парата да минава през него. Парата я правя с овлажнител, който намерих в интернет и струва около 20 лв(линка на sheki). Захранва се с 24V и може да работи и на по-слабо напрежение, например до 16V. В момента използвам адаптор за лаптоп за кола, който има ръчен превключвател от 16 до 24V. Чакам да ми направят електроника, която плавно да променя волтажа, чрез което се променя плавно дебита на произведената пара и чак тогава ще започна да правя газовите настройки. Очаквам да има по-голяма мощност, което ще доведе до икономия и на гориво, а за екологията - тя и сега си е екологична, но няма да ми дадат Евро 10.
А за возенето без гориво - не знам какво се случва в горивната камера, дали водата гори или само уплътнява и изстудява горивовъздушната смес.

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Публикувано наCOLON Нед Май 27, 2018 9:29 pm
от DOMIC
Здравейте!
Още чакам електрониката и май няма да я дочакам. Ако някой от Вас може и иска да я направи нека да ми се обади. В София съм. Асен ми има телефона.
Благодаря предварително.

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Публикувано наCOLON Нед Май 27, 2018 11:24 pm
от sheki
Електроника за регулиране на изпаренията ли ? Не се знае какви са границите на работното напрежение и как се променя дебита, трябват някакви изходни данни.

Re: Студена пара+ оргонна бобина - тестове на DOMIC

Публикувано наCOLON Пон Май 28, 2018 8:51 pm
от DOMIC
По-горе е написано:
Работно напрежение - 12V. Електрониката трябва да подава прав ток между 16 и 24 V с големина 1 А при промяна на оборотите на ДВГ от 900 до 3500 оборота, а над 3500 об. да задържи на 24 V. Има ли кой да я направи?