Хари Перриго

Теория и практика в конкретни устройства
BUTTON_POST_REPLY
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Хари Перриго

Мнение от smsi-h »

Предоставям на вниманието на всички една добра информация за Хари Перриго, който, подобно на Тесла, е създал устройство за добиване на атмосферно електричество, инсталирал го е на автомобил и автомобилът, естествено, се е движил.
Инфото е на руски, много хора да ме прощават, но все е нещо. Във файла са дадени снимки на типовите схеми за изработка на антената на Перриго, което е добро поле за експерименти.

Предоставям линк за теглене, тъй като файлът е над 2 МГБ. Моля, ако има начин, да качите информацията в темата по по-нормален начин, за да не затрия случайно публичния достъп в бъдеще!

http://dox.bg/files/dw?a=aa594d0a54

Приятно ескпериментиране!
sheki
МненияCOLON 301
Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
МестоположениеCOLON Златоград
CONTACTCOLON

Re: Хари Перриго

Мнение от sheki »

сваляте трите части на файла на едно място и разархивирате първата
hari-perigo-generator.part1.rar
(976.56 KiB) 573 пъти
hari-perigo-generator.part2.rar
(976.56 KiB) 547 пъти
hari-perigo-generator.part3.rar
(116.81 KiB) 554 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Хари Перриго

Мнение от caduceus »

Ето и един линк с още малко информация ;)
viewtopic.php?f=6&t=32
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Хари Перриго

Мнение от caduceus »

От известно време мисля по различни видове генератори и конвертори на оргона в ток. Доста инфо се натрупа и вчера май количествените натрупвания минаха в качествени изменения ;)
Най-общо казано, май вече има яснота как работи моторът на Ед Грей с хладно електричество и какво означава израза split the positive :cheers:
Това води до следните очаквани практически резултати:
- самозареждане на мобилни малки системи с акумулатори чрез определен вид манипулация с + веригата /малък допълнителен възел с размера на зарядно към лаптопи и др. подобни консуматори/
- преодоляване на основния недостатък на електромобилите, а именно ниския пробег. На практика няма краен пробег, защото няма зареждане : ) Единственото ограничение е в трайността на частите на конструкцията и времето на живот на акумулаторите. Т.е. хибридните автомобили директно минават с малка добавка към ел- системата към самозахранване и ДВГ остава само като резервен вариант.
- захранване с ток за домашни нужди, чрез конверсия на хладно електричество в нормално топло през буферни акумулатори или кондензатори с голям капацитет.

Има още малко да се мисли и доста да се експериментира, но нещата изглеждат много логични така както ги виждам. То ще си покаже де... Все пак имам такава точка и в плана за 2014 г. :)

Поздрави!

ПП
Пиша в тази тема, за да не правя нова преди да има какво да се покаже на практика. Нещата все пак са подобни
Аватар
Спиридон
МненияCOLON 223
Регистриран наCOLON Съб Мар 15, 2014 1:38 pm

Re: Хари Перриго

Мнение от Спиридон »

Странно, точно преди няколко дни си мислех за същото приложение, докато шофирах, естествено с далеч по-скромните амбиции да докарам по-голяма издръжливост на батерия на gsm. Даже ми хрумна проста схема за измерване на ефекта от оргонизиращо устройство върху батерия, която може да се ползва при експерименти за уточняване на принципа.
Необходим е ел. часовник от най-евтините с батерия напр. АА, 1.5В. Извеждат се клемите навън и се вързва батерията, като последователно захранва и някаква малка лампичка. Трябва да се наглежда веднъж на 12 часа дали часовникът продължава да работи, като часа, на който е спрял, определя колко време е издържала батерията. Ако часовникът върти и дата, ще е по-лесно, ама такива съм виждал само механични. Ако се ползва зареждаща се батерия, трябва да се сложи нещо, което изключва веригата при достигане на определена долна граница на напрежението, иначе може да се развали батерията. Естествено, сравняват се нещата с и без оргонизиращото устройство.
BUTTON_POST_REPLY