Сори, че чак сега се включвам и то след разумния финал от hyparh, ама някои въпроси не ми дават мира.
juliang написаCOLONили всякакъв вид занимание във въздуха на повече от 10 метра височина
juliang,
Аз 19+ години съм живял на 6-ти или по-високи етажи. Излизанията на балкона броят ли ми се за горното или не важат?
"комини"
Това ли имаш предвид (следата е една от двете от 1-ва снимка от предния ми пост):
Защото има някои съвсем дребни разлики с показаното от мен в предния пост:
- как изглеждат краищата на следата;
- на снимката от предния пост следите не просто прекъсват, а изчезват и то рязко.
Ако и първото е комин, то той явно е от София до хоризонта и с доста по-рязко изявени граници от тоя дребосък отгоре. Не искам и да си помисля даже каква пещ дими в тоз комин в такъв случай.
За "двата самолета дет се движели съвсем близо един до друг..."
Т.е. да разбирам, че задното не е самолет. Сега, аз като човек по-ограничен, винаги съм си мислел, че като видя нишковиден облак да нараства в единия си край със скоростта на движещ се самолет, то в този край има самолет. В този случай даже и видях там самолет, но пък очите лъжат понякога и явно ми се е сторило (трябва да отида на лекар за очите или халюцинациите). Тъй като съм човек любознателен, ще съм ти много благодарен да ми разясниш какъв природен феномен стои зад образуването на този облак-следа щом не е самолет.
Относно рязкото изчезване на следите ми хрумна (понякога и аз имам проблясъци на мисловна дейност), че може просто самолетът (рязко??) да се е снижил за кацане. Обаче като си разгледах снимките от деня се оказа, че пак не съм познал, защото ето как захождат самолетите за кацане на летище София от тази страна (следата е същата):
За изтъкнатите от теб несъответствия може да се изгради една теорийка, която ги обяснява всичките, но пък, разбира се, засега е само теория, защото едва ли има подобни организации, поне аз не мога да сетя за такива:
- чиито самолети общо взето да се прибират редовно на "домашното" си летище и по изключение да кацат на чужди;
- ремонтите при тях въобще да не ги правят, където дойде и който се случи и най-често ремонтите да са всъщност замяна на части след определен брой часове във въздуха без значение какво е техническото състояние на частта и дали "може още да кара така";
- към летищата, където кацат самолетите им, да няма чакални с поглед към пистите, както и да не правят "ден на отворените врати";
- споменатите организации да изпитват сериозни затруднения с бюджетите си само в бедни държавици като нашата, защото ги финансираме всички ние, т.е. тези от нас, които плащаме данъци;
- поверителността на информацията в такива организации да не е съвсем кухо понятие;
- и на последно място, пилотите в тези организации да не се плашат, че "ще им вземат книжката", защото са летяли близо до друг самолет, ако такива са им заповедите.
Ти дали можеш да се сетиш за нещо, което да отговаря на тези изисквания?
И кой е твърдял, че искат да ни затриват? Нали някой трябва да бачка и да консумира.

"Ако животът я беше научил на нещо, то бе, че има случаи, когато не трябва да се връщаш за чантата си, и други, когато трябва. Сега оставаше да я научи как да различава едните от другите." Почти безобидна, Дъглас Адамс