Страница 64 от 87

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Сря Авг 26, 2015 3:14 pm
от Gogo1
Транзисторите са https://vikiwat.com/tranzistor-bipolyar ... w-npn.html
Диодите 1N4007

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Чет Авг 27, 2015 10:11 am
от madsatbg
galaxy написаCOLON Освен това не виждам колегата Мадсат който е с оригинален генератор тип Гого да е постигнал нещо. А може би от цру са го отвлекли.
Здравейте,
за мое съжаление нито ЦРУ, нито извънземните ме искат :smileylol:
Посъбрах стари акумулатори и продължавам екеспериментите.
Имам два акумулатора 12 в /110 Ah и 12 в / 92Ah.
Единия, напрежение на "празен" ход 11.70 в, първия път "запали" колата, при последващото завъртане на ключа само тракаше стартера.
Втория въобще не искаше даже да "трака" стартера и показваше 10.5 в.
Зареждах ги паралелно в продължение на 24 часа.

След заряда "палеха" колата многократно, но нямам обективен критерий за това какъв капацитет имат.
DSCN0471.JPG
DSCN0471.JPG (473.52 KiB) Прегледано 5590 пъти

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Чет Авг 27, 2015 11:34 am
от gomi
Много тънки ми се виждат кабелите към акумляторите.

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Чет Авг 27, 2015 1:19 pm
от galaxy
Мадсат благодаря за инфото

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Чет Авг 27, 2015 10:06 pm
от Gogo1
Колеги след всичкото писане и опити би трябвало да сте наясно,че ако искате да има нужния ефект просто направете генератора както съм описал и ще се получи.
С една бобина работи но няма нищо общо с генератор с пет или повече бобини.
Относно кабелите които свързват зареждащата се батерия трябва да са дебели
за да няма загуби.

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Чет Авг 27, 2015 11:14 pm
от madsatbg
Относно кабелите:
Напрежението и тока с които се зареждат акумулаторите са съответно:

12в - 14 в / 3 А
Така, че за какви кабели става дума?
Според мен "тайната" на генератора Бедини-ГОГО1 не е в силата на тока, а във високоволтовите импулси.
На единия акумулатор има "око", което показва степента на заряд.
Според него акумулатора е за смяна, но той "пали" колата.
Междупрочем Гого спомена за същото явление, измерено в сервиз.
DSCN0472.JPG
DSCN0472.JPG (442.7 KiB) Прегледано 5528 пъти

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Пет Авг 28, 2015 6:50 am
от gomi
madsatbg написаCOLON
Според мен "тайната" на генератора Бедини-ГОГО1 не е в силата на тока, а във високоволтовите импулси.
На единия акумулатор има "око", което показва степента на заряд.
Според него акумулатора е за смяна, но той "пали" колата.
Междупрочем Гого спомена за същото явление, измерено в сервиз.
DSCN0472.JPG
Точно де, : )
Колкото са по високоволтови и остри - толкова по голям ефек тима - привлича се повече енергия от етера, всички тези устройства на
това разчитат, с по-дебели кабели е по-добре - пробвано е вече ....... :cheers:

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Пет Авг 28, 2015 7:44 am
от roskoj
Здравейте.

madsatbg електролита си е електролит, като гледам не обслужваем акумулатор. Напъни от няколко страни окото с тънка отверка, вади се като тапа
и съм сигурен че ще видиш че нивото му е по ниско от не обходимото за да вдигне топчето, и да отрази съответният цвят от светлината.
Ако допълваш само дестилирана вода.

Поздрави.

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Пет Авг 28, 2015 10:14 am
от Gogo1
Кабелите към батерията която се зарежда трябва да са дебели не защото
трябва да осигурят голям ток а за да не затихват импулсите.
Индикацията за заредена батерия на повечето заредени от мен
след това свети като светодиод.

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Пет Сеп 04, 2015 8:55 pm
от madsatbg
Здравейте господа "офицери",
днес бях на гости на Гого.
Заредихме акумулатора на колата ми по метода на Гого.
Разреждане, зареждане около пет пъти.
При всяко последващо разреждане акумулатора "спираше" все на по високо напрежение.
И се зареждаше за все по-късо време.
Първият път спря на 12,02 волта
следващо разреждане на 12,2 волта
и така докато спря на 12,4 волта.
Разреждането ставаше с реотан, със 7 ампеара.
София-Пловдив даде разход 5,5 / 100
Пловдив-София даде 5,0 / 100
Колa: Toyota passeo, 1,4- бензин.
С други думи 10 % икономия.
Прекалено близо до границите на грешката за генерални изводи.
Но истината е че все повече и повече държеше заряд.

поздрави