Страница 56 от 87
Re: Двигател на Бедини
Публикувано наCOLON Съб Юли 25, 2015 6:55 pm
от Zarko
Гого, а не мислиш ли, че ако някой се похвали за икономия с твойте заредени батерии ще бъде баннат

Re: Двигател на Бедини
Публикувано наCOLON Съб Юли 25, 2015 7:07 pm
от Gogo1
Не веднъж ви писах,че генератора възстановява батерии но
магии не прави...
Не ти трябва специална батерия а трябва да няма разрушени
окъсени клетки.
Това устройство почиства сулфатите и променя батерията.
И аз имам такива батерии които са невъзстановими но много
станаха перфектни...
Re: Двигател на Бедини
Публикувано наCOLON Съб Юли 25, 2015 7:16 pm
от Gogo1
За това как работи батерия заредена на генератора някой писа но в друг форум.
Тук никой не пише.
Пак ще ви пиша ако някой иска ще му го заредя за около час
защото трябват няколко цикъла и ще се обеди сам.
ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ВИ УБЕЖДАВАМ.КОЙТО МОЖЕ ДА МИСЛИ И
ДА ПРАВИ....
Re: Двигател на Бедини
Публикувано наCOLON Съб Юли 25, 2015 7:24 pm
от Zarko
За това как работи батерия заредена на генератора някой писа но в друг форум.
Тук никой не пише.
Точно затова никой не пише, защото ако някой пише , че е постигнал икономия с друго освен с КЗ, ще бъде баннат, а може би и ти ще си изпатиш. Не видя ли какво стана с някои от потребителите?
Re: Двигател на Бедини
Публикувано наCOLON Съб Юли 25, 2015 8:17 pm
от caduceus
Зарко
И ти ли почна да се заяждаш с мен??? Не съм те провокирал с нищо - но виждам вече два поста от теб с глупости...
Лично от мен са баннати /доколкото помня/ само трима души - единия е Филип - за това че разцепи колектива тук, а мен лично ме изкара зомбиран, използвач и какъв ли не още - което е доста долно и не мога да го толерирам.
Вторият е Боб - на който търпях заяжданията няколко месеца, но накрая ми писна от това. Третият е Спиридон, който се заяждаше с мен по подобен начин, след като има оптимизатор и е видял с очите си - но се повлече по акъла на Филип и компания. Те дори са си направили тема в техния форум за мен, да могат да си ме плюят колкото си искат - което показва по-добре от всичко какви са всъщност и колко им е възпитанието. Тук такива теми няма, няма и да има.
Всички други, които имаха бан в този форум го получиха от същия този Филип, който вече споменах. Това бяха четири-пет човека, а той имаше неограничени права като модератор, защото му вярвах /а очевидно не биваше/.
К3 е доказано изделие и работи на подобен принцип като генератора на Бедини, но с радиантно /оргонно/ поле - а не с радиантен ток. Въздействията са подобни и Гого1 просто още не е ял попарата от хули, лъжи и мълчание за явни постижения, която съм ял аз в продължение на години, в шест-седем други форума досега. Така че му съчувствам, но Жоре да знаеш че е трудно хората да ти повярват - и то поне половината от потребителите с резултати, дори след като видят с очите си. Българинът е прост - много прост!!! - и не може да допусне че някой знае и може повече от него. С малки изключения разбира се... Лош генетичен материал, с отклонения, многократно прочистван от интелект и загубил качества като благодарност, честност, достойнство и уважение на постиженията на другите.
К3 е изделие, направено да е юзър френдли, вечно, транспортабилно по целия свят с куриер и много лесно за употреба и монтаж. Генераторът на Бедини/Гого1 изисква при всяка смяна на акумулатора с нов да го обработваш няколко цикъла с генератора и тогава да караш - това просто не е удобно. И т.н. - всеки ще прецени какви са разликите. Никой не пречи всеки да си ползва каквото от двете си реши.
Така че, Зарко - поне не наливай масло в огъня, защотго ние го газим в момента, а много само гледат сеир. Като не можете, поне не пречете. НЕ ВРЕДИ! е основната лекарска заповед
Поздрави
Re: Двигател на Бедини
Публикувано наCOLON Съб Юли 25, 2015 9:49 pm
от gomi
При мен единственото което се постигна когато Гого ми обработи акумулатора на колата( моя акумулатор си беше читав),
е че осезаемо колата стана по тиха
Икономия нямам( водя си статистика от 2 години), но засега никое устройство- нито К3 на Асен, нито едно от Icrow, нито спиралите от другия форум, успяха
да намалят разхода на гориво- явно колата си е спъната, иначе при измерване на двигателя и от Асен и от Иван все се получаваше добри стойности на оргонизиране
по техните скали.
това за икономията.
А за бединито:
гледам тука доста хора решиха да го правят, къде от любопитство къде от някви други причини,
добре ще е да си изяснят добре за какво ще го ползват, и едва тогава да го почват- защото ако се ползва да
зарежда некви малки батерии, и евнтуално
акумулатора на колата, (говорим за
ИЗПРАВНИ батерии) няма смисъл от големия с 5 бобини, стига и 1 бобина НО НАПРАВЕНА както е обяснено в началото !!!!!
За да успеете да
възстановите някакви полуумрели акумулатори( говоря за някви зарязани по тавани и мазета НО с исправни клетки) ще ви трябва голямата версия.
Иначе се получава повтаряне на едно и също вече
56 страници, и спрете да се опитвате да зареждате некви умрели батерии от юпееси, нещо кат умре си е умрело

Re: Двигател на Бедини
Публикувано наCOLON Нед Юли 26, 2015 10:27 am
от caduceus
За хиляден път ще кажа - ефектът при ДВГ и колите не опира само до оргонизиране. Ако няма самонастройка на по-нисък разход през обратната връзка ламбда-комп, няма да има и забележим ефект /освен по-тихата работа на мотора/. Всичко опира до настройката на разхода след оргонизирането - затова Гого, ако искаш винаги да имаш резултат, прави акумулаторите на коли с обикновена газова уредба, на които после да се настройва ръчно газта от тройника. Така избягваш проблемите с датчиците, блокиращи обедняването софтуери и т.н. При тестовете на руснаците с карбураторните Лади и автотермичния оптимизатор на проф. Андреев също се настройва ръчно горивото чрез смяна на жигльорите - иначе колата си пуска бензин, макар да не и трябва толкова много. Никаква икономия няма да има дори да се сложи и автотермичен работещ добре оптимизатор, ако няма контрол на горивото!
Така че, системата за оргонизиране може да работи отлично, но проблемите просто не са там.
Успехи!
Re: Двигател на Бедини
Публикувано наCOLON Нед Юли 26, 2015 12:15 pm
от Gogo1
Здравей caduceus !
Прочетох внимателно какво пишеш и мисля,че просто още
нищо не знаем за този ефект,за тази енергия която прави
невъзможни според повечето хора неща.
Моята кола е бъкана с електроника дори и ключалките са бутони...
Газовата ми уредба е пълен инжекцион с отделен контролер от най скъпите и
съвременни уредби и след като си възстанових батерията на колата с генератора
ми прави 35% икономия на газ и двигателя утихна много.
Сега като поддържам 130- 140км не изключвам радиото.Преди това го изключвах защото
при такава скорост шума от двигателя беше такъв,че не чувах радиото и го спирах.
Сигурно за да има ефект от твоите или каквито и да било устройства за намаляне на
разхода първо трябва всичко по двигателя да е наред и тогава да очакваме резултати...
Тепърва ще разберем какво се случва надявам се...На всички коли на които поставих такива батерии двигателя утихна но не на всички падна и разхода.
Според мен има нещо което не е наред по центровките но тепърва
ще се уточнява.Сигурен съм,че като се комбинират нещата ще има
още по добри резултати.
Re: Двигател на Бедини
Публикувано наCOLON Нед Юли 26, 2015 1:53 pm
от caduceus
Гого, с оргонизиране на двигатели с вътрешно горене /ДВГ/ чрез какво ли не /оптимизатори, турбонатори и т.н./ се занимавам повече от пет години и смея да кажа че имам натрупан значителен опит. Знам какво става и защо става, както и къде са тънките места за да не работи един ДВГ след като се оргонизира в достатъчна степен. Ти си по-напред с тоците - но аз със ДВГ. Така че нещата за мен са ясни и ще се радвам да ги споделям с теб докато се убедиш в това което говоря - а именно че всичко зависи от обратната връзка на изгарянето с времената на дюзите /това е при бензини, дизели с ламбда и газови инжекциони/. Обратната връзка в англ. литература се зове close loop, а при скъсването и open loop. Когато имаш читави ламбда сонда и основни датчици управляващи времената /Мап-Маф, температурен, детонационен/ и нямаш блокиращ софтуер на обедняването, всичко е наред и при бензиновите и газовите инжекциони. както и при дизелите с ламбда пр-во след 2005 г. Нещата са прости и доказани на над 2000 коли от всякакви марки, модели, години на пр-во и горивни уредби. На бензин, нафта, пропан-бутан и метан, с блокажи и без, с прости уредби и инжекциони. С четири различни модела оптимизатори, които съм правил и тествал първо лично. След това - на практика на всичко на четири и повече колела, което се търкаля у нас и още в няколко страни
За да не цапаме тази тема, ако искаш прочети в съответната за технологията ми и виж сам особеностите:
http://www.garaja.net/viewtopic.php?f=10&t=33
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Публикувано наCOLON Нед Юли 26, 2015 2:38 pm
от Gogo1
Вече съм обеден,че пентаграмния генератор концентрира съвсем различна
енергия за която нищо не знаем..Батерия която зареждах за час когато
генератора беше с три бобини сега се зарежда за 15-20 минути.
Как ще обясниш утихването на двигателя като се има предвид,че
е бъкан с електроника и газовата ми уредба е пълен инжекцион
и ми дава такава икономия и двигателя е невероятно тих.
Трябва да помислим какво се случва и защо е такъв ефекта от заредена
батерия с генератора.
Нищо не съм правил по двигателя и по настройките му.
Вие мерите определен вид енергия но вече съм сигурен,че това е
съвсем различна енергия.
Генератора излъчва оргонна енергия но не само това.
Трябва да го огледаме по добре ако може изобщо да разберем
какво прави наистина.