Създаване и развитие на технологията ми
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Шеки, антирадар или радардетектор имаш? Това устройство за дневните не представлява ли някакъв димер? Щото като си играх с димер на трафове и като намялам много и почват да жужат доста трафовете.
-
- МненияCOLON 301
- Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
- МестоположениеCOLON Златоград
- CONTACTCOLON
Re: Създаване и развитие на технологията ми
icrow написаCOLONШеки, антирадар или радардетектор имаш? Това устройство за дневните не представлява ли някакъв димер? Щото като си играх с димер на трафове и като намялам много и почват да жужат доста трафовете.
Да, радар детектор

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Акумулаторът е много лош филтър за високочестотни смущения по захранващата шина на автомобила. Даже в опита си "да се прави" на кондензатор товари допълнително алтернатора. Аз карам с ръчно изработено устройство подобно на тези двете http://adhoc-tech-sci.com/pd-vs-aa.html / http://pivotjp.com/product/vs-m/vs-m-e.html. Сглобил съм го с помощта на различни по капацитет Low ESR електролитни кондензатори Panasonic. Излезна ми 25 лв. като си го направих сам. Такива устройства са монтирани на следните коли: BMW 320i, Ford Fiesta 1.1, Ford Focus 1.4, VW Passat 1.8mi, VW Golf 1.8T, Лада Самара, Mitsubishi Colt 1.3. При всички се наблюдава по-лек и равномерен ход на двигателя. При някои и динамиката се увеличи. Ако някой реши да си прави подобен модул да намери многожилен проводник (ама МНОГО многожилен
) с голямо сечение.

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Iliya би ли пуснал нова тема с това устройство, съответно схема снимка отзиви, мисля че ще е интересно 

«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Миналата година сложих на форда успоредно електролитни кондензатори. Не помня колко бяха мисля че беше над 30000мФ Ефекта беше подобен на това което описа. Динамиката на мотора определено се подобри. Интересното е че и ел стъклата станаха по пъргави
Наистина ще е добре да направиш една тема и да пуснеш схема.

Наистина ще е добре да направиш една тема и да пуснеш схема.

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Надвих мързела и пуснах нова тема в раздел Автомобили и двигатели с вътрешно горене / Авто филтър/стабилизатор. 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Щом има проблеми с DRL-модули, нама ли и баластите на ксенона – пре мен са 4 (верно рядко работят заедно) да са проблем?
Или пък филтъра вътре филтрира пулсациите - имат 1000 uF и една бобина, последователно на +са.
В тоя ред на мисли, дали на DRL-модула не може да му се сложи филтър вътре на самата платка...
Или пък филтъра вътре филтрира пулсациите - имат 1000 uF и една бобина, последователно на +са.
В тоя ред на мисли, дали на DRL-модула не може да му се сложи филтър вътре на самата платка...
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Не е ясно, трябва да се тества. Практиката ще покаже 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Интересно ми е за настройките - след като се сложи комплекта К3 е добре да се пренастрои ГИ автоматично след къс пробег в различни решими градско/магистрала със събиране на нови данни или ръчно се обеднява от таблицата?
При мен без оптимизатори в момента като обедня принудително се влошава динамиката на колата, а не пада разхода...
При мен без оптимизатори в момента като обедня принудително се влошава динамиката на колата, а не пада разхода...
Re: Създаване и развитие на технологията ми
deo71
Работата на оптимизатора К3 е да подобри параметрите на горивния процес, т.е. това дето ти излиза от ауспуха да изгори и то като така се вдигне мощността и намали разхода. Самонастройката е основния въпрос, защото някои марки имат блокаж на ламбдата след определено обедняване /примерно 10%/ и после я изолират, като се работи по предварително заложени данни в горивната карта. Тогава каквото и да сложиш на такава кола, няма да има ефект защото каквото си знае компа, това си пуска като гориво.
Писах ти л.с. с подробности, щом си с газов инжекцион кажи каква марка и година е колата, както и какъв е газ.инж. за да те ориентирам какво може да се очаква.
Ръчната настройка е само за обикновени газови, практиката показа че каквото и да ръчкаш по газов инжекцион ако е от марките с блокажен софтуер, файда няма щото се самонастройва пак криво по бензиновите дюзи и компенсира.
Поздрави!
Работата на оптимизатора К3 е да подобри параметрите на горивния процес, т.е. това дето ти излиза от ауспуха да изгори и то като така се вдигне мощността и намали разхода. Самонастройката е основния въпрос, защото някои марки имат блокаж на ламбдата след определено обедняване /примерно 10%/ и после я изолират, като се работи по предварително заложени данни в горивната карта. Тогава каквото и да сложиш на такава кола, няма да има ефект защото каквото си знае компа, това си пуска като гориво.
Писах ти л.с. с подробности, щом си с газов инжекцион кажи каква марка и година е колата, както и какъв е газ.инж. за да те ориентирам какво може да се очаква.
Ръчната настройка е само за обикновени газови, практиката показа че каквото и да ръчкаш по газов инжекцион ако е от марките с блокажен софтуер, файда няма щото се самонастройва пак криво по бензиновите дюзи и компенсира.
Поздрави!