Страница 51 от 87

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Вто Юли 14, 2015 11:57 am
от caduceus
Здравейте,
днес колегата idurchev ми разузна проблема с генератора и се оказа изгорял бушон на захранването. Освен това надутия малък акумулатор си работи прекрасно и има много ток /само вид няма/ :) Пускам снимки за визуализация.
Ще правим малко тестове тия дни с цел евентуално подобряване на действието на оправения вече генератор и ще пиша за резултатите.
Поздрави!

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Вто Юли 14, 2015 12:47 pm
от icrow
Уау! Добре издут акумулатор :smileylol: Преди бединито не е работил така ли?

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Вто Юли 14, 2015 1:01 pm
от Gogo1
Здравейте!

За да не се подуват батериите се маха капака им и
тапите които са под него.Надул се е защото газовете
които се получават от реакцията нямат изход.
Даже е добре да капнете малко вода в клетките.
Такива малки батерии се зареждат бързо.
Като вдигнат нужното напрежение след няколко минути
ги изключете и няма да има такива нежелани ефекти.

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Сря Юли 15, 2015 8:19 am
от caduceus
Преди Бединито беше умрял съвсем, а сега е добре и има ток :)
Просто го изтървах от поглед при зареждането - но като работи, няма кой да го гледа колко е надут :lol:
За големите ще развиваме капачки, но този просто беше тестов - така и така за боклука, да видим какво ще стане
Поздрави

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Сря Юли 15, 2015 12:32 pm
от Gogo1
Здравейте!

За да нямате проблеми с генератора включете една
батерия за зареждане която е наред и другите ги
включвайте паралелно на тази.
Така няма да горят транзистори.
Ако батерията която е постоянно включена към генератора е 12в
и включвате други които са за по малко напрежение ги включете с
последователно свързана крушка на единия от проводниците 40-- 50W.
Така другата батерия ще се зареди без странични нежелани ефекти.
Ако възстановявате и зареждате батерии от лаптопи по същия начин
но ги наблюдавайте от начало дали не греят.
Ако загряват просто ги изключете защото ще стане фал....
Проверете коя клетка грее и я отстранете.Тогава може пак да зареждате останалите.
При зареждане на стари батерии от лаптопи трябва да ги отворите и да отстраните платката
която е вътре.Тогава може да ги възстановите и заредите.
Батерията която е постоянно включена няма да се презареди.
Може през няколко цикъла да е разреждате.

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Сря Юли 15, 2015 12:45 pm
от Gogo1
Моите бормашини са със възстановени батерии от лаптопи
и сега работят както никога не са работили.
Просто ще останете изненадани какво се получава.
Същото е и с акумулатора на колата.
Като поставите на колата зареден на генератора
акумулатор ще установите какво се получава.
Тих двигател и икономия на гориво.
На моята кола РЕНО СЦЕНИК RX4 ИКОНОМИЯ НА
ГАЗ 35%.
Отначало беше по малко но в последствие се увеличи.
Става въпрос за икономията де.
Значи ефекта не отшумява а се засилва.

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Сря Юли 15, 2015 1:17 pm
от caduceus
Еднократно ли си заредил акумулатора с генератора /т.е. после си се зарежда от алтернатора нормално/?
Откакто си сложил заредения с радиантна енергия акумулатор, да разбирам че не си го слагал пак да се зарежда на Бединито, така ли? И междувременно ефектът на икономия се засилва? От колко време караш с такъв радиантно зареден акумулатор, горе-долу навъртян километраж?
Ефектът се покрива с този от моите оптимизатори К3, но при тях като се махнат, след стотина км се връща стария режим на работа на двигателя. Не че някой ги маха де :) , само при смяна на акумулатора се премонтират на новия.
Ако с акумулатор, зареден с радиант от Бедини генератор ефектът е стабилен във времето, значи има вътрешна промяна на самия акумулатор което е доста интересно как точно става и къде.
Поздрави!

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Сря Юли 15, 2015 4:27 pm
от Gogo1
След като акумулатора на колата ми отказа
го зареждах с генератора няколко пъти като го
разреждах с товар 8А.Направих му четири такива
цикъла.След това го разредих наново до 11.7V и
го заредих с теса до 13.8V.
След това го поставих на колата и повече не съм го пипал.
Този акумулатор вече е променен на пълно и работи много
различно.Електролита е променен на молекулярно ниво а е възможно
и клетките също.С нормално зарядно се зарежда много по бързо от преди.
Акумулатор 60 Ач се зарежда за около 30 минути като отначало тока на зарядка
е 4А и накрая пада до 200мА.
Карам с него повече от месец и съм изминал около 2500км.

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Сря Юли 15, 2015 4:45 pm
от Gogo1
Сигурен съм,че има значение и това,че моя акумулатор никога
не е зареждан на обикновено зарядно преди това.
Като отказа за пръв път го свалих от колата.
Не съм го тормозил по никакъв начин и всички клетки са
цели.

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Сря Юли 15, 2015 5:32 pm
от Gogo1
Важно е да знаете и това.Когато генератора беше с една бобина
имаше батерии които не се оправиха и като поставих още две бобини
ги оправих.А след като вече беше с три пак имаше такива които не
ставаха и те се оправиха като направих пентаграмния генератор.
Като заработи с пет бобини генератора стана съвсем различен...
Не случайно пентаграма е символ на мощ от хилядолетия....
Ще ви опиша още веднъж какво всъщност се случва с батерията.
Импулсите от генератора като са в батерията предизвикват химическа реакция
и променят електролита на молекулярно ниво.В този момент се получава нещо като
енергийна помпа която извлича енергия от ефира.Колкото по големи са импулсите
съответно и акумулираната енергия е повече.