Страница 48 от 58
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Мар 07, 2015 7:02 pm
от Slav
1999–2003
Sales designation Engine model Displ. Power Torque Valvetrain Top speed
1.4 16V K4J 1390 cc 70 kW (95 PS; 94 hp) at 6000 rpm 127 N·m (94 lb·ft) at 3750 rpm DOHC 173 km/h (107 mph)
1.6 16V K4M 1598 cc 79 kW (107 PS; 106 hp) at 5750 rpm 148 N·m (109 lb·ft) at 3750 rpm DOHC 185 km/h (115 mph)
1.8 16V F4P 1783 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) at 5750 rpm 164 N·m (121 lb·ft) at 3500 rpm DOHC 189 km/h (117 mph)
2.0 16V F4R 1998 cc 102 kW (139 PS; 137 hp) at 5500 rpm 188 N·m (139 lb·ft) at 3750 rpm DOHC 196 km/h (122 mph)
1.9 d F8Q 1870 cc 47 kW (64 PS; 63 hp) at 4500 rpm 120 N·m (89 lb·ft) at 2250 rpm SOHC 152 km/h (94 mph)
1.9 dTi F9Q 1870 cc 59 kW (80 PS; 79 hp) at 4000 rpm 160 N·m (118 lb·ft) at 2000 rpm SOHC 162 km/h (101 mph)
1.9 dTi F9Q 1870 cc 72 kW (98 PS; 97 hp) at 4000 rpm 200 N·m (148 lb·ft) at 2250 rpm SOHC 174 km/h (108 mph)
1.9 dCi F9Q 1870 cc 75 kW (102 PS; 101 hp) at 4000 rpm 200 N·m (148 lb·ft) at 1500 rpm SOHC 177 km/h (110 mph)
Ето го мотора

Просто се влага в по-новата генерация

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Мар 07, 2015 7:12 pm
от Slav
Еххх...не можах да променя навреме мнението си като видях как се постна разместен текста...ако може Шеки да го оправи като на мястото на текста метне таблицата. Ако му се занимава...
Ето я таблицата за по-прегледно:

- untitled.jpg (67.92 KiB) Прегледано 11540 пъти
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Мар 08, 2015 4:16 pm
от djoko
Хм... мой пропуск. Но пък от друга страна...
Код за потвърждениеCOLON Избери целия код
Along with the Mégane hatchback, the Scénic underwent a minor frontal restyle in 1999 and the newer 16-valve engines introduced. The front end was quite a bit different from the Mégane counterpart, and there were also redesigned rear lights. From the time of this restyle, it became officially known as the Renault Scénic, although a small "Mégane" badge still appeared on the rear door signifying the car's origin.
Тоест вече говорим за "Сценик", а не за "Меган сценик".
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Мар 08, 2015 4:41 pm
от caduceus
Колеги,
да ви кажа и аз не съм съвсем сигурен дали колата беше Меган Сценик или само Сценик, щото мина доста време оттогава. Помня че говорихме за предимно градско каране, на бензин. Та тези 15% са основно от такова, със всичките преходни режими дето не отчитат данните от ламбдата и прочее. Така че за К1 и такива условия редултатът е добър.
Отворих си пощата преди малко и видях, че човекът ми е пратил обстойно изложение за резултатите от разни методики по промяна на горивата и очевидно е вложил доста труд. Понеже има и лични съвети няма да го публикувам тук, но за мен беше много ценно като инфо и отношение

Дай Боже повече такива преподаватели и учени! Като направя поне частична /над 50%/ автотермия с някоя от моите клетки на лято, първо на него ще я покажа - че да стане професор като я опише
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Апр 05, 2015 5:58 pm
от caduceus
Здравейте всички!
Честит празник на именниците, да са живи и здрави!
Днес се видяхме с с колегата DOMIC и коментирахме докъде е стигнал с работата върху неговото Рено Меган Коуч, метанов инжекцион. Колата е с К3 + два аванспроцесора /Кобра и на Румен Роев/ и колегата има вече
разход на метан на градско в София 3,2-3,3 кг/100 км, а на извънградско днес се видя че от Сф. до Ловеч + 20 км градско, общо 180 км е изгорил само 4,32 кг метан, което прави разход 2,4 кг./100 км!!!!!!!!! Лично снимах на метанстанцията в Ловеч колонката, показанието на километража и колата за информация. При обратния път ми се обади че е направил 2,8 кг/100 при зареждането в София
и така по затворения маршрут София-Ловеч-София + 20-тина км градско средният разход излиза 2,6 кг/100 км.
Само за сведение - в началото когато започнахме да оргонизираме колата /преди няколко години/ със К1, после К2 и К3 разходът и беше около 4,60 кг метан на извънградско /доколкото си спомням/. Сами изчислете колко е свалила колата и как е като процент. Плюс това върви много добре и набира отлично, както се убедих лично днес. Продължаваме нататък - с още нещо, което ще има в скоро време
Прилагам снимките /направих ги със стар телефон, така че ме извинете за качеството/ на колонката в Ловеч, километража и колата.
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пон Апр 06, 2015 7:25 am
от smsi-h
То добре, ама как да разбираме понятието "+ два аванспроцесора /Кобра и на Румен Роев/"? Обясни, моля те, за по-тъпите от нас! Предимства, съчетаване на двата, пасване с електрическата инсталация на автомобила. Когато има два процесора, няма ли да са в конфликт?
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пон Апр 06, 2015 4:29 pm
от caduceus
Просто колегата е имал Кобра преди и не му е харесвала /доколкото разбрах аз поне/ работата му в дадени обороти и затова е сложил и на Румен. Сега как точно ги е настройвал, питай него. На колата доколкото си спомням последно имаше два К3 на въздуха, два на бутилката и два на акумулатора. Сега по негово желание сложихме и един стар К1 втора употреба

останал в гаража от подмяна със К3. Според мен няма смисъл но той като иска - изпълнявам
Предстои да се тества проточна бобина на въздуха, със изходна мощност ограничена на 3-4000 деветки /няма смисъл повече/. При мен се вдигна доста мощността и динамиката на колата с леко понижение на разхода. Днес в мокрото имам още по-добри резултати което говори че влажността на въздуха си има значение, особено когато се оргонизира
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пон Апр 06, 2015 9:12 pm
от DOMIC
Здравейте!
Относно двата аванспроцесора - единия е Cobra, сложен е с метановата уредба - монтира се при датчика на Хол. Cobra - та е фабрично до + 15 градуса и не може повече, а на мене ми трябваше още. Тогава си сложих допълнително ТАП на Р. Роев - той се монтира на кабела към бобините и това позволява двата ТАП-а да работят съвместно. За моята кола установих, че аванса трябва да е +15 с Cobra - та и още + 6 от ТАП-а на Румен.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пон Апр 06, 2015 9:44 pm
от icrow
Не може ли ТАПа на Румен направо да направи 21+ градуса? Моя може поне +50гр Явно че работи така при теб, но все пак колкото повече електроника толкова по зле

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Апр 07, 2015 8:51 am
от idurchev
ТАП-а на Румен дава макс. 15гр. предварение (ако се превключва с ключета).Но има и вариант на ТАП , при който предварението може да се задава софтуерно, но какви са макс. градуси незнам. Icrow , какав модел е твоя ТАП и с колко гр. предварение караш?