Страница 47 от 58

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Нед Фев 22, 2015 4:14 pm
от icrow
Aз съм го реaлизирaл с еднa плaстмaсовa тубa от мaсло 1л и докaто не издухa съвсем сегментите вършеше добрa рaботa, aмa вече много пушляви от кaртерa и съответно и от тубичкaтa.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Мар 05, 2015 10:36 pm
от caduceus
Здравейте колеги!
Понеже ми предстоят тестове за влиянието на К3 върху дизел и бензин в чужда лаборатория, се посъветвах с един човек за която компетентност говори това което е преди и след името в подписа му :) Въпроса ми беше относно правилните показатели, промяната на които да проследим - и междувременно се сетих че му бях подарил и лично монтирал на колата му Рено Меган Сценик 1,8 бензин един оптимизатор К1, от най-стария модел /тогава нямаше още К2 и К3/. Ето какво ми отговори той днес - което се надявам най-после да приключи спора, воден на много места в Нет-а дали ми работят или не оптимизаторите :lol:
..............
Здравейте г-н Асенов,
едва преди малко се освободих от учебните си ангажименти и седнах пред
компютъра.
Прочетох и двете ви писма. Ще ми трябва малко време за отговора, понеже
в случая има фактори, за чието влияние определено съм срещал информация,
но не на всичко съм обръщал подробно внимание. Имам събрана доста
информация за различните полеви въздействия върху течните горива и
евентуално утре ще отворя да погледна по-подробно. Така, че в следващите
дни ще ви отговоря.

Относно влиянието на монтирания К1 на моята кола, статистиката показа
средно 15% икономия за 2014г. в сравнение с предните.


Поздрави,
-----
Доц.д-р инж.Емилиян Станков
Катедра"Двигатели и транспортна техника"
Русенски университет
ул.Студентска 8
7017 Русе
Тел. 082 888 332
GSM: 0895 813 299
E-mail: estankov@uni-ruse.bg
http://www.uni-ruse.bg
...................

Пак да кажа - първото, най-слабо изделие К1, без правене на никакви настройки и т.н. по това доста старо Рено - заврях се под него в базата на ТУ-Русе, докато си говорехме с доцента го вързах с две свински опашки на горивопровода под купето и това е. Просто на вид и стандартно нещо с доста добър резултат - 15% за тази кола са 1,2-1,5 литра бензин на 100 км. Точка.
:hola: :cheers:

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пет Мар 06, 2015 8:04 am
от Philip
caduceus написаCOLONкоето се надявам най-после да приключи спора, воден на много места в Нет-а дали ми работят или не оптимизаторите
В нашите форуми всички сме се убедили, че работят :)
Много малко са тези, при които не се е получило, но със сигурност причината не са К-тата.
Не разбирам, защо им се връзваш? Свят шарен. ...И за всеки влак си има пътници. Тези, които казват, че не ти работят устройствата, явно са за друга дестинация :smileylol: - да си пътуват натам. Дето има една приказка - Насила хубост не става :hola:

...Между другото от К1 едно време бях много доволен. При него има нещо в плюс при работата му, което при К3 липсва. За съжаление не мога да определя точно какво е.

Хубав ден! :hola:

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пет Мар 06, 2015 8:17 am
от caduceus
При проточните оптимизатори /К1 и К2/ има динамична компонента, която при пасивните К3 е силно намалена. Процесът на зареждане просто е друг - но К3 е по-универсално изделие защото няма да търсиш подходящо място по тръбите, кой е точно маркучът дето отива към мотора /при дизели и бензини/, да няма сензори на 10 см от К2 сложен при мотора например /а при К1 да е под купето и да на добро място за да не остане на някой легнал полицай в Сф./ и прочее подробности.
Благодаря ти за добрите думи, Филипе :) Нещо взе да ми омръзва да се боря с вятърни мелници, но ще стискам още малко :cheers:
Поздрави!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пет Мар 06, 2015 11:49 am
от Slav
Горе главата :sun:

Винаги има такива моменти на загуба на мотивация.

Важното е, че оптимизаторите работят и всеки мислещ човек е осъзнал това.

Малко по малко нещата ще си дойдат на мястото, но обикновено става бавно. Поне от наша гледна точка...за вселената е миг :wub:

:beer:

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пет Мар 06, 2015 12:01 pm
от icrow
Лошото е, че еднa лошa думa може дa рaзвaли десет добри, тa дори и лошaтa дa не е вярнa. Просто повечето хорaтa сa тaкивa, че търсят зa всяко нещо дa е лъжa и дa се провaли. И кaто стaне се чувствaт добре. Просто търсят някой дa кaже, че не стaвa. Тaкa сме възпитaвaни в последните няколко десетилетия.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пет Мар 06, 2015 10:58 pm
от icrow
А какво стана с ксантията на газ? Има ли добри резултати? :)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Съб Мар 07, 2015 10:56 am
от caduceus
Градско около 10-10,5/100, извънградско около 7,5-8/100. При заводски разход от 13,5/100 в града /бензин/ мисля не е лошо :)
Малко да позатопли и почвам да я подобрявам още :doubleup:

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Съб Мар 07, 2015 11:35 am
от icrow
Екстра е. А създал ли си си мнение за газ станциите къде е по добра газта и имали разлика в разхода?

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Съб Мар 07, 2015 6:06 pm
от djoko
caduceus написаCOLON ....Рено Меган Сценик 1,8 бензин....

Поздрави,
-----
Доц.д-р инж.Емилиян Станков
Катедра"Двигатели и транспортна техника"
Русенски университет
ул.Студентска 8
7017 Русе
Тел. 082 888 332
GSM: 0895 813 299
E-mail: estankov@uni-ruse.bg
http://www.uni-ruse.bg
...................


:hola: :cheers:
Едно уточнение: няма такова рено с такъв двигател. Вероятно е 1.6 литра.

Относно ДВГ, прави впечатление, че в Русенския университет хората работят, докато в другите технически вузове наблягат само на книгите. Човека с който си се свързал е правилния!