Страница 46 от 58
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пет Фев 20, 2015 10:52 pm
от icrow
Моля! Аз понеже не съм по алкохола "данска" някаква специална бутилка ли има?
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Фев 21, 2015 9:24 am
от anpopov
С двойни стени е. Става и с термо чаша. Може вътре да се сложат и кухненски телчета за търкане на съдове. Една тръбичка - вход от горе до долу и една ттръбичка - изход отгоре. И двете отстрани противоположно на съда. На изходната тръбичка, едно малко филтърче да не мирише. От време на време се откача съда, отвива се капачката и се излива маслото. Общо взето това е.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Фев 21, 2015 11:30 am
от icrow
Не е лошо, като идея! Чакаме осъществяването и.

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Фев 21, 2015 7:08 pm
от Gogo1
Здравей anpopov
И аз съм с Рено 2000 RX4.Като карам към Варна колата с34л газ минава 200км а като се връщам
с 34л минава 360км при еднаква скорост на движение.Поддържам между 120--140км.
Сигурно морския въздух и действа добре.
Зависи какво са сложили в газта тъй ,че никога не се знае.На късмет е работата.
За да си сигурен,че има ефект трябва да си сигурен и за състава на горивото.
Същия ефект се получава и когато съм на бензин.Към морето 10л на 100км,
а от морето 6,5л на 100км пробег.
А веднъж успяха на една бензиностанция да сипят 85л бензин в 60литров
резервоар и за да избегнат неизбежния скандал ми подариха горивото,което
са ми сипали с хиляди извинения за неудобството.
Тези,които не пълнят резевроарите до горе сигурно се чудят какво да
центроват за да си намалят разхода.

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Фев 21, 2015 7:22 pm
от Gogo1
Не искам да оставате с погрешна представа за мнението ми за Оптимизаторите на Кадуцеус.
Обеден съм,че те си вършат работата,но трябва да помислим какво да се направи за да се
контролира качеството на горивото и да не ни наливат нещо......

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Фев 21, 2015 7:50 pm
от bob
А защо в Германия колата ми гори винаги едно и също и то с 2 литра по-малко отколкото в България

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Фев 21, 2015 8:13 pm
от icrow
Гого, тази бензиностанция да не е Еко?

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Фев 21, 2015 8:48 pm
от Gogo1
Лошото е,че са много такива бензиностанции.
На злополучната сигурно се е повредило дистанционното
за превключване за пълен резервоар.

За мой късмет.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Фев 21, 2015 9:28 pm
от anpopov
Имам малко опит с горивата по бензиностанциите. Най се манипулира дизела. Смесват го с отработени масла, остатъчно олио, минерален терпентин, керосин и какво ли още не. При бензина, същата работа, в по малки размери. При газта е малко по трудно. Там зави си коя фракция, ще хванат от колоната. Не може да смесва със странични боклуци. Бутана дава калоричността, пропана спомага за изпаряването. По принцип хубавата газ е с по вече от 50 % бутан за сметка на пропана /това са наситени въглеводороди/. Свидетел съм на внос LPG - пропилен/бутален – ненаситени въглеводороди. По ниско качество на изпарение и калоричност. Без имена на вносители и бензиностанции. Всеки да си преценява по колата. Теста е при обеднена смес - мижав вървеж. Та мисълта ми е оптимизатора К + другите джаджи действат най добре при качествена газ. Това определено съм го установил.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Фев 22, 2015 12:45 pm
от Спиридон
bob написаCOLONА защо в Германия колата ми гори винаги едно и също и то с 2 литра по-малко отколкото в България
Щото там пътищата са по нанадолнища, а при нас за всичко е виновно географското положение - повечето ни пътища са по нанагорнища.
Освен това са и много прости немците, една бензоколонка не могат да калибрират като хората и затова ти сипват повече отколкото показва брояча, докато при нас е съвсем точно.

Хич, ама въобще, не е от горивата.
anpopov,
Идеята да си направиш oil catcher-a сам е похвална. Погледнах цените в нета и като гледам какво искат за излъскана, запушена в двата края тръба с 2-3 щуцера и кофти замисъл, май и аз сам ще си правя.
Само не ми е ясно защо трябва да е с двойна стена. Не е ли по-добре стената да е студена, за да кондензират маслените пари по нея? Ако е двойна, много бързо ще се загрее от картерните газове.
Аз си го представям принципно някакси така, като може и без дренаж, а само с капак отгоре. С дренаж ще се изпразва по-лесно и ще се разглобява по-нарядко - само за почистване на стоманения филтър.

- oil catcher 1.png (16.42 KiB) Прегледано 10177 пъти