Страница 32 от 58

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Съб Апр 26, 2014 7:35 pm
от icrow
Като се замисля акумулатора има 6 клетки, които всяка има положителни и отрицателни плочи, така че не би трябвало да е толкова от значение къде ще е оптимизатора. Някой на дизел пробвал ли е с К3? Аз с моите неща на Дачията на акумулатора са почуства увеличен въртящ момент особено в ниските и преди да е развъртяло турбото.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Нед Апр 27, 2014 11:07 am
от bob
Нещата не са толкова прости - правиш много деветки и имаш голям ефект, мощност + икономия и т.н.
Според мен нещата не са толкова сложни, след като с няколко възела, сложени на точните места, успях да постигна икономия от 47%. Стига да не се чака на готово, а да се експериментира.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Нед Апр 27, 2014 5:27 pm
от smsi-h
bob написаCOLONЩо ли, щото има определна причина :smileylol:
Е ся ко? С ченгел ли да ти ги вадя? :sobbing: Разказвай де!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Нед Апр 27, 2014 5:44 pm
от ivchak
Боб , тества ли енергетиката на двигателя преди да пробваш с "няколко възли" ? Да не е останал силен заряд от предишните устройства които си ползвал ?

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Нед Апр 27, 2014 6:37 pm
от bob
Ивчак, като започнах преди година на колата нямаше никакви оргонизатори. Преди това бях минал само около 5000 км на ННО.
С ННО бях постигнал около 2 литра икономия, но като трябваше да започнем да караме на фарове икономията падна наолоко литър и все трябва да се занимаваш, да гледаш от къде е протекло, има ли вода, да купуваш дестилирана вода, и т.н.
СМСи, направи ли решетките дето ги има в темата за корсата, пробва ли какъв е ефекта, покара ли малко с решетките от възли, сигурно не :smileylol: ти колко възела си навил досега?
Какво има повече за казване, или за ченгели :smileylol:

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Апр 29, 2014 8:26 pm
от Slav
Slav написаCOLONМомчета,
да запитам един малко глуповат въпрос може би :)

Ако до бутилката има допрян дунапрен (доста голямо парче - 1.5 м Х 1 м) има ли възможност да дръпне от заряда ?

Или е това, или съм сипал безкрайно лоша газ или са ме излъгали с много, защото минах само 140 км. последният път (точно толкова колкото минавах преди без К3)

Идеи ? :question:
Tъй тъй...
Като сложих едната К3 на акумулатора колата тръгна по-добре и си върна пробега от 200 км. с едно зареждане.

Днес разбрах обаче защо преди това така се намали пробега и ефекта от К3. И заради товеа написах и горният пост :)
Явно някое от колелата задържа и ДВГ е принуден непрекъснато да компенсира това спиране :)
Преди два часа спрях на един лек наклон и колата си остана в покой без да се налага да дърпам ръчна...преди на същия наклон тръгваше, ако не държа спирачка. Утре ще разбера кое колело задържа и предполагам, че след отстраняването на проблема ще се увеличи пробега с още :)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Сря Апр 30, 2014 10:46 pm
от tati
:hola: Slav
Я моля те, хвани елката и посмятай - 140км до 200км - значи 60км повече,само от една К3 на акумулатора .Та това са 43% и ако оправиш спирачката още колко % чакаш.Не се заяждам . По скоро май нещо в зареждането е проблема. :Astro: Аз сега съм махнал К3 4бр и ми вдигна разхода от 4кг на 4.5кг, това е около 25% :sobbing:

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Сря Апр 30, 2014 10:59 pm
от caduceus
От няколко дни вече имам ГИ Фобос 2 Премиум, изпарител Стефанели и рейка Рейл. Всичко е монтирано добре и тръгна на Ксантията от първия път, направих няколко тестови пътувания без никакви оргонизатори на колата за проба. Средно около 9 и нещо разход, което за 136 к.с. и двулитров мотор е горе-долу задоволително. Така... Започнахме с упражненията по ъпгрейда с няколко К3 от първите, за да се види какво ще стане. Падна на около 8/100 от раз, но нещо не ми харясваше аванса и не смеех да вдигам заряда още нагоре. Днес сутринта сложих 4 бр пак такива К3 на бутилката + 2 бр на въздушния филтър + 3 бр на акумулатора :lol: и отпраших за София.
Преди малко се върнах от път в дъжда. След монтиране на аванспроцесор на Румен Роев /софтуерния тръгна ОК за обща радост :jdance: /+ настройка на колата нещата изглеждат така:
1. Разход на чисто извънградско, засичано от Лукойл Правец до Лукойл Ловеч, пълна догоре бутилка до спиране - 7/100.
2. Колата върви отлично, има демараж и ряз.
3. Като се има предвид, че поне през една трета от времето пътят беше буквално залят с вода и правех пръски и леки вълни : ) като боен кораб, вероятно истината на сухо е около 6/100.
4. Скорост на магистралата 110-120, на междуградския път 80-100, няколко колони и изпреварвания.

Румен ми е направил настройка с възможност за падане до 50% от сегашния разход /дай Боже!/ без да се пипа нищо повече. Каза да слагам там каквито неща измисля и като стигна 3 литра да му кажа да настройва пак :smileylol: :hola:

Поздрави!

ПП
Предстои да сложа през празниците последния модел К3, а после прототип на К4 с активация от електронен модул ;) Ще ви държа в течение

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Сря Апр 30, 2014 11:03 pm
от icrow
Не разбра ли колко градуса ти е добавил? Малко странно ми звучи да падне под 50% само с една настройка.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Май 01, 2014 7:33 am
от stefan4o
При таповете на Румен няма добавяне на градуси, доколкото зная. Малко е сложно за обяснение, но като цяло корекцията не е права линия, доколкото знам. Говорил съм с него по телефона само и сме уточнявали някои подробности - поне тези, дето издава и не са тайна :smileylol: