Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Нед Апр 06, 2014 5:54 pm
Колеги,
тия дни поработих, направих някои нови варианти на К3 и едно друго изделие и проведох доста тестове. Засега ще кажа накратко, че имам прототип на нов проточен немагнитен оптимизатор с максимални размери 4х4х4 см и тороидална форма. При еднократно преминаване на вода през него, с дебит около 3 литра в минута, водата придобива заряд +9,/640/ което е доста и като заряд, и като дебит. Това обаче е пробна и недоказана в практиката технология и само споменавам, че я вече има. Айкроу има подобно изделие което проверявахме наскоро тук и може би попаднах на същия ефект случайно
Ще се доразвива тепърва.
На второ място, опитвам се да подобря още К3 за да стигна до твърди 50% ефект при газови коли с донастройка, а не само при най-подходящите единични случаи. Това значи при тях нещата да отидат на поне 60% икономия и вървене като на бензин или по-добро. Това явно е границата на зоновата технология на К3, нагоре трябва друго
Имам въпрос къв вас като потребители.
За да направя горното, трябва да сменя някои елементи на К3 с с доста по-скъпи, операциите по направата му стават с пет повече, а се налага и ползването на допълнителни материали. Това значи, че трябва да се вдигне цената с около 30-35 лв на комплект, т.е. да стане 190-195 лв. Другия вариант е да го оставя както си е на 35-40% на К3 с новите бобини, старата цена от 160 лв и да не се занимавам с глупости :-) Или да има два варианта, слаб и по-евтин за бензин /там и без това няма да се самонастрои на по-бедна смес поради ограниченията в компа/ и по-силен, само за газ + ръчна донастройка над автоматичните ограничения?
Заслужава ли си въобще да се занимавам с подобрението според вас? Говоря не за единични тестови бройки, а за масовото производство. Смятате ли че е разумно да спра на сравнително "нормалните" 35-40% от гледна точка на безопасност или др. съображения?
Поздрави!
тия дни поработих, направих някои нови варианти на К3 и едно друго изделие и проведох доста тестове. Засега ще кажа накратко, че имам прототип на нов проточен немагнитен оптимизатор с максимални размери 4х4х4 см и тороидална форма. При еднократно преминаване на вода през него, с дебит около 3 литра в минута, водата придобива заряд +9,/640/ което е доста и като заряд, и като дебит. Това обаче е пробна и недоказана в практиката технология и само споменавам, че я вече има. Айкроу има подобно изделие което проверявахме наскоро тук и може би попаднах на същия ефект случайно

На второ място, опитвам се да подобря още К3 за да стигна до твърди 50% ефект при газови коли с донастройка, а не само при най-подходящите единични случаи. Това значи при тях нещата да отидат на поне 60% икономия и вървене като на бензин или по-добро. Това явно е границата на зоновата технология на К3, нагоре трябва друго

Имам въпрос къв вас като потребители.
За да направя горното, трябва да сменя някои елементи на К3 с с доста по-скъпи, операциите по направата му стават с пет повече, а се налага и ползването на допълнителни материали. Това значи, че трябва да се вдигне цената с около 30-35 лв на комплект, т.е. да стане 190-195 лв. Другия вариант е да го оставя както си е на 35-40% на К3 с новите бобини, старата цена от 160 лв и да не се занимавам с глупости :-) Или да има два варианта, слаб и по-евтин за бензин /там и без това няма да се самонастрои на по-бедна смес поради ограниченията в компа/ и по-силен, само за газ + ръчна донастройка над автоматичните ограничения?
Заслужава ли си въобще да се занимавам с подобрението според вас? Говоря не за единични тестови бройки, а за масовото производство. Смятате ли че е разумно да спра на сравнително "нормалните" 35-40% от гледна точка на безопасност или др. съображения?
Поздрави!