Страница 21 от 58

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Фев 11, 2014 1:03 am
от sheki
кадуцеус тежка задача си подел ако ще пипаш компове , според мен не е особено удачен вариант, а за мегата да не говорим, прекалено скъпо удоволствие с незнайно какъв ефект, по - добре да се направи преубразовател на самия сигнал от ламбда сондите, даже мисля такива съм срещал именно заради газовите уредби, когато ламбдата(кислородния датчик) каже богата смес компа автоматично ще намали горивото няма де да иде :)
Ето тема в която сме обсъждали това http://mazeto.net/index.php?topic=473.0

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Фев 11, 2014 10:06 am
от icrow
Ти не беше ли правил за ламбдата някаква схема в блога ти? Иначе колкото по просто толкова по добре за пипане, ама трябва да е автомобил на сумати години и километри.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Фев 11, 2014 6:25 pm
от caduceus
Не искам да пипам нищо, трябва ми специалист за това. Става дума за софтуер само за камиони, не автомобили. Знам че е трудно, защото сме дива Индия тук, но все пак реших да попитам :)
Естествено най-безпроблемни са обикновените газови уредби с възможност за регулиране на предварението - делко или ТАП. Няма компове и др глупости, на които не знаеш какви програми и бариери са заложени
Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Фев 11, 2014 9:17 pm
от sheki
Ако си мислиш, че със софтуер е по - лесно си в голяма грешка, независимо камиони или автомобили си имат таблици за работния режим, по принцип може да съм споменавал че имам достъп до няколко видове диагностики за коли като най сериозната за момента е на мерцедес стардиагноза, но в нито една от тях няма вариант да си бърникаш по работния режим на двигателя, единствените които го правят наистина са си "хакери" и се занимават с чип тунинг , чип тунинг предполагам е ясно как се прави или със смяна на чипа за по старите автомобили или с префлашване на нова памет, а това никак не е безобидно, освен това боже да доведе до необратими последици, ако искаш наистина да има минимална модификация по двигателя, най - безболезнения начин е този който посочих тоест модифициране на сигнала от ламбда сондата или ако са две и на двете, защото дори и да няма ефект възстановяването в оригиналния вариант ще е само с няколко спойки.

Относно работата на ламбда сондата не е нужно да влизам в подробности - ниско напрежение бедно гориво , високо напрежение - богата смес, не мога да дам 100% гаранции, че ще стане но трябва да се опита, иначе както колегата по горе писа правил съм си ламбда емулатор но той в случая не е решение защото трябва да има обратна връзка.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Фев 11, 2014 9:39 pm
от caduceus
Ясно, разбрах. Трябва да стигна и говоря с производител и съответно с хората, дето правят софтуера за управление на двигателя. Проблемът е както казах в блокажа на обедняването, като при по-стари камиони с оптимизатори има добър ефект 11-15%, а при новите под 5% заради това. Просто шибана отметка някъде из компа, или защитна програма, например за да се намали вероятността от детонации или др. Елементарно е, ако знаеш къде да пипнеш /и можеш де/.
На практика това означава че дадена марка камиони, които се навият да го направят и естествено ползват комплекта ми оптимизатори за камиони, ще имат намален разход и повишена мощност с тези поне 15% спрямо конкуренцията. Т.е. ще са в изключително изгодна позиция на пазара - само малко разговори и тестове ги делят от това, почти няма и разходи.
Затова говорим. Просто е
Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Фев 11, 2014 9:58 pm
от icrow
Дори и да се чипоса ще е с някакви зададени нови параметри, но те със сигурност няма да са това което трябва. Тоест трябват настройки в движение. Мисля обаче Асене, че забравяте още нещо, което може да се пипа. :lol: Ей много обичам да пипам. :lol: Със сигурност двигателя има датчици за налягане в колектора или обем на постъпилия въздух а в много от случаите и двете! Да не говорим и за датчика за положение на педала на газта. Повечето датчици от този тип могат да се реголират безопасно с един потенциометър и един резистор, а като се намери правилната настройка да се измери съпротивлението и да се сложи само един резистор. Така като му кажеш, че му е влязъл по малко въздух няма къде да ходи и ще намали манджата. :lol: Преди да си направя кабел за газовата така си намалявах принодително горивото.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Фев 13, 2014 10:08 pm
от caduceus
То вие хубави акъли ми давате, ама забравяте че при нови камиони дето са една камара пари никой не дава да се пипа из мотора или компа. А и аз не искам, защото си нарушавам принципа оптимизаторите ми да са външни за оригиналната конструкция на колата/камиона и да няма никаква друга намеса, никъде. Поне за този тип оптимизатори :) Ако стигнем до над 50% икономия на гориво ще трябва да се променят доста неща, но това не е актуално засега.
Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Чет Фев 13, 2014 10:41 pm
от icrow
Еми за да влезеш в една къща с затворена входна врата, трябва да я отвориш. :lol:

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Нед Фев 16, 2014 1:14 pm
от caduceus
Две снимки на нов прототип на К3 в един доста по-малък корпус - от тези, дето ми ги предложи Шеки /на Неомонтана/. Кабелния канал го оставих заради проблеми със здравината, трудности със крайните капачки и т.н.
Нормалната черна кутия за К3 /до работещата малка с етикета/ е празна, сложих я просто за сравнение. Идеята е малкият корпус да се ползва при много малките двигатели, където няма място във кутията на въздушния филтър за стандартните К3. Вариантът на снимката е и позасилен спрямо нормалния, според мен около два и половина пъти.
Айкроу, моля те когато имаш време да измериш на повърхността до кутията какво е полето, за да засечем резултатите.
Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пон Фев 17, 2014 10:33 pm
от icrow
Изкарах го отгоре дето е лепенката 9./1100/ Интереносто е отсрани дългата страна махалото се клати на неотрално, но не както до сега напред назад перпендикулярно а успоредно на тялото ми.
Поздрави!