Страница 18 от 58
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Ное 23, 2013 9:09 pm
от caduceus
Колеги,
напоследък имам няколко монтажа на влекачи с кубатура 12-17 л., предимно международен транспорт. Ползван е комплект от К2 + К3 /високотемп./+ К3/нискотемп./. На К2 му се намира място до филтъра, при пластмасови тръби на горивото Ф12 /Ивеко/, един комплект К3 е на основния резервоар, а още един е във кутията на възд. филтър. В единия от случаите залепих четирите кутии направо на филтъра от външната му страна. Ще пусна снимки утре за сведение и онагледяване.
Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пон Дек 02, 2013 8:20 am
от caduceus
За да се убедите защо сме на тоя хал в нашата мила родина, ще ви кажа каква оферта дадох на едни международни шофьори и дотук няма желаещи :shock: Липса на акъл ли е, простотия ли, не е ясно.
Понеже комплектът оптимизатори за камиони /след 2005 г./прави на дизелите 11-15% икономия, това при среден разход 30л./100 км. са примерно едни 4-5 л нафта, със стойност 10-12 лв. Т.е. при изминати 10-11 хил. км на месец /както карат те/ комплектът на цена 560-580 лв ще им се избие за максимум 15 дни. Оттам нататък ще имат по 1200-1300 лева от икономия на гориво всеки божи месец, а карат собствени камиони и си плащат горивото от джоба.
Комплектът се състои от 8 бр кутии К3 от двата вида /високо и ниско температурни/ и един проточен оптимизатор К2.
Та офертата ми беше следната. Като не вярват на приказки, на единия месец гаранция да връщане и т.н., просто да им дам един комплект, да карат един месец и тогава да платят това, което са икономисали като гориво /те преценяват колко е/. Нямат никакъв риск, само аз.
Никой не иска дори да опита... Лично на мен ми е много странно - човек трябва да е опериран от предприемчивост и да няма нищо в главата, за да пропусне да си спести едни 15-16 000 лв на година и да си купи нещо хубаво с тях - за себе си или семейството си.
Явно всеки заслужава положението в което се намира. Да са живи и здрави, скоро ще си купуват новите камиони с технологията вградена вътре за по няколко хил. евра отгоре, като не искат само за 300 /и то сега/
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Дек 03, 2013 12:17 am
от sheki
Ами има доста шофьори които работят за други фирми и колко и харчи камиона не ги бърка

явно в джоба.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Дек 10, 2013 9:14 am
от caduceus
Здравейте колеги,
само за информация - започнах работа по оптимизатор от последно поколение. Представлява алуминиева кутия с проектни размери не по-големи от 8/6 см, която се свързва директно с блока на мотора /чрез залепване със червен силикон или посредством литцендрат - още не е ясно кое е по-добре/. Целта е монтажът да е съвсем лесен и да може да се прави без много обяснения и от всеки потребител.
Подобни неща са разисквани в темата "Пряко зареждане на ДВГ с оргон" - но това е коренно ново изделие, на по-различен принцип от досегашните. Ще ви държа в течение
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Дек 10, 2013 9:38 pm
от ivchak
Кадуцеус , просто хората не вярват в тези технологии .Аз съм предлагал оргонен концентратор на трима познати с различни коли(включително и на брат ми) безплатно, с цел да видя какви ще са резултатите и нито един не се съгласи

.Предлагам ти в кутиите да вкараш по едно кабелче като вътре да е свързано с едно съпротивление 10-12 килоома(да черпи половин един милиампер) и да им кажеш че трябва да се свърже към акумулатора. Кажи им, че е някакъв генератор който изчиства въздуха, горивото, двигателя и т.н.

Щом видят че има жица може и да повярват ,че устройството ще работи :D .Успех !!!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Сря Дек 11, 2013 1:02 am
от icrow
Дам, има бг логика

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Сря Дек 11, 2013 10:29 am
от caduceus
А най-добре да му сложа и няколко цветни светодиода да мигат като НЛО и да всяват респект

Пък ако и бръмчи чрез едно зумерче или пък вие гадно ще има още по-голям ефект върху съзнанието на простия народ

Ама аз като не съм такъв човек какво да направя
Вярват не вярват, като го докарам до 60-70% дано се усетят, че има нещо полезно в тая технология.
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Дек 31, 2013 9:40 am
от Slav
Аз още нямам "сухи цифри", за да ги изложа черно на бяло като факти откакто съм с К3, но още чакам бутилката да свърши
Досега като впечатления - завъртях (затворих) по два пъти с половин оборот (т.е. вече цял оборот с днешна дата)тройника на газта, защото имах усещането, че колата "се дави". След затварянето на притока на газ колата си подобри динамиката и работата на ДВГ.
Почти веднага се усети един друг ефект - спря да гърми при потегляне с малко газ
Тъкмо се бях прежалил да сменям свещи, но докато не направя няколко зареждания на бутилката ще оставя старите, за да направя сравнението при равни други условия

Казвам, че "ще се прежаля" да сменявам свещи, защото който има Rover 45 1.4 16V бензин знае, че те нито са евтини, нито се сменят лесно :D Засега оптимизатора ми реши напълно този проблем
Продължавам с наблюдението и пак ще пиша !
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Дек 31, 2013 11:16 am
от icrow
Този Роувър не е ли с двигател от хонда?
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Дек 31, 2013 12:15 pm
от Slav
icrow написаCOLONТози Роувър не е ли с двигател от хонда?
Ами доколкото знам двигателите на Хонда са със шпилки отгоре до долу и хващат едновременно картера и главата.
При този Роувър няма шпилки, а е с болтове. Стандартно е както на всикчи коли, които съм правил досега. Сигурен съм в това, което пиша, защото преди три години смеси маслото и водата и го отварях и чистих целият мотор основно и го разгледах. Като цяло има хубави решения, но има и такива без изобщо връзка с централното управление :D
По мои сведения специално този мотор не е японски, но така или иначе цялата кола е направена по японски проект на базата на Хонда Сивик.
Иначе какво е значението все пак?
Добре, но ще ти отговоря в този пост за свещите, за да не разводняваме темата излишно със спам

За този модел е нужен специален
тънкостенен и дълбок инструмент за свещи, защото се намират дълбоко в главата и не са лесно достъпни като на повечето автомобили + удължител за гедоре + инструмент за него и въобще си трябва цялото куфарче за целта защото се маха капака на двигателя, който също не е със стандартни размери ключове, след което със специална мъжка звезда се отвиват бобините (по една за всеки цилиндър) като преди това внимателно отстраниш буксите им, защото и те са с едно келаво захващане и обикновенно така и така си почнал да разчастваш се сменя и гарнитурата на клапаните, която по правило винаги е омаслена и изпуска - веднъж махната оригиналната - няма спасение

И обикновено си отиват два часа + самият факт, че трябва да си отделя специално ходене до гаража на баща ми, защото не ми се дават 300+ лева за целият този инструмент
Поздрави!
Слави
