Страница 18 от 58

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Съб Ное 23, 2013 9:09 pm
от caduceus
Колеги,
напоследък имам няколко монтажа на влекачи с кубатура 12-17 л., предимно международен транспорт. Ползван е комплект от К2 + К3 /високотемп./+ К3/нискотемп./. На К2 му се намира място до филтъра, при пластмасови тръби на горивото Ф12 /Ивеко/, един комплект К3 е на основния резервоар, а още един е във кутията на възд. филтър. В единия от случаите залепих четирите кутии направо на филтъра от външната му страна. Ще пусна снимки утре за сведение и онагледяване.
Поздрави!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Пон Дек 02, 2013 8:20 am
от caduceus
За да се убедите защо сме на тоя хал в нашата мила родина, ще ви кажа каква оферта дадох на едни международни шофьори и дотук няма желаещи :shock: Липса на акъл ли е, простотия ли, не е ясно.
Понеже комплектът оптимизатори за камиони /след 2005 г./прави на дизелите 11-15% икономия, това при среден разход 30л./100 км. са примерно едни 4-5 л нафта, със стойност 10-12 лв. Т.е. при изминати 10-11 хил. км на месец /както карат те/ комплектът на цена 560-580 лв ще им се избие за максимум 15 дни. Оттам нататък ще имат по 1200-1300 лева от икономия на гориво всеки божи месец, а карат собствени камиони и си плащат горивото от джоба.
Комплектът се състои от 8 бр кутии К3 от двата вида /високо и ниско температурни/ и един проточен оптимизатор К2.

Та офертата ми беше следната. Като не вярват на приказки, на единия месец гаранция да връщане и т.н., просто да им дам един комплект, да карат един месец и тогава да платят това, което са икономисали като гориво /те преценяват колко е/. Нямат никакъв риск, само аз. Никой не иска дори да опита... Лично на мен ми е много странно - човек трябва да е опериран от предприемчивост и да няма нищо в главата, за да пропусне да си спести едни 15-16 000 лв на година и да си купи нещо хубаво с тях - за себе си или семейството си.
Явно всеки заслужава положението в което се намира. Да са живи и здрави, скоро ще си купуват новите камиони с технологията вградена вътре за по няколко хил. евра отгоре, като не искат само за 300 /и то сега/ ;)
Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Дек 03, 2013 12:17 am
от sheki
Ами има доста шофьори които работят за други фирми и колко и харчи камиона не ги бърка :) явно в джоба.

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Дек 10, 2013 9:14 am
от caduceus
Здравейте колеги,
само за информация - започнах работа по оптимизатор от последно поколение. Представлява алуминиева кутия с проектни размери не по-големи от 8/6 см, която се свързва директно с блока на мотора /чрез залепване със червен силикон или посредством литцендрат - още не е ясно кое е по-добре/. Целта е монтажът да е съвсем лесен и да може да се прави без много обяснения и от всеки потребител.
Подобни неща са разисквани в темата "Пряко зареждане на ДВГ с оргон" - но това е коренно ново изделие, на по-различен принцип от досегашните. Ще ви държа в течение
Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Дек 10, 2013 9:38 pm
от ivchak
Кадуцеус , просто хората не вярват в тези технологии .Аз съм предлагал оргонен концентратор на трима познати с различни коли(включително и на брат ми) безплатно, с цел да видя какви ще са резултатите и нито един не се съгласи :) .Предлагам ти в кутиите да вкараш по едно кабелче като вътре да е свързано с едно съпротивление 10-12 килоома(да черпи половин един милиампер) и да им кажеш че трябва да се свърже към акумулатора. Кажи им, че е някакъв генератор който изчиства въздуха, горивото, двигателя и т.н. :lol: :lol: :lol: Щом видят че има жица може и да повярват ,че устройството ще работи :D .Успех !!!

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Сря Дек 11, 2013 1:02 am
от icrow
Дам, има бг логика :lol:

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Сря Дек 11, 2013 10:29 am
от caduceus
А най-добре да му сложа и няколко цветни светодиода да мигат като НЛО и да всяват респект :) Пък ако и бръмчи чрез едно зумерче или пък вие гадно ще има още по-голям ефект върху съзнанието на простия народ :lol: :lol: Ама аз като не съм такъв човек какво да направя
Вярват не вярват, като го докарам до 60-70% дано се усетят, че има нещо полезно в тая технология.
Поздрави

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Дек 31, 2013 9:40 am
от Slav
Аз още нямам "сухи цифри", за да ги изложа черно на бяло като факти откакто съм с К3, но още чакам бутилката да свърши :)

Досега като впечатления - завъртях (затворих) по два пъти с половин оборот (т.е. вече цял оборот с днешна дата)тройника на газта, защото имах усещането, че колата "се дави". След затварянето на притока на газ колата си подобри динамиката и работата на ДВГ.

Почти веднага се усети един друг ефект - спря да гърми при потегляне с малко газ :)
Тъкмо се бях прежалил да сменям свещи, но докато не направя няколко зареждания на бутилката ще оставя старите, за да направя сравнението при равни други условия :)
Казвам, че "ще се прежаля" да сменявам свещи, защото който има Rover 45 1.4 16V бензин знае, че те нито са евтини, нито се сменят лесно :D Засега оптимизатора ми реши напълно този проблем :)

Продължавам с наблюдението и пак ще пиша !

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Дек 31, 2013 11:16 am
от icrow
Този Роувър не е ли с двигател от хонда?

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Публикувано наCOLON Вто Дек 31, 2013 12:15 pm
от Slav
icrow написаCOLONТози Роувър не е ли с двигател от хонда?
Ами доколкото знам двигателите на Хонда са със шпилки отгоре до долу и хващат едновременно картера и главата.

При този Роувър няма шпилки, а е с болтове. Стандартно е както на всикчи коли, които съм правил досега. Сигурен съм в това, което пиша, защото преди три години смеси маслото и водата и го отварях и чистих целият мотор основно и го разгледах. Като цяло има хубави решения, но има и такива без изобщо връзка с централното управление :D

По мои сведения специално този мотор не е японски, но така или иначе цялата кола е направена по японски проект на базата на Хонда Сивик.

Иначе какво е значението все пак? :)

Добре, но ще ти отговоря в този пост за свещите, за да не разводняваме темата излишно със спам :)
За този модел е нужен специален тънкостенен и дълбок инструмент за свещи, защото се намират дълбоко в главата и не са лесно достъпни като на повечето автомобили + удължител за гедоре + инструмент за него и въобще си трябва цялото куфарче за целта защото се маха капака на двигателя, който също не е със стандартни размери ключове, след което със специална мъжка звезда се отвиват бобините (по една за всеки цилиндър) като преди това внимателно отстраниш буксите им, защото и те са с едно келаво захващане и обикновенно така и така си почнал да разчастваш се сменя и гарнитурата на клапаните, която по правило винаги е омаслена и изпуска - веднъж махната оригиналната - няма спасение :) И обикновено си отиват два часа + самият факт, че трябва да си отделя специално ходене до гаража на баща ми, защото не ми се дават 300+ лева за целият този инструмент :) :) :)


Поздрави!
Слави :)