Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

За около две седмици бях преместил оптимизаторите от бутилката на тръбата на газта на дъното на колата, раздалечени на около 15 см. един от друг. И нещата станаха малко по-зле.
1. Мощността на двигателя леко падна.
2. Звукът на двигателя се усили.
3. Динамиката падна и ускоряваше по-бавно.
4. Трудно поддържаше скорост по нанагорнище на пета.
5. Утихването на двигателя при скорости над 85 км изчезна.

Днес отново поставих К3-ките на дъното на бутилката, на около 10-ти см. един от друг. След три или четири километра звукът на двигателя отново започна да се променя към изтъняване и затихване още в ниските /до 1500/ обороти. За мощността ще видим в близките дни.

Кадуцеусе, защо К3-ките на бутилката при мен имат много по-изразен ефект? Защото бутилката е железен балон ли, или затова, че ЦЯЛОТО КОЛИЧЕСТВО НА ГАЗТА е под непрекъснато влияние?
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Зависи къде на тръбите си сложил кутиите - ако са под колата е по-слабо от при бутилката, но ако са близо до изпарителя е по-добре защото полето хваща и него. От друга страна, добре е да не се нагряват много и да са на хладно - така че си зависи от конкретния монтаж.
stefan4o
МненияCOLON 91
Регистриран наCOLON Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от stefan4o »

По тая логика да взема и аз да ги сложа на бутилката? Че и моите са на едно такова никакво място :shock:
DOMIC
МненияCOLON 34
Регистриран наCOLON Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от DOMIC »

stefan4o, нали имаш К3 и на въздуха? Защо не пуснеш снимки за начина на монтажа? Интересува ме как е оргонизирането на въздуха, защото аз съм наблегнал само на него и резултатите не са по - лоши от преди, когато имаше К3 и на горивопроводите(бензин и метан). Предстои да разбера защо се получава така: дали от намаляването на оргона към двигателя или заради мощното оргонизиране на въздуха.
Относно предишния пост: не разбрах какво означава "линейна работа на изпарителя" и "резки промени в качеството на сместа".
Относно линка и хората с които си говорил: след оргонизиране на автомобила, нито теорията, нито практиката при работа на ДВГ остава същата. Няма значение и дали колата е карбуратор или инжекция, оргона си действа винаги. Въпросът е при различните технически решения да се извлече максимална полза от оргона. Съмнява ме дали тези хора знаят как може да стане.
Ако нямаш антидетонационен датчик внимавай с високите стойности на ТАП-а. Прочети за детонации, в нета има материали. Провери дали и как може да сложиш допълнително такъв датчик - важно е. Горната граница на ъгъла на запалване трябва да е максимум 55 градуса, колите с вграден датчик и ЕКУ се справят с по-високите градуси, но при теб има риск от износване на ДВГ. А за настройката на колата, мисля че първо трябва да настроиш ТАП-а и след това изпарителя. Р. Роев твърди, че всяка кола си има специфичен ъгъл на запалване, различен от фабричния, зависим от нашите горива и мръсен въздух, износеност на ДВГ, начин на каране и т.н., с което съм напълно съгласен. Затова си има начин на настройка, ако те интересува, пиши.
stefan4o
МненияCOLON 91
Регистриран наCOLON Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от stefan4o »

Бях написал един доста дълъг пост в отговор на предния колега. Но в интерес на истината не смятам, че съм длъжен да обяснявам каквото и да било някому. В интернет има доста изписано по всички въпроси. Който иска и има желание - може сам да намери източника на знание. Гледам тенденцията е всеки да си варди знанията и постиженията тук и тя не ми допада, ако трябва да бъда честен. Не е моят форум това.
Успех на всички пожелавам.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здрасти,
както вече споменах, аз не казвам всичко в подробности защото може да се използва за лоши цели. Жизнената енергия е просто енергия и е като ножа - може да си отрежеш хляб, но може и да пострада някой. Злоупотребите с нея са доста разпространени, особено в ориенталска страна като нашата - затова който разбере от половин дума, значи е минал над нивото на което има мисли за бели. А обяснява ли се много на даден човек, значи не му е дошло още времето да знае.
Ти си ценен кадър, защото пишеш технически неща, които повечето хора не са и чували и търсиш истината. За съжаление, ние явно не сме толкова навътре /поне аз де/ с конкретната материя по колите. Това, което е ясно на повечето колеги които пишат във форума, не е ясно пък на страничния неподготвен наблюдател. Оттам се получава разминаването. Но колко е полезно пък за нас това общуване... Поне така мисля аз. Ако излезе поне едно нещо практическо и полезно оттук - ново, с коренно различна от стандартната технология /като свръхефективната печка или регенератора например/ това ще е от полза за всички хора в страната, а и не само в нея. Така форумът ще си е изпълнил задачата. Останалите неща като оптимизатори, неутрализатори и т.н. са друга бира и мои технологии.
Да вземем например информацията за оргонната пара и Браун газа - няма да срещнеш никъде такава. Това е от извора - който може, да пие. За автотермията има също доста нови неща - ползвайте, стига да можете. Но готови схеми няма как да се дадат - всичко е в развитие и предназначено за хората готови да вложат малко усилия и желание. По това се различава този форум от останалите приказвалници. Тук се работи, основно от няколко човека - и то върху нови и значими неща, а който реши че му идва отвътре, просто споделя докъде е стигнал и какви са му проблемите. Пък ако може някой да му даде едно рамо - да го направи. Това е идеята.
Поздрави
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Никой не е длъжен да работи всяка свободна минута без почивка, за да даде на някой наготово, а и както казва Кадуцеус не се знае в чии ръце ще попадне! А толкова много полезна информация се дава, където никъде не можеш да я прочетеш. Помагаме на всеки, който има желание да работи с измервания.
Страшен народ сме! Всеки чака нещо да изкяри на нечий друг гръб. Да вземем да спрем с другите колеги да пускаме неща за да не се дразните освен.
DOMIC
МненияCOLON 34
Регистриран наCOLON Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от DOMIC »

stefan4o,
не разбирам, какво провокира недоволството ти?
Това е форум - пише се по някакви теми, задават се въпроси, получават се отговори...
Естествено е и всеки да си пази най - благото парче от баницата за себе си. Интересно ще е ако цялата баница е еднакво блага, тогава как би постъпил?
Успех и на теб.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Работата е там, че на практика няма баница :) Има бачкане и специфично ноу-хау, което не е пригодно за използване от други хора - айде не от всички, но от повечето. Като обясних навремето в мазето.нет как се прави първият оптимизатор К1, направи ли го някой? Двама-трима, след дълги тестове успяха да налучкат нещо - но не могат да го повторят масово, защото нямат разбирането и технологията за матрициране. Така че и да искам, няма как да науча любознателния народ и всички да си направят за колите някакъв тип оптимизатор - пък за К2 и К3 е направо изключено. Там едно нещо да сбъркаш и цялата схема просто не работи :) Така че - не опира до липса на желание или криене на нещо
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Колеги,
днес говорих и се возих с един приятел от Ловеч, който има усилен тестов вариант на К3 на Субару Легаси 2,2, газов инжекцион. Колата е тежичка /тон и половина празна/, комби, 1994 г. При работа на бензин миналата година падна с оптимизатор К2 от 9 на 7/100 извънградско. Човекът скоро сложи газ и си купи и комплекта К3, като двете кутии са на тръбата под колата, а двете във възд. филтър. След период на напасване около 70-80 км в които колата се е държала странно :) , резултатът сега е 7,7л газ/100 км /основно градско движение/, при над 12/100 първоначално. Колата върви по-добре от на бензин /сменяхме, за да видим разликата/, ускорява си на пета по баира с 50 км/ч. и т.н.
Тези усилени кутии не стават за всяка кола, някои се побъркват :lol: и реагират интересно - промени в динамиката и във двете посоки, спъване, после мощност, променлив разход... Но явно Субару са с висока степен на приспособяване към външни позитивни фактори като оптимизаторите и ефектът след първите стотина км. е чудесен. Човекът е много доволен, но се ядосва че не му вярват като се похвали :lol:
Поздрави
BUTTON_POST_REPLY