Създаване и развитие на технологията ми
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Автоматични зс нок сензора ли? Мисля че нямаше ще погледна пак. Иначе може да работи с две бобини. Съответно за четири бобини ще ти трябват два ТАПа.
-
- МненияCOLON 301
- Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
- МестоположениеCOLON Златоград
- CONTACTCOLON
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Не знам дали се повтарям ама за такова умно животни си трябва точно отделен комп
в който вие да си му задавате различните режими, тоест да му попълвате таблицата 


Re: Създаване и развитие на технологията ми
Говорили сме с Румен преди време по въпроса и имах софтуерен ТАП доскоро. Не знам какви са му били възможностите, но мисля че нямаше някакви заложени граници. Сега тоя с ключетата дето го взех за да си го ръчкам аз по-лесно
има вграден коефициент който както ми каза Румен може да се променя и стъпката да се направи не през 3 градуса, а с повече и така да се вдига предварението за сметка на точността. Мисля че и двата начина може да свършат работа, но софтуерния разбира се е по-точен
Поздрави!

Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Aми моя тaп е с ПИК контролер мисля, че беше 16 битов aмa дa не ви излъжa. Не мисля, че е проблем дa се нaпрaви aвтомaтичен режим в който дa вдигa, до получaвaне нa сигнaл от нок сензорa. Достa по сложни нещa могaт дa се нaпрaвят с тaкивa контролери. Евентуaлно може и дa се препрaви някой ДИС модул.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
една идея за водна добавка 

- Прикачени файлове
-
- g2NjW.png (117.93 KiB) Прегледано 11113 пъти
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Това прилича на опростен Пантон без реактора, а също и на старата система със бутилката /смес от бензин, антифриз и вода в бутилка + маркуче към въздуховода/. Пантон вероятно взема като база ефекта от второто нещо и го подобрява със добавяне на тип оргонен реактор, за да се смесят по-добре съставките на молекулярно ниво и като газ. Така от 10-15% работите отиват докъм 80% ефективност, но с нарастване на КПД-то нараства и неустойчивостта на системата. Затова Пантон е труден за монтиране в двигатели които работят в различни режими и става най-добре за генератори и помпи. Естествено, това си е мое мнение и не е задължително да е вярно
Хората с Пантон да кажат
Поздрави


Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Пежото 306, на което му сложихме К3-ките вече мърка съвсем тихо.
Ще има път с него тази Неделя и ще го засече и на разход как е , но на вървене и звук бая го е докарала
Ще има път с него тази Неделя и ще го засече и на разход как е , но на вървене и звук бая го е докарала

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Вчера сложихме К3 и на един Крайслер с обикн. метанова уредба - сега чака за ТАП при Румен до сряда, а имах и отзиви от бензинова Мазда Трибют от 2002 г. която от 10 свали на 8/100 бензин. Но видях зор защото отдолу под резервоара има желязна кора и и сложих К2 + две кутии К3 на акумулатора. На колега обаче едно бенз. Ауди V6 нещо не тръгва, та да видим откъде ще излезе проблема
Поздрави
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
НА ВНИМАНИЕТО НА КОЛЕГИТЕ ОТ ДРУГИЯ ФОРУМ
Понеже видях, че дискутирате моите К3 и различни техни приложения, нека уточня няколко неща:
1. Модулните кутии К3 са проектирани за използване по точно определен начин и прилагането им по друг, различен от определения и тестван многократно стандартен монтаж води до различни и нереални резултати.
2. При дизели с ламбда сонда, бензинови коли и такива с газови уредби К3 се монтират по две на акумулатора до плюс клемата и две на резервоара /газовата бутилка/ за максимален резултат. При дизели без ламбда сонда последните модели дават резултат от 15% при монтаж на две кутии директно на елемента на въздушния филтър + две кутии на резервоара. Всеки друг монтаж е с намалена ефективност или изобщо без резултат.
3. Кутиите К3 са проектирани да създават проникващо оргонно поле през стена от 1,5-2 см диелектрик /т.е. енергията минава през всеки резервоар безпрепятствено и влиза в горивото/ и до 6-7 мм метална стена /т.е. минава без проблем през метанови бутилки/. Отделно от това, поставена на плоска равна повърхност с активната си страна надолу, кутия К3 прави поле със сила от 2,5 до 4 хил деветки /зависи от периода на проектиране/ в радиус от около 1 метър като има остатъчно по-слабо поле в радиус до 1,8 - 2м. Това се мери и засича на равна повърхност без остри стъпала, ръбове или др. такива неравности, тъй като полето се разпространява по права или заоблена линия и не може да "завива" под остър или прав ъгъл. Две кутии на разстояние 0,1-1 м една от друга правят поле със мощност 1,8-1,9 пъти номиналната на това от 1 кутия /т.е. почти по две/ и полетата се застъпват в ефективния им радиус. Затова кутиите К3 се монтират по две на резервоара. На акумулатора по 1 на двете стени е достатъчно.
4. Двигател на кола, карала поне 50 км с оптимизатора, в неработещо положение и с монтаж на пълен комплект /4 кутии/ К3 трябва да има заряд не по-малко от 500-600 деветки, а в работно над 900-1000. Това е при най-старите модели, при новите отива доста по-нагоре. Всичко под тази стойност означава, че нещата не са ОК.
5. Всяко оргонно изделие /независимо какво и кой го е направил/ има склонност към неутрализация, когато не е стабилизиран източника на + заряда. При К3 това е много рядко явление защото е предвидено да не става още в проектирането на конструкцията, но все пак съм го наблюдавал няколко пъти при пипане от определени хора със силно негативно поле. Лечението е да се оставят за минута-две под течаща вода, да се смени двойнолепящата лента и да се монтират отново. Пак казвам - това е много рядко срещано и не е нормално - но го има. Всички кутии К3, при които според компетентен измерващ коректно заряда колега като Айкроу, се установи че не отговарят на конструктивно заложените и споменати по-горе параметри, трябва да се тестват с такова почистване за да си възстановат заряда /ако има такъв рядко срещан проблем/. Вътрешни усещания и прочее субективности не се броят
.
6. Слагането на капака на колата отдолу не е предвидено като функция на К3, така че всякакви подобни монтажи са на ваша отговорност - изделието просто не е проектирано за това.
7. Всякакви коментари на лица с недостатъчна компетентност по въпроса не мога да считам за важни и валидни. Ако ползвате готварската печка като пералня, най много да ви удари ток - но прането естествено няма да се изпере
Когато имате някакви въпроси по моите изделия, не се колебайте да ги зададете - само "колегата" Боб е без достъп до форума, по причина на многото му глупости в последно време които ме принудиха да го банна. Така че няма проблеми.
Поздрави
Понеже видях, че дискутирате моите К3 и различни техни приложения, нека уточня няколко неща:
1. Модулните кутии К3 са проектирани за използване по точно определен начин и прилагането им по друг, различен от определения и тестван многократно стандартен монтаж води до различни и нереални резултати.
2. При дизели с ламбда сонда, бензинови коли и такива с газови уредби К3 се монтират по две на акумулатора до плюс клемата и две на резервоара /газовата бутилка/ за максимален резултат. При дизели без ламбда сонда последните модели дават резултат от 15% при монтаж на две кутии директно на елемента на въздушния филтър + две кутии на резервоара. Всеки друг монтаж е с намалена ефективност или изобщо без резултат.
3. Кутиите К3 са проектирани да създават проникващо оргонно поле през стена от 1,5-2 см диелектрик /т.е. енергията минава през всеки резервоар безпрепятствено и влиза в горивото/ и до 6-7 мм метална стена /т.е. минава без проблем през метанови бутилки/. Отделно от това, поставена на плоска равна повърхност с активната си страна надолу, кутия К3 прави поле със сила от 2,5 до 4 хил деветки /зависи от периода на проектиране/ в радиус от около 1 метър като има остатъчно по-слабо поле в радиус до 1,8 - 2м. Това се мери и засича на равна повърхност без остри стъпала, ръбове или др. такива неравности, тъй като полето се разпространява по права или заоблена линия и не може да "завива" под остър или прав ъгъл. Две кутии на разстояние 0,1-1 м една от друга правят поле със мощност 1,8-1,9 пъти номиналната на това от 1 кутия /т.е. почти по две/ и полетата се застъпват в ефективния им радиус. Затова кутиите К3 се монтират по две на резервоара. На акумулатора по 1 на двете стени е достатъчно.
4. Двигател на кола, карала поне 50 км с оптимизатора, в неработещо положение и с монтаж на пълен комплект /4 кутии/ К3 трябва да има заряд не по-малко от 500-600 деветки, а в работно над 900-1000. Това е при най-старите модели, при новите отива доста по-нагоре. Всичко под тази стойност означава, че нещата не са ОК.
5. Всяко оргонно изделие /независимо какво и кой го е направил/ има склонност към неутрализация, когато не е стабилизиран източника на + заряда. При К3 това е много рядко явление защото е предвидено да не става още в проектирането на конструкцията, но все пак съм го наблюдавал няколко пъти при пипане от определени хора със силно негативно поле. Лечението е да се оставят за минута-две под течаща вода, да се смени двойнолепящата лента и да се монтират отново. Пак казвам - това е много рядко срещано и не е нормално - но го има. Всички кутии К3, при които според компетентен измерващ коректно заряда колега като Айкроу, се установи че не отговарят на конструктивно заложените и споменати по-горе параметри, трябва да се тестват с такова почистване за да си възстановат заряда /ако има такъв рядко срещан проблем/. Вътрешни усещания и прочее субективности не се броят

6. Слагането на капака на колата отдолу не е предвидено като функция на К3, така че всякакви подобни монтажи са на ваша отговорност - изделието просто не е проектирано за това.
7. Всякакви коментари на лица с недостатъчна компетентност по въпроса не мога да считам за важни и валидни. Ако ползвате готварската печка като пералня, най много да ви удари ток - но прането естествено няма да се изпере

Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Тоест ти не си доволен от монтажа на капака, когато го пробва? 
