Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Автоматични зс нок сензора ли? Мисля че нямаше ще погледна пак. Иначе може да работи с две бобини. Съответно за четири бобини ще ти трябват два ТАПа.
sheki
МненияCOLON 301
Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
МестоположениеCOLON Златоград
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от sheki »

Не знам дали се повтарям ама за такова умно животни си трябва точно отделен комп :) в който вие да си му задавате различните режими, тоест да му попълвате таблицата :)
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Говорили сме с Румен преди време по въпроса и имах софтуерен ТАП доскоро. Не знам какви са му били възможностите, но мисля че нямаше някакви заложени граници. Сега тоя с ключетата дето го взех за да си го ръчкам аз по-лесно :) има вграден коефициент който както ми каза Румен може да се променя и стъпката да се направи не през 3 градуса, а с повече и така да се вдига предварението за сметка на точността. Мисля че и двата начина може да свършат работа, но софтуерния разбира се е по-точен
Поздрави!
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Aми моя тaп е с ПИК контролер мисля, че беше 16 битов aмa дa не ви излъжa. Не мисля, че е проблем дa се нaпрaви aвтомaтичен режим в който дa вдигa, до получaвaне нa сигнaл от нок сензорa. Достa по сложни нещa могaт дa се нaпрaвят с тaкивa контролери. Евентуaлно може и дa се препрaви някой ДИС модул.
Аватар
gomi
МненияCOLON 131
Регистриран наCOLON Чет Май 09, 2013 9:19 pm
МестоположениеCOLON майна таун :)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от gomi »

една идея за водна добавка :wub:
Прикачени файлове
g2NjW.png
g2NjW.png (117.93 KiB) Прегледано 11133 пъти
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Това прилича на опростен Пантон без реактора, а също и на старата система със бутилката /смес от бензин, антифриз и вода в бутилка + маркуче към въздуховода/. Пантон вероятно взема като база ефекта от второто нещо и го подобрява със добавяне на тип оргонен реактор, за да се смесят по-добре съставките на молекулярно ниво и като газ. Така от 10-15% работите отиват докъм 80% ефективност, но с нарастване на КПД-то нараства и неустойчивостта на системата. Затова Пантон е труден за монтиране в двигатели които работят в различни режими и става най-добре за генератори и помпи. Естествено, това си е мое мнение и не е задължително да е вярно :) Хората с Пантон да кажат ;)
Поздрави
Аватар
Slav
МненияCOLON 319
Регистриран наCOLON Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Slav »

Пежото 306, на което му сложихме К3-ките вече мърка съвсем тихо.

Ще има път с него тази Неделя и ще го засече и на разход как е , но на вървене и звук бая го е докарала :beer:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Вчера сложихме К3 и на един Крайслер с обикн. метанова уредба - сега чака за ТАП при Румен до сряда, а имах и отзиви от бензинова Мазда Трибют от 2002 г. която от 10 свали на 8/100 бензин. Но видях зор защото отдолу под резервоара има желязна кора и и сложих К2 + две кутии К3 на акумулатора. На колега обаче едно бенз. Ауди V6 нещо не тръгва, та да видим откъде ще излезе проблема
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

НА ВНИМАНИЕТО НА КОЛЕГИТЕ ОТ ДРУГИЯ ФОРУМ

Понеже видях, че дискутирате моите К3 и различни техни приложения, нека уточня няколко неща:
1. Модулните кутии К3 са проектирани за използване по точно определен начин и прилагането им по друг, различен от определения и тестван многократно стандартен монтаж води до различни и нереални резултати.
2. При дизели с ламбда сонда, бензинови коли и такива с газови уредби К3 се монтират по две на акумулатора до плюс клемата и две на резервоара /газовата бутилка/ за максимален резултат. При дизели без ламбда сонда последните модели дават резултат от 15% при монтаж на две кутии директно на елемента на въздушния филтър + две кутии на резервоара. Всеки друг монтаж е с намалена ефективност или изобщо без резултат.
3. Кутиите К3 са проектирани да създават проникващо оргонно поле през стена от 1,5-2 см диелектрик /т.е. енергията минава през всеки резервоар безпрепятствено и влиза в горивото/ и до 6-7 мм метална стена /т.е. минава без проблем през метанови бутилки/. Отделно от това, поставена на плоска равна повърхност с активната си страна надолу, кутия К3 прави поле със сила от 2,5 до 4 хил деветки /зависи от периода на проектиране/ в радиус от около 1 метър като има остатъчно по-слабо поле в радиус до 1,8 - 2м. Това се мери и засича на равна повърхност без остри стъпала, ръбове или др. такива неравности, тъй като полето се разпространява по права или заоблена линия и не може да "завива" под остър или прав ъгъл. Две кутии на разстояние 0,1-1 м една от друга правят поле със мощност 1,8-1,9 пъти номиналната на това от 1 кутия /т.е. почти по две/ и полетата се застъпват в ефективния им радиус. Затова кутиите К3 се монтират по две на резервоара. На акумулатора по 1 на двете стени е достатъчно.
4. Двигател на кола, карала поне 50 км с оптимизатора, в неработещо положение и с монтаж на пълен комплект /4 кутии/ К3 трябва да има заряд не по-малко от 500-600 деветки, а в работно над 900-1000. Това е при най-старите модели, при новите отива доста по-нагоре. Всичко под тази стойност означава, че нещата не са ОК.
5. Всяко оргонно изделие /независимо какво и кой го е направил/ има склонност към неутрализация, когато не е стабилизиран източника на + заряда. При К3 това е много рядко явление защото е предвидено да не става още в проектирането на конструкцията, но все пак съм го наблюдавал няколко пъти при пипане от определени хора със силно негативно поле. Лечението е да се оставят за минута-две под течаща вода, да се смени двойнолепящата лента и да се монтират отново. Пак казвам - това е много рядко срещано и не е нормално - но го има. Всички кутии К3, при които според компетентен измерващ коректно заряда колега като Айкроу, се установи че не отговарят на конструктивно заложените и споменати по-горе параметри, трябва да се тестват с такова почистване за да си възстановат заряда /ако има такъв рядко срещан проблем/. Вътрешни усещания и прочее субективности не се броят :).
6. Слагането на капака на колата отдолу не е предвидено като функция на К3, така че всякакви подобни монтажи са на ваша отговорност - изделието просто не е проектирано за това.
7. Всякакви коментари на лица с недостатъчна компетентност по въпроса не мога да считам за важни и валидни. Ако ползвате готварската печка като пералня, най много да ви удари ток - но прането естествено няма да се изпере :) Когато имате някакви въпроси по моите изделия, не се колебайте да ги зададете - само "колегата" Боб е без достъп до форума, по причина на многото му глупости в последно време които ме принудиха да го банна. Така че няма проблеми.

Поздрави
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Тоест ти не си доволен от монтажа на капака, когато го пробва? :)
BUTTON_POST_REPLY