Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
Slav
МненияCOLON 319
Регистриран наCOLON Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Slav »

1999–2003

Sales designation Engine model Displ. Power Torque Valvetrain Top speed
1.4 16V K4J 1390 cc 70 kW (95 PS; 94 hp) at 6000 rpm 127 N·m (94 lb·ft) at 3750 rpm DOHC 173 km/h (107 mph)
1.6 16V K4M 1598 cc 79 kW (107 PS; 106 hp) at 5750 rpm 148 N·m (109 lb·ft) at 3750 rpm DOHC 185 km/h (115 mph)
1.8 16V F4P 1783 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) at 5750 rpm 164 N·m (121 lb·ft) at 3500 rpm DOHC 189 km/h (117 mph)
2.0 16V F4R 1998 cc 102 kW (139 PS; 137 hp) at 5500 rpm 188 N·m (139 lb·ft) at 3750 rpm DOHC 196 km/h (122 mph)
1.9 d F8Q 1870 cc 47 kW (64 PS; 63 hp) at 4500 rpm 120 N·m (89 lb·ft) at 2250 rpm SOHC 152 km/h (94 mph)
1.9 dTi F9Q 1870 cc 59 kW (80 PS; 79 hp) at 4000 rpm 160 N·m (118 lb·ft) at 2000 rpm SOHC 162 km/h (101 mph)
1.9 dTi F9Q 1870 cc 72 kW (98 PS; 97 hp) at 4000 rpm 200 N·m (148 lb·ft) at 2250 rpm SOHC 174 km/h (108 mph)
1.9 dCi F9Q 1870 cc 75 kW (102 PS; 101 hp) at 4000 rpm 200 N·m (148 lb·ft) at 1500 rpm SOHC 177 km/h (110 mph)

Ето го мотора ;)
Просто се влага в по-новата генерация :beer:
Аватар
Slav
МненияCOLON 319
Регистриран наCOLON Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Slav »

Еххх...не можах да променя навреме мнението си като видях как се постна разместен текста...ако може Шеки да го оправи като на мястото на текста метне таблицата. Ако му се занимава... :hola:

Ето я таблицата за по-прегледно:

untitled.jpg
untitled.jpg (67.92 KiB) Прегледано 11548 пъти
djoko
МненияCOLON 68
Регистриран наCOLON Пон Юли 14, 2014 2:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от djoko »

Хм... мой пропуск. Но пък от друга страна...

Код за потвърждениеCOLON Избери целия код

Along with the Mégane hatchback, the Scénic underwent a minor frontal restyle in 1999 and the newer 16-valve engines introduced. The front end was quite a bit different from the Mégane counterpart, and there were also redesigned rear lights. From the time of this restyle, it became officially known as the Renault Scénic, although a small "Mégane" badge still appeared on the rear door signifying the car's origin. 
Тоест вече говорим за "Сценик", а не за "Меган сценик".
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Колеги,
да ви кажа и аз не съм съвсем сигурен дали колата беше Меган Сценик или само Сценик, щото мина доста време оттогава. Помня че говорихме за предимно градско каране, на бензин. Та тези 15% са основно от такова, със всичките преходни режими дето не отчитат данните от ламбдата и прочее. Така че за К1 и такива условия редултатът е добър.
Отворих си пощата преди малко и видях, че човекът ми е пратил обстойно изложение за резултатите от разни методики по промяна на горивата и очевидно е вложил доста труд. Понеже има и лични съвети няма да го публикувам тук, но за мен беше много ценно като инфо и отношение :worship:
Дай Боже повече такива преподаватели и учени! Като направя поне частична /над 50%/ автотермия с някоя от моите клетки на лято, първо на него ще я покажа - че да стане професор като я опише :)
Поздрави
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здравейте всички!
Честит празник на именниците, да са живи и здрави!
Днес се видяхме с с колегата DOMIC и коментирахме докъде е стигнал с работата върху неговото Рено Меган Коуч, метанов инжекцион. Колата е с К3 + два аванспроцесора /Кобра и на Румен Роев/ и колегата има вече разход на метан на градско в София 3,2-3,3 кг/100 км, а на извънградско днес се видя че от Сф. до Ловеч + 20 км градско, общо 180 км е изгорил само 4,32 кг метан, което прави разход 2,4 кг./100 км!!!!!!!!! Лично снимах на метанстанцията в Ловеч колонката, показанието на километража и колата за информация. При обратния път ми се обади че е направил 2,8 кг/100 при зареждането в София и така по затворения маршрут София-Ловеч-София + 20-тина км градско средният разход излиза 2,6 кг/100 км.
Само за сведение - в началото когато започнахме да оргонизираме колата /преди няколко години/ със К1, после К2 и К3 разходът и беше около 4,60 кг метан на извънградско /доколкото си спомням/. Сами изчислете колко е свалила колата и как е като процент. Плюс това върви много добре и набира отлично, както се убедих лично днес. Продължаваме нататък - с още нещо, което ще има в скоро време ;)
Прилагам снимките /направих ги със стар телефон, така че ме извинете за качеството/ на колонката в Ловеч, километража и колата.
Поздрави!
Прикачени файлове
Image1362.jpg
Image1362.jpg (234.62 KiB) Прегледано 11350 пъти
Image1361.jpg
Image1361.jpg (184.05 KiB) Прегледано 11350 пъти
Image1360.jpg
Image1360.jpg (217.42 KiB) Прегледано 11350 пъти
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

То добре, ама как да разбираме понятието "+ два аванспроцесора /Кобра и на Румен Роев/"? Обясни, моля те, за по-тъпите от нас! Предимства, съчетаване на двата, пасване с електрическата инсталация на автомобила. Когато има два процесора, няма ли да са в конфликт?
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Просто колегата е имал Кобра преди и не му е харесвала /доколкото разбрах аз поне/ работата му в дадени обороти и затова е сложил и на Румен. Сега как точно ги е настройвал, питай него. На колата доколкото си спомням последно имаше два К3 на въздуха, два на бутилката и два на акумулатора. Сега по негово желание сложихме и един стар К1 втора употреба :) останал в гаража от подмяна със К3. Според мен няма смисъл но той като иска - изпълнявам
Предстои да се тества проточна бобина на въздуха, със изходна мощност ограничена на 3-4000 деветки /няма смисъл повече/. При мен се вдигна доста мощността и динамиката на колата с леко понижение на разхода. Днес в мокрото имам още по-добри резултати което говори че влажността на въздуха си има значение, особено когато се оргонизира
Поздрави!
DOMIC
МненияCOLON 34
Регистриран наCOLON Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от DOMIC »

Здравейте!
Относно двата аванспроцесора - единия е Cobra, сложен е с метановата уредба - монтира се при датчика на Хол. Cobra - та е фабрично до + 15 градуса и не може повече, а на мене ми трябваше още. Тогава си сложих допълнително ТАП на Р. Роев - той се монтира на кабела към бобините и това позволява двата ТАП-а да работят съвместно. За моята кола установих, че аванса трябва да е +15 с Cobra - та и още + 6 от ТАП-а на Румен.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Не може ли ТАПа на Румен направо да направи 21+ градуса? Моя може поне +50гр Явно че работи така при теб, но все пак колкото повече електроника толкова по зле :smileylol:
idurchev
МненияCOLON 17
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 3:58 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от idurchev »

ТАП-а на Румен дава макс. 15гр. предварение (ако се превключва с ключета).Но има и вариант на ТАП , при който предварението може да се задава софтуерно, но какви са макс. градуси незнам. Icrow , какав модел е твоя ТАП и с колко гр. предварение караш?
BUTTON_POST_REPLY