Интересен случай с К3 на моята кола. Може някой друг да има подобен проблем или, Асене, ти да се сблъскаш с нещо подобно при кола на клиент.
Преди около 2 месеца се загуби ефекта от К3 при колата ми. Писах на caduceus и той измери, че кутийките работят ОК, но двигателният блок няма заряд. Даде ми и някои напътствия, но, честно казано, не направих нищо, защото на следващия ден колата се "самооправи" и не рових повече, че имах някои спешни дела.
Преди около 2 седмици ефектът започна пак да се губи, после драстично намаля и отново се "самовъзстанови" преди 2-3 дни. Няма да разказвам процеса на установяване на причината, за да не многословя (въпреки, че беше малко куриозно), но се оказа, че нещата ги прецаква устройството за "дневни светлини", което автоматично включва дългите с намалена мощност. Достатъчно беше да покарам на къси, за да се оправят нещата. Предполагам, че причината е в импулсното захранване на джаджата, което работи на честота, някакси смущаваща работата на К3. За съжаление, я монтираха в сервиз и не знам къде е, за да я снимам, докато работи.
По-нататък ще пробвам, дали хармонизатор ще позволи устройството за дневни да работи без да пречи на К3, но сега пробвам ефекта от друга джаджа върху колата.
Създаване и развитие на технологията ми
Re: Създаване и развитие на технологията ми
"Ако животът я беше научил на нещо, то бе, че има случаи, когато не трябва да се връщаш за чантата си, и други, когато трябва. Сега оставаше да я научи как да различава едните от другите." Почти безобидна, Дъглас Адамс
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Имaл ли си проблеми с куките,че кaрaш нa дълги, мaкaр и с нaмaленa мощност? Инaче би трябвaло дa сa го монтирaли някъде под тaблото близо до кaбелите нa ключa зa фaровете. Снимaй видео кaк рaботи колaтa бе с DRL и после ги включи кaто през цялото време дa се виждa ДВГ
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Благодаря! Ще го имам предвид. Брей, какви негативни ДЛР схеми имало
Re: Създаване и развитие на технологията ми
icrow, никакви проблеми никога не съм имал за това, а джаджата е отпреди дневните да станат задължителни целогодишно. То всъщност не си и спомням кога последно са ме спирали, не знам дали въобще им пука за светлините, като гледам колко хора карат без тях, на габарити или с някакви недомислени диодни (не)доправки. Аз лично намирам редуцираните дълги за много по-подходящи от къси.
Понеже нямам под ръка помощник за снимането, ОК ли е да направя 2 клипчета - без работещ ДЛР и със? Или е важно да е заснет момента на включване на ДЛР?
Ще гледам да не се бавя много с клипчетата.
Понеже нямам под ръка помощник за снимането, ОК ли е да направя 2 клипчета - без работещ ДЛР и със? Или е важно да е заснет момента на включване на ДЛР?
Ей това като прочетох и ме светна, че проблемът може и да не е самият ДЛР. Сетих се, че при моята кола дългите се управляваха през маса, а не през +, както е обичайното. Налагаше се преработка на схемата на светлините и затова дадох да монтират ДЛР-а в сервиз. Може би това води до проблема, т.е. нещо да е с обратна на нормалната полярност или да вкарва някакви импулси в масата, т.е. купето, което е с голяма площ (или и двете едновременно).caduceus написаCOLONБрей, какви негативни ДЛР схеми имало
Ще гледам да не се бавя много с клипчетата.
"Ако животът я беше научил на нещо, то бе, че има случаи, когато не трябва да се връщаш за чантата си, и други, когато трябва. Сега оставаше да я научи как да различава едните от другите." Почти безобидна, Дъглас Адамс
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Питaм понеже aз искaх дa слaгaм тaкивa недомислени ЛЕД моя изрaботкa нещо средно между фaровете нa Aуди и ейнджъл aйс нa БМВ, aмa четох кaк се зaяждaт куките и пишaт aктове, щото било променяне нa конструкциятa и трянвaло дa мине технотест. Дори и с някой зaводски се зaяждaли пишaт aктa пък ти ги съди после. Зa видеото е по добре дa се виждa докaто включвaш джaджaтa инaче може и дa сa снимки. Измисли си някaквa постaвкa сложи кaмерaтa тaм и си действaй спокойно. 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Е, аз под недомислени ЛЕД имах предвид твърде малко на брой или твърде слаби или насочени надолу (напр. на мястото на фарове за мъгла), каквито се виждат на немалко коли. Не въобще ЛЕД. Тези на ауди и бмв са си ок и изглеждат добре.
На по-стара кола (като на повечето от нас
) е ясно, че ЛЕД светлини са добавени. Докато, ако не си добре запознат с конкретния модел кола, редуцираните дълги се различават по-трудно от къси, особено като са в 1 рефлектор (при мен не са). Може би затова не са ме спирали. В един сервиз ме убеждаваха, че колата ми е "скандинавско" изпълнение и си е така заводски
. Аз съм ги нагласил на 30% мощност и само веднъж са ми присвяткали, че заслепявам - в един въобще неосветен тунел.
Разбрах за клипчето, ще видя как да закрепя телефона срещу колата пред блока.
На по-стара кола (като на повечето от нас


Разбрах за клипчето, ще видя как да закрепя телефона срещу колата пред блока.
"Ако животът я беше научил на нещо, то бе, че има случаи, когато не трябва да се връщаш за чантата си, и други, когато трябва. Сега оставаше да я научи как да различава едните от другите." Почти безобидна, Дъглас Адамс
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Точно тези с отделните секции зa къси и дълги се хвaщaт нaй лесно. Тaкa до колкото четох достa хорa сa пaтили. От другa стрaнa все повече стaвaт колите с китaйски ЛЕД с по 3-4 ледчетa. В крaйнa сметкa ще ги нaпрaвя, кaто светещ контур нa фaровете зa мъглa. 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
Аз взех 2 битови LED крушки и ги вградих във фаровете. Вече май една година карам така и никой не ме е спирал. Крушките се включват като дам на контакт и се изключват ако пусна габарити, така че няма как да ги забравя включени или да забравя да ги изключа. Дори и в Гърция ходих преди седмица и там никой не ми е правил проблем.
Крушките са с по 4 ЛЕД-а по 2 вата (фабрично бяха с ЛЕД-ове по 1 ват, но след месец половината изгоряха и се наложи преправяне).
Ей-такива крушки:

И колата изглежда ей-така:

Сравнение с оригиналния фар (с ксенон 35 вата) :

Крушките са с по 4 ЛЕД-а по 2 вата (фабрично бяха с ЛЕД-ове по 1 ват, но след месец половината изгоряха и се наложи преправяне).
Ей-такива крушки:

И колата изглежда ей-така:

Сравнение с оригиналния фар (с ксенон 35 вата) :

Re: Създаване и развитие на технологията ми
На снимката светлината изглежда, като от крушка с нажежаема жичка. 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
И на живо е горе-долу такава. Целта ми беше колата да се забелязва, а не да свети с "модерното" студено бяло. Според мен тази светлина е по-близка до слънчевата и се забелязва по-лесно от насрещните. А и ... както казваш - прилича като на заводска светлина, а не като на накичена допълнително играчка. Този цвят се връзва с кола от преди 15 години.