Ивчак,
Излъчването му е като на нещо органично, но не ми допада. По-скоро има излъчване на патоген.
Моля, измерете ми това ...........
Re: Моля, измерете ми това ...........
Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Моля, измерете ми това ...........
boio67, не трябва ли да се пусне и напрежение? 

Re: Моля, измерете ми това ...........
А само това как ви се вижда

Re: Моля, измерете ми това ...........
Здравейте,
отново съм на линия. Проблемите се решиха чат-пат, стабилизирахме положението и вече ще гледам да пиша и отговарям по-често във форума.
gomi
Имаш доста висок заряд на блока, около 230 деветки. На + клемата на акумулатора са над 300. Оттук нататък нещата опират до настройка на газта, предварение и т.н. Не помня ти с газов инжекцион ли беше, но при обикновени уредби понякога има такъв ефект на вдигате на разхода + повече мощност, когато не се регулират след слагане на оптимизатор /независимо от какъв тип, ставало е и при К1/. Ако си с газов инжекцион, кажи на газаджията си да ти намали газта чрез коефициента към бензиновите дюзи. Ако видите при донастройката че колата тръгва по-добре, значи се е давела от много газ и не се е саморегулирала по някаква причина. При нькаи случаи с обикн.дизели без ламбда + К3 на акумулатора се вдига разхода също, както казах вече в темата за технологията ми. Просто въздействието е на порядък по-мощно отколкото когато кутиите К3 се разполагат на възд. филтър или на бутилката и се налага доп. регулиране
Поздрави!
ПП
Ивчак, това нещо е слабо + но нещо не ми харесва като излъчване, странно е
отново съм на линия. Проблемите се решиха чат-пат, стабилизирахме положението и вече ще гледам да пиша и отговарям по-често във форума.
gomi
Имаш доста висок заряд на блока, около 230 деветки. На + клемата на акумулатора са над 300. Оттук нататък нещата опират до настройка на газта, предварение и т.н. Не помня ти с газов инжекцион ли беше, но при обикновени уредби понякога има такъв ефект на вдигате на разхода + повече мощност, когато не се регулират след слагане на оптимизатор /независимо от какъв тип, ставало е и при К1/. Ако си с газов инжекцион, кажи на газаджията си да ти намали газта чрез коефициента към бензиновите дюзи. Ако видите при донастройката че колата тръгва по-добре, значи се е давела от много газ и не се е саморегулирала по някаква причина. При нькаи случаи с обикн.дизели без ламбда + К3 на акумулатора се вдига разхода също, както казах вече в темата за технологията ми. Просто въздействието е на порядък по-мощно отколкото когато кутиите К3 се разполагат на възд. филтър или на бутилката и се налага доп. регулиране
Поздрави!
ПП
Ивчак, това нещо е слабо + но нещо не ми харесва като излъчване, странно е
Re: Моля, измерете ми това ...........
за помедняването на железо не е нужно напрежение
опитай много е лесно
вероятно трябва да се обезмасли повръхността
опитай много е лесно
вероятно трябва да се обезмасли повръхността

Re: Моля, измерете ми това ...........
Благодаря boio67 - ще пробвам 

Re: Моля, измерете ми това ...........
Това е вторият етап от постройката на сферата
Сега ми се струва, че излъчването е по-различно(към добро) само че е много силно. Махалото ми казва , че това излъчване е полезно за мен .Чакам други мнения 


Re: Моля, измерете ми това ...........
Доста е слабо. 1+ между топчетата е -
Re: Моля, измерете ми това ...........
Моля за измерване на тази крушка, захранена с хладен ток
Интересно ми е дали хубавата енергия се запазва при трансформирането й в светлина и топлина чрез нажежаемата жичка, или се видоизменя като поляритет?

Отговорите на всички въпроси са пред очите ни, просто повечето хора не ги виждат - засега.
Re: Моля, измерете ми това ...........
Ако тока ти е такъв, не би трябвало да имаш осезаема топлина май?
Топла ли е?
Топла ли е?
Наблюдавам - анализирам - променям.