hyparh написаCOLONЗдравейте,
Пускам малко по-особени неща за измерване, предполагам тук само напреднали ще могат да видят формата на полето, излъчена от тези фрактали. Това, което се вижда на снимките е антигравитационен двигател в начален етап на разработка. Проекта се изпълнява от малък екип учени начело с проф. Дейвид Парес от Университета в Небраска. Вече са проведени експерименти за отклоняване/изкривяване на светлина, преминала през полето - опитите са положителни. Установено е и олекване на модела. Не е ясно дали по време на снимките прототипът е бил пуснат, но все пак горе-долу се виждат фракталите и формата им, по които евентуално може да се "отчете" нещо. Интересното при този двигател е, че продуцира дърпателна, а не бутателна сила, което би трябвало да е свързано с положителна оргонна енергия. Всъщност при интерес може да разгледаме нещата в темата "Антигравитация".
Ще продължа тук с повече подробности. Д. Парес е учен, който не е като повечето му колеги конвенционалисти. Той гледа на света по-разчупено и е отворен за изследвания встрани от мейнстрийм науката. Това донякъде е провокирано от едно негово наблюдение на НЛО, когато е бил на 16 г. Описва го като сребрист диск, който кръжал над близкия хълм.
По-късно Парес започва да се интересува от Бермудския триъгълник и странните изчезвания на мореплавателни съдове и самолети. Постепенно започва да вижда определени връзки, засягащи астрономията, физиката, метеорологията, както и взаимовръзката Земя-Слънце. Започва да изследва в частност влиянието на Слънцето върху процеса на формиране на гръмотевичните бури. Събира архиви за слънчевата активност – петна, изригвания, слънчев вятър и др. Според него при силна слънчева активност в района на Бермудския триъгълник могат да възникнат т.нар. мега бури, които са силно енергетизирани и произвеждат огромни количества йони в атмосферата. Може да се стигне до възникване на феномен наречен електронна мъгла – силно зареденият въздух започва да сияе в синьо-зелено. Този тип бури имат свойството да канализират големи количества от космическата енергия към Земята. Мощната йонизация от такава буря може да засегне апаратурата на самолет на над 80 км. разстояние и евентуално да я повреди. Компасът в такива случаи става безполезен – започва да се върти хаотично. Оттук следва катастрофа, изчезване на самолета, а най-интересното е, че може да възникне пространствено и времево отместване, което за секунди да изпрати самолета на стотици километри разстояние. Точно такъв случай кара Парес да се заеме с изучаването на електромагнитните полета в бурите, причиняващи пространствени и темпорални аномалии, и да ги репликира успешно в лабораторията.
Изследванията му сочат, че 87% от злополуките в Триъгълника са се случили точно в условия на силна слънчева активност и наличие на мега гръмотевична буря в околността.
На 4-ти декември 1970 г. Брус Джернън пилотира малък самолет (Beech A-36 Bonanza). Докато лети над Бермудския триъгълник в посока Маями, попада в силна гръмотевична буря. Изведнъж навлиза в нещо като тунел, а в края му бива обграден от електронна мъгла. След като Джернън прави радиовръзка с Флорида, се оказва, че за секунди е изместен на около 160 км разстояние. По-късно това е потвърдено от регистрите на наземните радари, както и от това, че в резервоара на самолета остават девет галона излишно гориво от изчисленото за полета.
Парес стига до извода, че преплитане на електромагнитните полета от бурите по определен начин, могат да създадат подобни аномалии. При мега бурите измерват напрежения надхвърлящи 400 000V и 200 000A ток на метър.

- ts_18-qpr.jpg (115.17 KiB) Прегледано 9210 пъти
При първите си лабораторни опити пресъздава формата на преплитащите се полета чрез специални антени, при което се получава малък сектор на “изкривено пространство”.
Тук отварям скоба, че Парес и екипът му се придържат към понятията за изкривено пространство и време на Айнщайн, което е погрешна представа, но това така или иначе не е спънка за прогреса. В действителност тези неща трябва да се раглеждат като сгъстяване/разреждане на етера, както и етерни реакции.

- c7e429a8DEFAULT.jpg (118.97 KiB) Прегледано 9210 пъти
Чрез прецизни лазерни измервания установяват отклонение на лъча, преминал през активната зона. На по-късен етап заменят антените с електропроводящи фрактали отпечатани върху платки:

- 554eed6fDEFAULT.jpg (164.27 KiB) Прегледано 9210 пъти
Тук може да се види, че когато активната част (фракталите) сочи нагоре върху везната, се измерва намаляване на теглото:

- 98024524DEFAULT.jpg (98.54 KiB) Прегледано 9210 пъти

- 8021812eDEFAULT.jpg (163.4 KiB) Прегледано 9210 пъти
При следната конфигурация фракталите сочат надолу – кантарът отмерва увеличаване на теглото:

- 8783e26fDEFAULT.jpg (108.23 KiB) Прегледано 9210 пъти

- 854186a6DEFAULT.jpg (88.01 KiB) Прегледано 9210 пъти
Скоро екипът възнамерява да тества двигателите върху малък летателен апарат.
За повече подробности:
http://www.paresspacewarpresearch.org/index.htm