
Създаване и развитие на технологията ми
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Не се сещам за друг продукт, който да се избива за един месец, че и да е с доживотен срок на годност. Имам предвид, че е малко жалко, като печалба в сравнение с другите "предприемачи", ама ти си знаеш най-добре. Успех 

Re: Създаване и развитие на технологията ми
70 x 40 x 20 mm - 0.60 лв/брcaduceus написаCOLON...Въпрос на намиране на по-малка кутия с приблизителни размери 50/25/25 мм, като грубите тестове сега се правят с корпуси от кабелен канал поради липса на по-подходящи. Ако някой се сети за съществуваща подобна кутия от какъвто и да е материал да свирка, за да я пробвам.

http://elimex.bg/product/3255/kutia-za-asu.html
Предполагам имат и други размери.
И в Комет имат, ма цените не са толкоз привлекателни...
57х36х20 - 1.45 лв/бр
http://store.comet.bg/Catalogue/Product/29713/

-
- МненияCOLON 301
- Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
- МестоположениеCOLON Златоград
- CONTACTCOLON
Re: Създаване и развитие на технологията ми
55x35x19 от неомонтана също - 35ст за 100бр
25 за 1000бр



Re: Създаване и развитие на технологията ми
Здравейте,
нека ви покажа новия малък прототип на оптимизатора К3 :D Идеята е поради двойно по-малката опорна площ на кутията няколко броя от нея да могат да се слагат директно върху въздушния филтърен елемент при автомобили, а при камиони с двигатели Волво да влиза между ребрата на капака на въздушния филтър. Пак така може по-лесно да се монтира и при колите, със залепване не на филтърния елемент, а на филтърната кутия между ребрата и или някъде на прав участък на странична вертикална стена /вътре или вън/.
Кутията на новото К3 е 50 мм дълга и направена от кабелен канал 25х25 мм, поради липса на готова с тези параметри. За сравнение, стандартната К3 е 60/40/25 мм. Благодаря ви за тези които, сте ми изровили и показахте, но са по-големи от това което ми трябва, а и с неподходящо затваряне. Оттук нататък има няколко варианта:
1. Намирам подходяща кутия с тези размери - малко вероятно.
2. Правя кутии от кабелен канал и затварящи капачки отстрани - занаятчийска работа, пък и не е достатъчно здрави.
3. Правя матрица и ми щприцват някъде чрез възлагане точната кутия, каквато ми е подходяща за случая - малко скъпо и бавно, но върши най-добрата работа като краен резултат. Като събера малко пари ще го направя със сигурност, вероятно и материалът ще е полипропилен.
Засега ще продължавам да правя стандартния комплект, защото нормалната кутия К3 е малко по-силна от новата. Трябва да доработя конструкцията и да се изравнят /поне/ по сила, за да има смисъл от упражнението. Иначе трябва да слагам по камионите по още един комплект К3 за да се запази същата ефективност. В момента старата К3 е със сила на създаваната върху повърхност зона /в непосредствена близост до нея/ от 9, /420/, а новата малка версия дава 9, /340/ и има леко по-малък радиус на действие.
Пускам снимки за да видите и направите сравнение
Поздрави!
нека ви покажа новия малък прототип на оптимизатора К3 :D Идеята е поради двойно по-малката опорна площ на кутията няколко броя от нея да могат да се слагат директно върху въздушния филтърен елемент при автомобили, а при камиони с двигатели Волво да влиза между ребрата на капака на въздушния филтър. Пак така може по-лесно да се монтира и при колите, със залепване не на филтърния елемент, а на филтърната кутия между ребрата и или някъде на прав участък на странична вертикална стена /вътре или вън/.
Кутията на новото К3 е 50 мм дълга и направена от кабелен канал 25х25 мм, поради липса на готова с тези параметри. За сравнение, стандартната К3 е 60/40/25 мм. Благодаря ви за тези които, сте ми изровили и показахте, но са по-големи от това което ми трябва, а и с неподходящо затваряне. Оттук нататък има няколко варианта:
1. Намирам подходяща кутия с тези размери - малко вероятно.
2. Правя кутии от кабелен канал и затварящи капачки отстрани - занаятчийска работа, пък и не е достатъчно здрави.
3. Правя матрица и ми щприцват някъде чрез възлагане точната кутия, каквато ми е подходяща за случая - малко скъпо и бавно, но върши най-добрата работа като краен резултат. Като събера малко пари ще го направя със сигурност, вероятно и материалът ще е полипропилен.
Засега ще продължавам да правя стандартния комплект, защото нормалната кутия К3 е малко по-силна от новата. Трябва да доработя конструкцията и да се изравнят /поне/ по сила, за да има смисъл от упражнението. Иначе трябва да слагам по камионите по още един комплект К3 за да се запази същата ефективност. В момента старата К3 е със сила на създаваната върху повърхност зона /в непосредствена близост до нея/ от 9, /420/, а новата малка версия дава 9, /340/ и има леко по-малък радиус на действие.
Пускам снимки за да видите и направите сравнение
Поздрави!
- Прикачени файлове
-
- Image0846.jpg (215.5 KiB) Прегледано 10934 пъти
-
- Image0845.jpg (223.21 KiB) Прегледано 10934 пъти
-
- Image0844.jpg (178.04 KiB) Прегледано 10934 пъти
-
- Image0843.jpg (169.25 KiB) Прегледано 10934 пъти
-
- Image0841.jpg (198.47 KiB) Прегледано 10934 пъти
-
- Image0840.jpg (186.84 KiB) Прегледано 10934 пъти
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Двете кутии вече са с еднакъв заряд на полето, поиграх си и решението след малко медитация и размисъл си дойде само
Малката е съвсем равностойна на по-голямата и влиза перфектно между ребрата на Волво филтъра. Много съм доволен :D Остава да се реши окончателно въпроса с малкия корпус на К3 /на 90% е решен с рязане и доработка на друга кутия/, а и май за да няма грешки ще нарека новото изделие К4
Поздрави!


Поздрави!
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Една новина от представянето на К3 при дизели без ламбда сонда. В последния месец направих със свито сърце няколко теста на такива автомобили поради настоятелните искания на някои познати колеги. След като ми омръзна да ги убеждавам, че няма да имат ефект поради липсата на обратна връзка, сложих на един Мерцедес 2000 г. и Опел Зафира 2001 г. по един комплект кутии К3. Както си е стандартния монтаж - две на филтъра и две на резервоара. От няколко дни имам положителен отзив от Мерцедеса, а днес ми писа подобен и колегата с Опела. Ще го цитирам защото е доста сбито и информативно писмо:
.................
Здравейте господин Асенов, днес направих първото засичане на градският разход след поставянето на оптимизатора и бързам да споделя с Вас резултатите. При изминати 152 км заредих 12.04 литра дизел, което означава среден разход 7.92 литра на 100 км. Предишното ми засичане на градско беше около 9 л. на 100 км. при по-висока околна температура и при приблизително един и същ маршрут. На къси отсечки и при студен двигател дори лятото трудно съм постигал градски разход от 8л. на 100 км. Имайки предвид, че беше почти винаги под нулата, и че имам около 45 минути бръмчене на място за размразяване на колата, разхода ми дори е по-малък от засечения. Но дори и да не отчитам това, снижението в сравнение с предишното ми засичане е с повече от литър. В проценти идва малко над 11%. Зареждам винаги на една бензиностанция до изключване на пистолета. Предстои да засека и извънградският разход. Мога само да кажа, че съм щастлив от резултата! Бъдете жив и здрав!
...................
Та какъв е извода - при зоновите оптимизатори К3 има ефект в рамките на 11-14% и на стари дизели, а при проточните варианти К1 и К2 навремето при подобни тестове нямаше никаква икономия /или малка - около 2-3%, което не се брои защото е в рамките на грешката/. При зоновите оптимизатори К3 технологията е съвсем различна и стана очевидно, че на нафтата просто и трябва повече време за обработка, което при проточните модели оптимизатори не достига.
Остава въпросът, дали при дизелите произведени между 2000 и 2005 година няма някаква друга система за електронно регулиране и обедняване на сместа, несвързана с ламбда сондата... Ако някой е наясно дали електронните помпи на Бош правят нещо такова със сместа, го моля да каже защото аз не знам в момента откъде идва ефекта
Поздрави
.................
Здравейте господин Асенов, днес направих първото засичане на градският разход след поставянето на оптимизатора и бързам да споделя с Вас резултатите. При изминати 152 км заредих 12.04 литра дизел, което означава среден разход 7.92 литра на 100 км. Предишното ми засичане на градско беше около 9 л. на 100 км. при по-висока околна температура и при приблизително един и същ маршрут. На къси отсечки и при студен двигател дори лятото трудно съм постигал градски разход от 8л. на 100 км. Имайки предвид, че беше почти винаги под нулата, и че имам около 45 минути бръмчене на място за размразяване на колата, разхода ми дори е по-малък от засечения. Но дори и да не отчитам това, снижението в сравнение с предишното ми засичане е с повече от литър. В проценти идва малко над 11%. Зареждам винаги на една бензиностанция до изключване на пистолета. Предстои да засека и извънградският разход. Мога само да кажа, че съм щастлив от резултата! Бъдете жив и здрав!
...................
Та какъв е извода - при зоновите оптимизатори К3 има ефект в рамките на 11-14% и на стари дизели, а при проточните варианти К1 и К2 навремето при подобни тестове нямаше никаква икономия /или малка - около 2-3%, което не се брои защото е в рамките на грешката/. При зоновите оптимизатори К3 технологията е съвсем различна и стана очевидно, че на нафтата просто и трябва повече време за обработка, което при проточните модели оптимизатори не достига.
Остава въпросът, дали при дизелите произведени между 2000 и 2005 година няма някаква друга система за електронно регулиране и обедняване на сместа, несвързана с ламбда сондата... Ако някой е наясно дали електронните помпи на Бош правят нещо такова със сместа, го моля да каже защото аз не знам в момента откъде идва ефекта

Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Здравейте!
Аз мисля, че е от значение за успешния експеримент с дизелите, факта, че е оргонизиран и въздуха. При К1 и К2 това нямаше как да стане.
Аз мисля, че е от значение за успешния експеримент с дизелите, факта, че е оргонизиран и въздуха. При К1 и К2 това нямаше как да стане.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Разбира се, че и това има значение, въздухът е по-голямата част от сместа. Но всеки въглеводород е много лакома ламя спрямо оргона - попива го силно и за да се насити горивото максимално и спре да отнема от заряда на въздуха /при К3/, просто трябва повече време да се обработва. А с кутиите на резервоара това става постоянно, дори и при спрял мотор.
На второ място, зоновата технология няма нищо общо с проточната, при която има посока за движение на горивото и т.н. Всъщност я разработих, защото не ми излизаха от ума думите на колега, който е ползвал подобно нещо от конкурентните изделия и който тогава каза, че имало около 8-10% ефект - а зарядът който даваше въпросното нещо беше твърде слаб. Но явно във времето става натрупване от такава зона и условията за преобразуване на горивото са коренно по-добри от тези при проточната технология, която е така да се каже "динамично-ударна", а зоновата - статична и постоянно действаща. Така че... Склонен съм да мисля как още да подобря нещата в това направление - просто е по-перспективно. Имам някои идеи
Поздрави
На второ място, зоновата технология няма нищо общо с проточната, при която има посока за движение на горивото и т.н. Всъщност я разработих, защото не ми излизаха от ума думите на колега, който е ползвал подобно нещо от конкурентните изделия и който тогава каза, че имало около 8-10% ефект - а зарядът който даваше въпросното нещо беше твърде слаб. Но явно във времето става натрупване от такава зона и условията за преобразуване на горивото са коренно по-добри от тези при проточната технология, която е така да се каже "динамично-ударна", а зоновата - статична и постоянно действаща. Така че... Склонен съм да мисля как още да подобря нещата в това направление - просто е по-перспективно. Имам някои идеи

Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Колеги,
имам нужда от помощ относно софтуера на дизелови камиони или автомобили от последните години. Има някакъв блокаж на обедняването, заложен в компа и не мога да се преборя с тая забрана. Вероятно след някакво ниво от примерно 4-5% обедняване на сместа започва да се пренебрегва сигнала от ламбдата за ниско ниво на кислород и компа не иска повече да намалява времената на дюзите. При дизели с ламбда, модели от 2005, 2006 и някои дизели от периода 2007-8 г. обикновено всичко е ОК и разхода пада с 12-15%, проблемът е при по-новите двигатели. Положението е както при бензиновите VW мотори от Голф 4 нагоре - не е разрешено значително обедняване на сместа, а някои отиват и в авариен режим и горят повече /както е заложено в горивната карта/. Така компа работи срещу интереса на собственика.
Ако някой се сеща или знае, или пък има познат който е наясно, искам да разговаряме на професионално ниво как може да се преодолее тази забрана, достъпно ли е въобще това за външна сервизна намеса или пък е работа само за производителя на двигателя... Ако можете, помогнете.
Поздрави
имам нужда от помощ относно софтуера на дизелови камиони или автомобили от последните години. Има някакъв блокаж на обедняването, заложен в компа и не мога да се преборя с тая забрана. Вероятно след някакво ниво от примерно 4-5% обедняване на сместа започва да се пренебрегва сигнала от ламбдата за ниско ниво на кислород и компа не иска повече да намалява времената на дюзите. При дизели с ламбда, модели от 2005, 2006 и някои дизели от периода 2007-8 г. обикновено всичко е ОК и разхода пада с 12-15%, проблемът е при по-новите двигатели. Положението е както при бензиновите VW мотори от Голф 4 нагоре - не е разрешено значително обедняване на сместа, а някои отиват и в авариен режим и горят повече /както е заложено в горивната карта/. Така компа работи срещу интереса на собственика.
Ако някой се сеща или знае, или пък има познат който е наясно, искам да разговаряме на професионално ниво как може да се преодолее тази забрана, достъпно ли е въобще това за външна сервизна намеса или пък е работа само за производителя на двигателя... Ако можете, помогнете.
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Е то е ясно за кой работи компа
Ама не е за нас. Малко се съмнявам да има възможност от простосмъртни да се пипа и настройва. По скоро ще трябва явно да се слага Мегаскуирт. Вярно става сложно и скъпо, но пък вече може да постигнеш, каквото може с такъв тип двигатели бензинови или дизелови. За старите дизели би трябвало да е по лесно, само трябва да се намери свестен помпаджия.
