Да ме пита човек какво съм гледал като съм правил снимките Преди няколко месеца на колата от 4 спирали на двете им бях обърнал посоката на навиване и се чудех 2 дни защо няма никакъв ефект
Тази спирала е от 7х7 - 0,25 мм - около 3 метра дължина.
В началото и края е СОС 2. Ще я сложа на въздуха - дали ще има ефект там. ?
Ако някой иска да я измери - ?
Отивам да я слагам.
Изкарвам я 9.999 обаче с много слаб ток. Ефекта може би няма да е много голям, но както почти всеки път се убеждавам теорията е едно а практиката съвсем друго, така че ако не е особено трудоемко си е добре да се пробва всяко едно изделие. Успех!
Айкроу ,ако обичаш измери спиралата от 3 стр. където съм нарисувал зелена стрелка или вътре в нея .Основното завихряне е вътре и по дължината(както при тръбите на Шаубергер) и не съм сигурен дали измерванията са реални ако през спиралата не минава нещо(въздух или гориво). Все едно да измерваш тръбата на Филип без да тече вода през нея. Най добре ще е ако спиралата се нахлузи на края на маркуча на прахосмукачка(включена на издухване) но не съм правил такъв опит:D
kokivd , бях писал че СОС1 са по-ефективни така че е добре да отрежеш крайчетата на спиралата за да станат като тази от 3 стр. Снощи сложих отражател върху една спиралка да проверя ефекта и се оказа , че отражателя пречи. Най добре ще е спиралата да е гола, възможно по плътно върху тръбата и ако след спиралата има гофриран участък е добре да му се сложи отражател защото от там се пръска много енергия Ако това с което е завита спиралата е хартиено тиксо - също пречи Успех !!!
Здравейте,
Вчера монтирах спиралата - плътно омотаване с черно тиксо за ел.инсталация, около всмукателната тръба м/у филтъра и всм.колектор на ДВГ, в посока по часовниковата стрелка в направление към двигателя. СОС 2 на входа /от към филтъра/ е според указанията с - отриц.заряд , и зарършва към двигателя с + заряд. Обвивката от едната страна е медицински лейкопласт, а от другата е хартиено тиксо. Първо на лейкопласта си подредих спиралата и отгоре я "укрепих" с хартиеното тиксо.
И така -след монтажа палнах Реното - 1,9 D и направих едно - две кръгчета из квартала общо около 2 км. Горе долу бе загряло. Очаквах да се вдигнат оборотите, като ефект от спиралата, но уви. На празен ход оборотите паднаха на 700, при нормално преди това 800-850. Най-интересното е, че при тези ниски обороти, двигателя си работеше устойчиво - без да тресе и прекъсва. При подаване на газ се форсира без да заглъхва. Има си пъргавина - все едно, че въртящият момент се е "преместил" към ниските обороти. Днес до работата - 10 км. пробег, двигателя се загря изцяло и оборотите си се стабилизираха на нормалните стойности - 800-850. Не знам на какво се дължат тези резултати.
Предполагам, че е аналогично, като при магнитите - на горивото се редят в една последователност, а на въздуха в обратната. В събота и неделя ще обърна началната и последната СОС 2 спиралки на обратно без да свалям цялата спирала - т.е. на входа на въздуха да е + заряд , а на изхода да е - заряд. Забравих да кажа, че предната събота сложих такава спирала 7х7-0,25 мм, но по - къса около 26 см, на горивото , на маркуча от гор.филтър до ГНП. Ефекта е повишени обороти, почти веднага - след 500 м на втора скорост - на 950 об/мин и при загрят двигател падат на 900 об/мин. Спиралата е - на входа и + на изхода.
Със СОС 1 спирали не го направих, защото не ги разбрах изцяло и да не объркам + и - .
Дано да сте разбрали всичко.
Ивчак, първата е 9./19/ но със слаб ток. Втората е негативна не съм я мерил ако искаш ще я измеря.
kokivd, аз разбрах, че си останал недоволен, заради оборотите на празен ход. Това че се е преместил въртящия момент надолу по оборотите е много по важно! Най-вероятно се е и утишил дизела. На моята кола рядко съм имал промяна в празните обороти, но го отдавам на стъпковото моторче. Прави снимки на мотора преди и след промяна, както и на изделията, за да си спестиш излишно навиване, не че е проблем ако ти се занимава де.
Не че съм недоволен - не мога да разбера логиката на влияние на оргонната "енергия". Явно за въздуха /газове / трябва да се вкарва по обратно направление от това за горивото /течности./ . Това, за преместването на въртящия момент и аз го виждам като положителен ефект. Ще навия една по-дълга спирала и ще я сложа на горивния филтър. Ако с нея пък успея да вдигна оборотите, мисля че ще е супер. Аз поне мога да си ги свалям от винта за цикловата порция и този за празния ход.- работа за 3 минути. Така с по-малко гориво ще запазим мощността и въртящия момент, а може и да ги повишим.
Имах късмета и щастието да се срещна с Кадуцеус лично, и му предложих, идеята ако има време и желание, да обобщи богатия си практически опит и познаване-разбиране на нещата в нещо, като теория на проявлението на тази материя . По-така земно - с формули, графики. Мисля че нещата не се проявяват хаотично, а по някаква закономерност. Тогава ще бъде по-понятно за повече хора като мен.