Браун газ, водородни клетки, оргонна пара - истини и заблуди
Публикувано на: Вто Май 14, 2013 9:39 am
Здравейте колеги,
тази тема е за правилното разбиране на това, което се случва при електролиза на вода и водни разтвори. кое и защо самоорганизира действието на т.нар. Браун газ и защо при водородните клетки не винаги това се получава или се получава в слаб вариант. Защо още никой не кара изцяло на вода, а само се вкарва водород или водородно-кислородна смес в двигателя, грешен ли е пътят към свръхефективната електролиза и зашо. Исторически аспекти на оргонната пара, нейни наблюдения и изследвания, съществуващи устройства работещи чрез нея и особеностите им.
Днес пуснах един пост в стария форум мазето.нет, защото ме напъна отвътре. Погледнете го, ако искате:
http://mazeto.net/index.php/topic,8528. ... l#msg53232
Там по тия теми колегите са се омотали като патета в кълчища и мисля, че е редно да им помогнем с малко акъл
Та смятам да развием темата тук и най-накрая да се направи едно читаво устройство, работешо с малко или никакъв ел.ток и много оргонен такъв, което да захрани изцяло двигателните нужди на една кола.
Поздрави
тази тема е за правилното разбиране на това, което се случва при електролиза на вода и водни разтвори. кое и защо самоорганизира действието на т.нар. Браун газ и защо при водородните клетки не винаги това се получава или се получава в слаб вариант. Защо още никой не кара изцяло на вода, а само се вкарва водород или водородно-кислородна смес в двигателя, грешен ли е пътят към свръхефективната електролиза и зашо. Исторически аспекти на оргонната пара, нейни наблюдения и изследвания, съществуващи устройства работещи чрез нея и особеностите им.
Днес пуснах един пост в стария форум мазето.нет, защото ме напъна отвътре. Погледнете го, ако искате:
http://mazeto.net/index.php/topic,8528. ... l#msg53232
Там по тия теми колегите са се омотали като патета в кълчища и мисля, че е редно да им помогнем с малко акъл
Та смятам да развием темата тук и най-накрая да се направи едно читаво устройство, работешо с малко или никакъв ел.ток и много оргонен такъв, което да захрани изцяло двигателните нужди на една кола.
Поздрави