Здравейте,
нещата опират до частична автотермия, която е по-лесна на загрял дизел /по-голяма компресия, температура + оргон вътре и извънцилиндърно смесообразуване/. В момента подготвям няколко теста със стандартна суха оксиводородна клетка, даваща около 2 л в минута и добавка на оргонна пара. Клетката е монтирана на стар дизелов бус, който върти много километри и се кара от собственика. Идеята е да се загрява мотора само в началото с нафта както си е нормално, а после да се премине само на на водород и оргонна пара при тотално изключване на нафтата с ключ. Щеше да е добре да може да се намалява постепенно, но с тия помпи е беля и поне ние с колегата с буса не знаем как. На второ място - отсега да ви кажа, че само с оксиводород няма да стане - опитвано е Оргонната пара е важната съставка, после малко гориво /оксиводорода/ за катализатор. Може вместо оксиводород и с малко пропан-бутан за катализатор /газодизел с изкл. на нафтата/. Но в момента на този дизелов мотор /Форд Транзит/ имаме готова ННО клетка и ще тестваме с нея. Кутията с генератора на оргонна пара се прави в момента и е в няколко варианта, ще видим кой ще е най-ефективен От това може да излезе най-накрая каране само на вода, както иска колегата
Поздрави