Зл.гений,
Не мога да ти дам съвет как да направиш колата на вода с електролизна клетка. Единствения начин е да почнеш някакъв проект, по който да можем да даваме мнения какво и как е според нас, а ти да виждаш дали резултата се подобрява според мненията ни. Ако питаш мен как бих го направил, имам няколко варианта /нито един от които не съм завършил, защото са наполовина - но е въпрос на време
/ :
1. Водогоривна смес 95/5% вода гориво. Система за бъркане и веднага използване, или готова смес със стабилност поне три месеца. Второто е за предпочитане, но изисква специфичен апарат, който не съм направил - основно поради студа в гаража.
2. Система на Шаубергер за "водно гориво" + 1-2% органика - основно подходящо за дизели поради изискваната голяма компресия. Тръбите са имплозионни и разлагат на податомно ниво органиката във водата, като зареждат цялата смес с оргон за да може да експлодира студено при сгъстяване в цилиндрите. Изисква знания за имплозионните и синтезни процеси в природата и двигателите, както и за работата на вихровите тръби на Виктор.
3. Браун газ генератор, който няма нищо общо със оксиводородните клетки сега. Освен това изисква магнтитна сепарация на оргонната пара /основна част от Браун газа, плюс още нещо което вкарва оргон в системата - но не съм готов още да го споделя защото не съм сигурен/.
4. Клетка на Джо, която става за карбураторни двигатели с делко и чугунен блок. Там трябват специфични знания за да се направи като хората и добие достатъчно оргонна пара. Става с радиестезия, четене и практика
5. Автотермичен въздушен оптимизатор/катализатор на проф. Андреев. Там караш само на въздух + съвсем малко гориво за катализиране, но системата е скъпа основно защото има платина вътре.
Има и още няколко варианта, но мисля тези примери са достатъчни за да се създаде впечатление кое как е
Поздрави