Здрасти Живко,
преди малко разгледах снимките на колата ти и ще приложа няколко обработени, за да обясня какво имам предвид.
Първо по двете мои снимки на кутия К3. На снимката с жълтите стрелки се опитвам да покажа, че кутията създава силно оргонно енергийно поле не само по активната и повърхност, а и
встрани от нея, в радиус от 1-1,2 м. Важно е да се разбере, че при монтажа работи
цялата площ около кутията, а не само активната и повърхност. Т.е., при монтаж на горивопровода /дори и да е направен добре/ имаме само частичен ефект. Основните моменти:
1. При монтаж на резервоара както вече казах, работи
цялата повърхност около кутията и полето прониква през нея в резервоара /разбира се ако е заоблен и няма много прави ръбове/. Полето е проникващо и влиза през стената на резервоара вътре при горивото, като го променя и то изгаря по-пълно от необработеното. За наново напълнен, изцяло празен резервоар от примерно 50 литра трябват около 20 минути за достатъчна промяна. Ако има в него примерно 10 л и сипеш 20 л нови, за 5-6 минути нещата са ОК, защото се смесват заредено и незаредено гориво и по-бързо се насища новото.
2. При монтаж на горивопровода /в извънредни случаи, когато има ламарина отдолу при джипове например и няма достъп до резервоара/ трябва много точно да се върже кутията на
пластмасовия или гумен горивопровод, отиващ към мотора. На стоманен не работи, при кривина не работи добре, при липса на плътен контакт не работи! Тези подробности са от голямо значение!!! Тогава имаш малка област на проникване на полето в горивото, в рамките на този участък от маркуча който е с дължина 6 см пряко допрян до кутията и още по метър от двете страни. Количеството гориво в досег с полето е минимално и минава постоянно оттам, т.е. няма достатъчно престояване за максимално насищане. Е, като мине по цикъла резервоар-ДВГ през правия и обратен маркуч десетина пъти, все пак се получава ефект.
3. При неправилен монтаж на горивопровода, когато нямаме
плътен допир на маркуча по цялата надлъжна средна част на кутията К3, няма никакъв ефект. Прилагам снимка и на кутията К3 отдолу, на която с жълт правоъгълник се вижда активната зона на кутията в средата и, която задължително трябва да е опряна плътно в резервоара или горивопровода. ИЗЦЯЛО. Ако е частично /както при тебе/, кутията не работи.
4. Прилагам твоите снимки със показана централна ос на маркучите с червено, която явно се отклонява от активната зона на кутиите /показана с жълти правоъгълници/. Т.е. имаш непълен допир и съответно силно намален или никакъв ефект от обработката на горивото.
5. Кутиите К3 на акумулатора са добре и работят, отчитам силно поле на плюс клемата и оттам ти е полезния ефект в момента. Двигателят е недостатъчно зареден защото само това не стига и горивото разсейва ефекта. Всички въглеводороди са като гъба спрямо оргона и го поглъщат активно - затова трябва да има мощно насищане на горивото и съответно остава енергия и за подобреното изгаряне в цилиндрите. Това всъщност е полева катализа
6. На снимката в началото най-отгоре съм показал /доколкото мога да видя и преценя така - най-добре е ти да си видиш на място/ според мен подходящи места за монтаж на двете К3 на резервоара. В тия дупки ако има плоска повърхност, лепи ги на вертикалните стени и ще са защитени достатъчно от сняг или кал. Но ако е криво там, виж отстрани по-подходящо място.
Дано съм бил ясен и доста дългият ми пост да е полезен на всички, които ползват моята технология и оптимизатора ми К3. Ще дам линк оттук в другата основна за него тема, за да не се повтарям там.
Поздрави!